Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Corsair fegar ur kriget mot IAoG, Byter namn till "Capitolium II".
 

DeletedUser

Guest
Fegar ur? Nja. Snarare jäkligt smart taktiskt drag.

Ehh ryktas det om..
 

DeletedUser

Guest
Ja jag kom på det nu, Kör på IAoG! Det ryktas att dom bara luras!
 

DeletedUser845

Guest
Det ryktas att Capitolium sviker sina vänner.

Det ryktas att Capitolium inte har några vänner! :)

j/k - Vår främsta allierade är GoF, sedan har vi samarbetat med diverse olika allianser, men det är bara GoF som har varit med oss sedan day 1 mer eller mindre.

Självklart så tycker jag att man ska undvika använda förbund et.c så mycket det bara går. Det förstör ju spelet ifall man allierar sig med alla bara går på allianser som har lägre poäng än bästa spelaren i sin egen allians har själv.

Tror för övrigt att du syftar på IAoG nu. IAoG har knappt växt i poäng sedan vårat samarbete inledes i samband med första förbundskriget.
Det är inte att vi hugger någon i ryggen, utan att vi deras allians i sig verkar förfalla internt. Sedan så har jag personligen faktiskt inte ork att sitta och babysitta dem diplomatiskt då jag har extremt många andra trådar att hålla i.

Sen om nu detta är ett bedrageri, så kan man ju undra varför jag går ut med allt det här i ett officiellt forum...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att de kommer bli roligare på Gamma snart efter Julfriden. HUR? De får ni se senare...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att members i GOF attackerar med trirem och hopliter utan brandskepp!... Arslen
 

DeletedUser833

Guest
Ryktas att CAP kickar spelare samt går på "semester" för att undvika dålig statistik....
 

DeletedUser833

Guest
det ryktas att det stämmer vi förlorar så mycket städer mot BoO så capi måste göra nått desperat det ser man på statsen......... *ironi*

Hmm nej, kickar ni spelare så ser man ej det på statsen. Ser ni att det är ett dött lopp för en spelare så kickar ni honom/henne och som du säger, så ser det bra ut på statsen sen.

Sedan ryktas det också om att CAP som även har klagat i detta forum angående hur många förbund vissa allianser har, har börjat samla på sig en anmärkningsbar samling med förbund.
Hur gick detta till?
 

DeletedUser

Guest
Hmm nej, kickar ni spelare så ser man ej det på statsen. Ser ni att det är ett dött lopp för en spelare så kickar ni honom/henne och som du säger, så ser det bra ut på statsen sen.

Sedan ryktas det också om att CAP som även har klagat i detta forum angående hur många förbund vissa allianser har, har börjat samla på sig en anmärkningsbar samling med förbund.
Hur gick detta till?


det ryktas att du pratar i nattmössan, vi kickar inte för statsen skull det enda vi sparkar är folk som är inaktiva eller vill sluta, ang statsen så är det bara titta på hur många städer capi tagit och hur många BoO familjerna tagit säger allt...
ang förbund så ryktas det att även där är du helt ute och cyklar men å andra sidan får du gärna tro det ,det spelar ju ingen roll vad du tror

om du tycker det är lurigt att kolla så kan jag berätta, Capi 42 städer från BoO familjen ,BoO familjerna tillsammans 9 städer från capi....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
roflmao, bra där makavelli ;).
Ni lyckades hitta alla våra spelare som hade skrivit i "frånvaro" tråden att de skulle åka bort snart i vårat forum och anföll dessa. Lite suspekt tycker jag, men att sedan komma och anklaga oss för att gå i semesterläge utan att spelarna ska åka bort tycker jag är lite extremt.

Vet inte om det är 4 eller 5 städer som ni har lyckats ta totalt under hela krigets gång, men i 100% av lägena så har det berott på att spelaren inte har varit aktiv nog att be om assistans i tid.
Om ni är rädda för semesterläge så kan ni ju fortsätta att anfalla mig, och se hur det går för er :D. Jag lär knappast gå i semesterläge ^^.

Edit: Ursäktar om det stämmer att ni har lyckats komma upp i 9 nu, men även om så är fallet så tror jag inte vi behöver ta till sådana medel haha...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp