Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jaha? går det ont i kriget eller vad? :eek:

Mycket, våra allierade E-Company svek nyligen oss och gick över till fienderna. Våra andra allierade The Predators är ju döda.
Unionen SVU är heller inte så bra. Legionen Of Hades SVU har jag inte sett på år, deras poäng står stilla, de syns inte på vårt forum och diplomaten svarar inte. Krigarna I SVU är trogna, men de har fullt upp med egna problem vad jag vet.

Vad finns kvar? INGET
Sparta SVU vs. TMA m. allierade

Dock så har försvaret gått bra hos vissa, till exempel Alfa52 som tack vare oss kom till förstaplatsen hos försvarare.
Nu har dock våra spelare Raac återerövrat den tronen.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att allt för många unioner bildas för att känna sig säkra men sällan hjälper varandra.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mycket, våra allierade E-Company svek nyligen oss och gick över till fienderna. Våra andra allierade The Predators är ju döda.
Unionen SVU är heller inte så bra. Legionen Of Hades SVU har jag inte sett på år, deras poäng står stilla, de syns inte på vårt forum och diplomaten svarar inte. Krigarna I SVU är trogna, men de har fullt upp med egna problem vad jag vet.

Vad finns kvar? INGET
Sparta SVU vs. TMA m. allierade

Dock så har försvaret gått bra hos vissa, till exempel Alfa52 som tack vare oss kom till förstaplatsen hos försvarare.
Nu har dock våra spelare Raac återerövrat den tronen.

Det ryktas att du nog är välkommen till min allians om Sparta SVU går under... :)

Men väldigt tråkigt att höra...:(
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Hotshots dödade Predators.

Det ryktas att dessa nu intagit en tredjeplats på poänglistan.
 

DeletedUser

Guest
Mycket, våra allierade E-Company svek nyligen oss och gick över till fienderna. Våra andra allierade The Predators är ju döda.
Unionen SVU är heller inte så bra. Legionen Of Hades SVU har jag inte sett på år, deras poäng står stilla, de syns inte på vårt forum och diplomaten svarar inte. Krigarna I SVU är trogna, men de har fullt upp med egna problem vad jag vet.

Vad finns kvar? INGET
Sparta SVU vs. TMA m. allierade

Dock så har försvaret gått bra hos vissa, till exempel Alfa52 som tack vare oss kom till förstaplatsen hos försvarare.
Nu har dock våra spelare Raac återerövrat den tronen.

Dementeras

Mig veterligen och då är jag en av ledarna i TMA är ingen av våra allierade med och slår på er Jacce
 

DeletedUser

Guest
Dementeras

Mig veterligen och då är jag en av ledarna i TMA är ingen av våra allierade med och slår på er Jacce

Det ryktas att vi har fått attacker från E-Company och IAoG.

EDIT: Jag kände för att skriva in ett till rykte, men jag hade sista posten så jag var tvungen att trycka på knappen "Edit Reply":

Ryktas att 1337 rekryterar spelare från oss med oseriösa inbjudningar. Sett i forumet:

En medlem av Sparta SVU sa:
Har märkt att de rekryterar från oss?
XXX har gått med dom och så har jag själv fått ett brev där det står:

Svart Kille idag kl 05.59
Hej vill du gå med oss ?

Jag har iaf stake nog att inte lämna mina fränder i sticket.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Och det ryktas att eran spelare lämnade men aldrig fick gå med 1337.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jacce har en ensidig syn på allt han ser och vägrar förstå att det alltid finns en annan sida till saker och ting. Man kanske bjöd in någon/några för att skära bort allians stöden för att sedan ta över staden ?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jacce har en ensidig syn på allt han ser och vägrar förstå att det alltid finns en annan sida till saker och ting. Man kanske bjöd in någon/några för att skära bort allians stöden för att sedan ta över staden ?

Det ryktas att det är bedrägeri och att alliansen får dåligt rykte för det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att det här spelet äntligen börjar bli intressant.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jacce ändrade meddelandet och att denna spelare genast hoppade över efter att ha berättat allt om sin F.d allians, sedan blev han utsparkad och erövrad. Det ryktas att Sparta just förlorade en av sina största spelare utan strid.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The 300's ledning är inaktiv och att många av deras spelare skickat mig ansökningar under de senaste 3 dagarna.
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka till topic nu. Och håll en god ton.
Inga svordomar tack.



amp.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag trodde att jag spelade TW ett tag fast på annan domän, men detta är nästan helt annorlunda och jag gillart. Ryktas även att min allians växer starkt!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att SVU tappar medlemmar då de är rädda för TMA.
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att SVU tappar medlemmar då de är rädda för TMA.

Om folk lämnade sina allianser för att de var rädda för en annan allians så borde det bara finnas en allians kvar. Tänker dock inte gå in närmare på vilken allians det skulle kunna tänkas vara. ;)

Det ryktas att det ska bli väldigt varmt i helgen, resultatet av det blir att jag kommer vara extra aktiv i spelet, sittandes under en fläkt. :p

sig_male.jpg


Naturen har gett människan en tunga, men två öron, för att vi ska höra dubbelt så mycket som vi säger.
 

DeletedUser

Guest
...att det finns motsättningar i krigsfilosofin inom Heretics.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp