Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Styrka är inte att segra i strid, styrka är att segra utan strid.

Ännu så länge har inte ett enda anfall skickats/landat på v-Beta, då ingen har några stridspoäng alls.

Det ryktas att den första alliansen fallit samman, utslagen på diplomatisk väg.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TEH HOTSHOTS planerar en attack mot the predators, och skickar massmail till alla allianser utom oss på det... Tror dom inte att informatiomen läcker ut vid våra allierade? :rolleyes:

Firetounges stora fel.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Predators häar haft sin guldålder. Nu går vi ner eftersom xxxx, vår andra ledare svek oss när det började dra ihop sig. Det kan inte bara gå upp, förstå det tack. Ger man upp genast det går ner, kommer man ingen vart. Snyggt av den 16-åriga spelaren. Han hadde verkligen mera mental mogenhet än jag, en 12 åring.

Det sista var något ironiskt...

Death by enemy
Death by diplomacy
Death by giving up
Death by satelite
Death by flies
Death by xxxx.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Predators häar haft sin guldålder. Nu går vi ner eftersom xxxx, vår andra ledare svek oss när det började dra ihop sig. Det kan inte bara gå upp, förstå det tack. Ger man upp genast det går ner, kommer man ingen vart. Snyggt av den 16-åriga spelaren. Han hadde verkligen mera mental mogenhet än jag, en 12 åring.

Det sista var något ironiskt...

Death by enemy
Death by diplomacy
Death by giving up
Death by satelite
Death by flies
Death by xxxx.

Det ryktas att du är arg på xxxx ?
 

DeletedUser

Guest
det senaste ryktet är iaf ett rikigt rykte som nyligen startade, eller har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att ryktes chatten är en urtrist plats där det inte ryktas särdeles mycket, mera som ett nöjesplank och inte ser man någon med grön färg (pysslingar?) som styr upp det hela.

Det ryktas vidare att The Predators har rasat i anhängare och kommer fortsätta rasa till förmån för en allians med inte ens har 40 medlemmar som nu intagit 2:a platsen i alliansrankingen. Finner detta smått komiskt :)

Det ryktas även att Legio X har misslyckats kapitalt i sina försök att försvara vissa nyckelmedlemmar som sedan valt att börja om långt bort från mig :(
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The 300 endast kom till förstaplatsen tack vare deras namn.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas vidare att The Predators har rasat i anhängare och kommer fortsätta rasa till förmån för en allians med inte ens har 40 medlemmar som nu intagit 2:a platsen i alliansrankingen. Finner detta smått komiskt :)

Det ryktas att man lär av sina misstag... ^^
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Macedonian Army försöker värva spelare från oss.
 

DeletedUser

Guest
De ryktas om Att The Chosen Ones NVR har gått om The Predators
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att The Macedonian Army planerar ett anfall mot Krigarna I SVUs ledare.
 

DeletedUser

Guest
Shadow DancersSVU
Vilka samarbetar vi med?
Krigarna i SVU och alla deras grenar.
Scorpions,Hyenorna.
(Vissa andra små allianser också)
Vi har inget otalt med Heretics,The 300,Red Army el. Predators. utan ser dem som IAP och goda vänner.

Det ryktas att denna allians (iaf en eller flera medlemmar ur den) påstår sig även vara skyddade av dessa "IAP" allianser och står alltså bakom deras beskydd.

Nu kan jag informera att Heretics inte har någon IAP med Shadow Dancers eller ngn SVU-klan heller för den delen.
Vad jag vet är det jag som haft kontakt med Lesbos (ledaren) när denne ansökta till Heretics, men bildade en egen klan två minuter senare utan att mottagit ett svar. Goda vänner skulle jag inte kalla denna kommunikation på ett fåtal meddelande, isådana fall har jag alldeles för många goda vänner för min egen hälsa.

Alltså, som Diplomat för Heretics kan jag konfirmera att denna påstådda IAP eller barnvakts-nanna ej existerar varifrån detta rykte nu kommit :)
 

DeletedUser

Guest
Shadow DancersSVU


Det ryktas att denna allians (iaf en eller flera medlemmar ur den) påstår sig även vara skyddade av dessa "IAP" allianser och står alltså bakom deras beskydd.

Nu kan jag informera att Heretics inte har någon IAP med Shadow Dancers eller ngn SVU-klan heller för den delen.
Vad jag vet är det jag som haft kontakt med Lesbos (ledaren) när denne ansökta till Heretics, men bildade en egen klan två minuter senare utan att mottagit ett svar. Goda vänner skulle jag inte kalla denna kommunikation på ett fåtal meddelande, isådana fall har jag alldeles för många goda vänner för min egen hälsa.

Alltså, som Diplomat för Heretics kan jag konfirmera att denna påstådda IAP eller barnvakts-nanna ej existerar varifrån detta rykte nu kommit :)

De säger även att de samarbetar med SVU, vilket inte är rätt. De samarbetar endast med Krigarna I SVU, inte Legion Of Hades SVU eller Sparta SVU.

Det ryktas att The Macedonian Army har bybokningar, detta är vad jag har fått från en kontakt:

Sandö SVU

16.06.2010 10:50 Akana - SVU

15.06.2010 22:50 Annapolis SVU

15.06.2010 14:07 Vallhall SVU

15.06.2010 13:38 Wurp SVU
 

DeletedUser

Guest
De säger även att de samarbetar med SVU, vilket inte är rätt. De samarbetar endast med Krigarna I SVU, inte Legion Of Hades SVU eller Sparta SVU.

Det ryktas att The Macedonian Army har bybokningar, detta är vad jag har fått från en kontakt:

Sandö SVU

16.06.2010 10:50 Akana - SVU

15.06.2010 22:50 Annapolis SVU

15.06.2010 14:07 Vallhall SVU

15.06.2010 13:38 Wurp SVU

Ja, dessa ser ut att stämma rätt bra, eller inte, det vet man aldrig - allt på Internet är faktiskt inte sant.

Men om det är sant, vad ska ni göra åt saken? Skicka deff-trupper som inte finns? Ni är rökta och det vet ni...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att spelet börjar bli skitigt, det är på tiden...
 

DeletedUser

Guest
Ja, dessa ser ut att stämma rätt bra, eller inte, det vet man aldrig - allt på Internet är faktiskt inte sant.

Men om det är sant, vad ska ni göra åt saken? Skicka deff-trupper som inte finns? Ni är rökta och det vet ni...

Vi har just börjat mobilisera oss! Och ni får fler och fler fiender ...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp