Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det ryktas att du lämnat tco för e-company? eller har jag fel?:eek:
 

DeletedUser

Guest
DE ryktas att The Chosen Ones I Onsdags Bytte namn till E-Company

Och därmed ryktas de att dom har nya sammarbetspartners
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att teh hotshots har totalt manipulerat/sönderägt the predators.

E: Lol@xxxx spion.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det ryktas att jag inte fattar vrf alla skriver "det ryktas att" innan dom skriver något här

det ryktas även att SVU inte gör sig synliga i kriget om dom värkligen är våra allierade.
 

DeletedUser

Guest
Hotshots

Det ryktas att Predators blev råägda utav Hotshots och att Firetongue manipulerade sönder dem med ord. Ryktas att han fick ledarna i Predators att sparka ut 4 av sina top 10 spelare som spioner redan anfallen började och använde fejknick i deras IRC så de skickade all deff till fel spelare samt hade 3 spioner nonstop i alliansen i 3 veckors tid och att Predators ledning blev totalt ägd.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att firetounge är en förrädare som lämnade TP för THS
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Heretics har erövrat 14 av The 300 städer och inväntar fortfarande någon form av attack från deras utspridda spelare.

Samt ryktas det att somliga bör vårda språket bättre. Förhoppnigsvis ser vi en bättring inom kort.

Det ryktas vidare att helt plötsligt, efter 4 månaders vanskötsel, så händer det saker på forumet.
EDIT: Menar då någon form av positiv utveckling.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Firetongue hoppade av predators 2 veckor innan dessa började försöka ge sig på THS, det ryktas också att predators hade en ledning av 12åringar han inte stod ut med och därför lämnade.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TMA sänkt ett koloniskepp hos Blackguy i Teh "Hotshots".
 

DeletedUser

Guest
Jo, det och 30brandskepp tog ni när han låg å sov i hans hamn förstod jag ;)
 

DeletedUser

Guest
*censur* 20.06.2010 02:10

Ärade medlemmar.

Jag har bestämt mig för att meddela er något väldigt viktigt.

Denna allians har varigt något som ett test för mig. Tro det eller ej, men detta är min första allians. Den har varigt totalt oregelbunden. Nu fattar jag vad Heretics står för. Det är såklart ingen förkortning, men deras allians är en otroligt bra förebild. Denna allians har varigt en försökskanin för alla möjliga olika metoder man kan köra på en allians. Heretics är resultatet av försök, erfarna är vad dom är. Dom vet vad spelet går ut på. Det visste inte jag, men nu vet jag det. Jag har följt med deras utveckling, och nu förstår jag hur man klarar av en balans mellan truper och poäng. Här är en lista på olika saker jag har försökt på oss, och saker jag trodde var OK.

*Mass invite.
*Ogenomtänkta beslut.
*Förhastade slutsatser.
*Över reklamering.
*20% OK medlemmar.
*Otroligt mycket av detta också.

Det har varigt en lång testperiod, och jag har lärt mig väldigt mycket. Jag började få en formering av allt, men då kom Erik och förstörde allt. Här dom 3 spelarna som har varit värst för denna allians.

1. *censur*
2. Firetounge
3. *censur*

Enda sen slutet på denna dagen då *censur* spolerade allt, har jag tappat all lust och all entasuiasm om detta. Jag är helt slutkörd. Jag har bestämt mig för att sluta. Jag skall nu på tisdag åka på semester i 3 veckor, på den tiden kommer ni troligen alla att ha lämnat. Tack för att ni har deltagit, jag vill gärna att ni deltar på den allians som jag kommer att skapa på nästa / eventuellt om 2 världar. (bero på hur många världar som hunnit komma) . Om en värld redan kommer under min semester, tänker jag vänta på en ny värld. Alliansen kommer även där att heta The Predators.

The 300 har "Gjort slut" med oss.
*censur* har förrått oss.
Jag har gjort ett stort misstag.
En del medlemmar blev förbannade på oss.
Jag har slutat försöka.
Inte undra på att vi crashat!

Tack för att ni deltagit. Ber om ursäkt för att jag varit en pesimist.
 

DeletedUser

Guest
Jag har åxå blivit informerad om att han gett upp, men han skrev även att han lärt sig saker till nästa värld där han tänker göra nytt försök. men men, är det inte så man säger: "Man lär sig av sina misstag"?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp