Consider
Active Member
Du är ju aldrig aktiv?Ryktas att min App är helt värdelös och inte funkar. Konstigt nog har dem aldrig satt ett ks när jag varit aktiv heller på tal om det
Du är ju aldrig aktiv?Ryktas att min App är helt värdelös och inte funkar. Konstigt nog har dem aldrig satt ett ks när jag varit aktiv heller på tal om det
Har inte du typ en fotbollsträning eller något att vara på? Sjukt hur mycket du sitter inne för din ålderDu är ju aldrig aktiv?
Det du inte visste är att han skriver från sina fotbollsträningar.. Sjuk jävel på att multitaska det där, vi kallar honom för "Dr Octopus".Har inte du typ en fotbollsträning eller något att vara på? Sjukt hur mycket du sitter inne för din ålder
Tyvärr är det nog hans mindre trevliga far du hittar bakom skärmen när han har träningDet du inte visste är att han skriver från sina fotbollsträningar.. Sjuk jävel på att multitaska det där, vi kallar honom för "Dr Octopus".
GrattisRyktas att Axel torska 4 städer och är kung på att snipea med birem.
Oj vad vis du är. Logiken och slutledningsförmågan är slående! Vad väntas kiddo? Mer delade konton och vpn? Mer bans? Mer pengar från pappa? Make my day.Säger bara såhär en sak leder till en annan ni får se vad som väntas
Ja du är ju ett barn så julafton för dig borde ju vara extraordinärt! Det ryktas att folk ogillar att bli behandlade på samma sätt som de behandlar andra #finnsichattenVill inte avslöja överraskningen förstår du är nyfiken gullet nästan som ett barn på julafton
Det ända du är nyfiken över är vuxenlivet, kanske dags att ta sig i kragen och växa upp. Skaffa dig en flickvän eller något så vi slipper ha dig skrivandes här hela tidenVill inte avslöja överraskningen förstår du är nyfiken gullet nästan som ett barn på julafton
Inte speciellt. Men förstår att du av alla människor känner dig träffad.Kontroversiellt att Hyperionz av alla pratar om inavel
om överaskingen är byta konton, så ska byten meddelas till supporten. vilket man behövt i alla tiderVill inte avslöja överraskningen förstår du är nyfiken gullet nästan som ett barn på julafton
Varför skulle dom behöva byta spelare på konton när dom sitter och myser så härligt med VPN? :*om överaskingen är byta konton, så ska byten meddelas till supporten. vilket man behövt i alla tider