du om någon lär veta att jag bara gillar mumintrollVad ni hoppar på varandra hela tiden. Sprid kärlek istället för hat
har ni MP i finland också? :ORöstade MP, man måste tänka på miljön
Det finns säkert, inte så insatt :Ohar ni MP i finland också? :O
Rykten går att mumintrollet är en söt liten varelsedu om någon lär veta att jag bara gillar mumintroll
Första vettiga inlägget i den här trådenVad ni hoppar på varandra hela tiden. Sprid kärlek istället för hat
Nu är du bra negativ.. Bara för att Mattiange drar ner medelnivån på IQ här rätt rejält har inte allt vart ovettigtFörsta vettiga inlägget i den här tråden
Nu är du bra negativ.. Bara för att Mattiange drar ner medelnivån på IQ här rätt rejält har inte allt vart ovettigt
have you started writing again because I haven't taken the city anymore?Nu är du bra negativ.. Bara för att Mattiange drar ner medelnivån på IQ här rätt rejält har inte allt vart ovettigt
billi boys are taking over your city in redneck accounthar han så låg iq? då förstår jag att han fortfarande tror att jag spelar på den här världen
Noone can be dumber then you. I also understand that this aint offending you but thats only making my point more valid. You are too stupid too even be offended. *sigh*have you started writing again because I haven't taken the city anymore?
I'm not offended because it's a dumber person than me to say it
Even more terrible english. Cant even spell your own alliance right...billi boys are taking over your city in redneck account
in fact I wrote billy boys, not me. Then I would be the fool, seeing people like you makes me a tenderness ... do you think I will start investing more money in centers for the disabled.Even more terrible english. Cant even spell your own alliance right...
Have you already forgott R3dn3ck took a city from you two weeks ago? And this CS aint even yours LMAO.
I really don't care what you think of me, because you are nobody, and you have no value, you are only capable of complaining about anything. I think your life has to suck, I don't envy you at allNoone can be dumber then you. I also understand that this aint offending you but thats only making my point more valid. You are too stupid too even be offended. *sigh*
Ryktas att du skriver på fel kontoNytt event imorgon om jag inte har helt fel är de kanske chansen för fi att vända på steken och ta lite städer? Eller i alla fall sluta tappa 2 om dagen
Väldigt intressant konspirationRyktas att du skriver på fel konto