HyperS3xuell69
Member
Ryktas att ännu en server är förstörd på grund av IQ-befriade spelare.
Vadå, jag spelar juh inte på den här servern? Menar du att IQ-befrielse smittar och nu skyller du på mig eftersom du fått en släng av det själv?Ryktas att ännu en server är förstörd på grund av IQ-befriade spelare.
now is redneck that work in the support and you play with her account?om överaskingen är byta konton, så ska byten meddelas till supporten. vilket man behövt i alla tider![]()
Jimmie Åkesson gav ett bud som inte gick att tacka nej så gav bort kontotVem är idioten som tagit över Considers konto.
Du har intressanta namn på dina städer trodde en medelåldrig man kunde bete sig åtminstone lite men antar att jag får vara den större individen härTrodde consider gett bort sitt inlogg, men verkar vara att han delar inlogg, något som jag bara trodde italienarna höll på med. synd bara dom kör VPN så dom lär väl aldrig bli avstängda.
fick de som uppdrag av min mentorFör en vecka sen kunde du bara prata engelska i PM, Intensivkurs?
"större individen" de är inte första april än, du får vänta många månader på det.Du har intressanta namn på dina städer trodde en medelåldrig man kunde bete sig åtminstone lite men antar att jag får vara den större individen här
Vad röstar ni på?![]()
Jaså? Varför det? Jag röstade på SI Sverige får man tydligen inte säga vilken man röstar på