Det ryktas att...

Consider

Active Member
Man vet ju redan att ni inte kommer köra varför vänta tills vi har 40k bir i en stad och sen köra de är de dummaste jag hört
 

Hyperionz

Active Member
:)
 

Bilagor

  • Grepo_Life.png
    Grepo_Life.png
    145,4 KB · Visningar: 35

Mupen

New Member
Ryktas att denna stämmer otroligt bra, tack för ett gott skratt Hyper! Bara att scrolla upp lite i tråden ju
I may lose citys because my APP dont work but you were online when i killed your Troops :/
X zeros app verkar förövrigt enligt vissa rykten vara en av de sämsta jag någonsin stött på :O Han skulle däremot säkert döda alla KS osv på datorn men det är en annan historia och kanske faktiskt endast ett rykte på riktigt...
 
Senast ändrad:
Ryktas om du syftar på det jag körde på dig så faller väl det under "can't win against gold who*es like you" ;)
Ryktas att jag fick köpa 600 guld för att gulda en liten gullig snipe^^

Ryktas vidare att Morti kanske hade fortsätt spela om ni var trevliga? Istället för att vara otrevliga och tvinga ut honom ur alliansen^^ Men men, jag tackar aldrig nej till KP, så ett stort tack Consider x)
 

aswaz

New Member
Ryktas att jag fick köpa 600 guld för att gulda en liten gullig snipe^^

Ryktas vidare att Morti kanske hade fortsätt spela om ni var trevliga? Istället för att vara otrevliga och tvinga ut honom ur alliansen^^ Men men, jag tackar aldrig nej till KP, så ett stort tack Consider x)
Helt ärligt jag tyckte inte att någon var otrevlig mot honom. Vissa blir väldigt tjuriga när de inte får exakt som de vill och han var lite av en primadonna för att han spenderade onödigt mycket guld och hade fler städer än de andra.
 

X Zero

New Member
Ryktas att denna stämmer otroligt bra, tack för ett gott skratt Hyper! Bara att scrolla upp lite i tråden ju

X zeros app verkar förövrigt enligt vissa rykten vara en av de sämsta jag någonsin stött på :O Han skulle däremot säkert döda alla KS osv på datorn men det är en annan historia och kanske faktiskt endast ett rykte på riktigt...
Ryktas att min App är helt värdelös och inte funkar. Konstigt nog har dem aldrig satt ett ks när jag varit aktiv heller på tal om det
papa_buzka.gif
 
Topp