Det ryktas att...

Hallström

Member
Det ryktas att ingen vågar sprida några rykten längre :rolleyes:
Ryktas även att allt går på halvfart, det ryktas att det suger när det inte händer något.
 

DeletedUser2563

Guest
det ryktas att det inte finns så mkt att ryktas om, händer ju inte specielt mkt :( förutom att no name kastar blixtrar och jordbävningar och sjukdomar på min stakars stad

Det ryktas även att de hade vart roligare om de tordes anfalla lite istället för att gunstkriga.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att det inte finns så mkt att ryktas om, händer ju inte specielt mkt :( förutom att no name kastar blixtrar och jordbävningar och sjukdomar på min stakars stad

Det ryktas även att de hade vart roligare om de tordes anfalla lite istället för att gunstkriga.

Det ryktas att om ni tar bort era 14k biremer så skulle det säkert ske något anfall ;):p
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att snart går det inte att fördröja UV längre :p Så snart kommer det att smälla ryktas det.

Det ryktet stämmer inte. det går alldeles utmärkt att dra ut på det en månad till. men det ryktas att det snart kommer komma över 130 spökstäder runt om i haven och bl'a på helägda Agony öar. ;)
 

Hallström

Member
Ryktas även att dessa 130 städer inte spelar någon roll, fast ryktet säger att det kommer bli roligt att kriga om dom:mad:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktet stämmer inte. det går alldeles utmärkt att dra ut på det en månad till. men det ryktas att det snart kommer komma över 130 spökstäder runt om i haven och bl'a på helägda Agony öar. ;)

Stackars lilla Snoosaren... ryktas att You may rest in peace!
 

Hallström

Member
Det ryktas tyvärr en hel del dumt här, Snoos gjorde ett litet felsteg som bara drabbade honom själv ryktas det. Det ryktas ju om dom som köpt sig platser högre upp i listorna.
Men det är ju bara rykten, dock ingen rök utan eld.(och det är inget rykte)
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas tyvärr en hel del dumt här, Snoos gjorde ett litet felsteg som bara drabbade honom själv ryktas det. Det ryktas ju om dom som köpt sig platser högre upp i listorna.
Men det är ju bara rykten, dock ingen rök utan eld.(och det är inget rykte)

Det ryktas att det har bytts konton hejvilt, absolut den ger jag dig.
Men det ryktas även att det säkert enbart är 1 (!) ägare på kontot / na.

Jag vill hänvisa herrn på att du säkert vet om regeln. 4.2, du har själv godkänt och läst dom.
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att eländet har börjat nu! Ett annat rykte är att jag är överlycklig för jag inte är med i det :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det ser jämnt ut efter snart ett dygns resursskickande. Frågan är dock om NN orkar fortsätta i VNs tempo? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktar att Klaninq hade varit klara för länge sen om alla som va med hade spelat. I miss cheddis.... where is my chedddiiiiiiiisssssss <3
 
Topp