Det ryktas att...

DeletedUser2563

Guest
Det ryktas att ja måste tacka No name för 91k off kp
Och agony för 2 fina städer.
Ryktas även att det inte känns som att jag förlorat så värst mkt trupper själv.:D


Ps warenk det var 1/4 av din off kp som jag fick ihop på några timmar ;)
med andra ord var jag väldigt snäll när ja skrev att ja kan få ihop din off kp på någon månad.
Det behövs bara 4 bra dagar för ruby så har han skrapa ihop lika mkt som du kämpat för under 1 år
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2563

Guest
var ju roligt för dej, vill du ha en kaka eller vad? :)

titta på dina städer och hur många trupper du har sen kan du tänka tbx på hur det var på din första värld innan du spyr ut ditt värdelösa skryt.

jag har ej kämpat under 1 år, kan väl säga att jag kämpat under 3-4 månader max och testat mej igenom spelet. har även i stort sätt bara riktat in mej på A-A-A/Vn. vilka har du tagit städer av? såna mindre än dej själv samt spökisar?

Dessutom är det ju lördag idag, glömde du skriva med att man får 50% mer kp idag?
Skulle även inte förvåna mej om du använder skärpta sinnen på det..

och enligt ryktet så spelar det ju tydligen ingen roll hur mkt du kämpar, du kommer ändå inte komma in i hall of fame. för där har vi senseianders på anfallare o kämpe, Wile92 som försvarare, nafpaktos som top poäng.

Lycka till i framtiden mvh warenk :)



det ryktas om att ruby aldrig skryter, de ryktas att han bara säger som det är ;)
Det ryktas att det var warenk som försökte skryta i ett tidigare inlägg om hur duktig han är på att anfalla och hur duktig han är som låg på top 20 på kämpelistan lr hur det var ? =)

Och det ryktas även att man även kommer med på half of fame som 2:a och 3:a
Och de ryktas att det inte Finns så många som är större än mig själv som inte spelar i min gammla allians, Så har inte så många att ta städer utav som är större än mig:mad:

Det ryktas även att ruby för det mesta erövrat städer utav dem större allianserna
Medans warenk för det mesta tagit städer utav mindre allianser + mindre spelare + spökisar. Samt massa Ie det ryktas att ruby inte är imponerad. men ja juste det var din första ;)

Ryktas att warenk har fel i alla punkter :confused:

ryktas även att du inte ska bråka med berg när det finns små sten tack o hej
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att språkpolisen inte uppskattar alla särskrivningar ;)
 

DeletedUser2563

Guest
Om du nu ser dej själv som ett berg så ser ju jag mej som havet som sakta men säkert gnider ner berget till små sten hehe :p

Sen så ger jag dej rätt på 1 punkt och det är om hall of fame. men vilka jag tagit städer av är följande: A-A-A, Vn, och dem flesta andra allianser så näp där har du fel men däremot har du tagit rejält mej spökisar så som Ws,Svendberg och andra spelare som slutat hos er.

Det är klart man ska skryta lite men anledningen till att jag skröt lite i tidigare inlägg var ju för att få er att anfalla mej lite och inte bara vara jag som anfaller er. men då är du ju så feg att du kör på andra i min allians ist..

Sen så tänkte ju jag vara lite trevlig och retas lite smått med er men som ni jämt skyller över på mej så kommer ni ju bara med arga och bittra kommentarer vilket gör att jag stämmer in med samma vissa, och ska som vanligt jämt vara 3-4 av er som ska hålla på som små barn och hoppa in efter den andra och lägga in sina fyfy kommentarer :)

Har du fundera på varför ja inte anfaller dig? Om inte så kan ja berätta. Du ligger helt offside för mig ;) flytta lite närmare mig om du vill ha anfall ifrån mig.

Och du behöver inte se mina inlägg som arga eller bittra, Se dem med glimten i ögat ;)

Och de ryktas att du inte tagit en ända stad ifrån a-a-a kunde bara se att du tagit 6 städer utav Vn Och förlorat 1
Så dit tidigare inlägg att du tagit 7 och förlorat 0 var också bara bullshit som allt annat du skriver rytas de ;)
 

DeletedUser2563

Guest
du får ju ha rätt till din åsikt, men har ju tagit 1 stad av A-A-A och låtit mr aero ta en stad jag villat bli av med som jag döpte till grattis stad att ta..
och har ju tagit 7 städer utav Vn sen så får du tro vad du vill. och jag har ju flyttat rätt nära dej sedan jag har en stad 10-15 min bort från dej..

sen så är du fotfarande välkommen på besök och önskar fotfarande dej en fortsatt trevlig dag

mvh warenk :)


att man ger bort en stad till Fienden man hatar mest utav allt låter väldigt otrovärdigt precis som allt annat du skriver ryktas de ;)
nu ska jag ut och njuta av solen vilket du också borde ;) så du inte är den där blekfisen som går runt o bländar allt folk på stranden om 1-2 månader ;) ciaooo
 

DeletedUser2563

Guest
Har inget emot mr aero sedan han är fd bloodsfränder. samma sak med en del från excelsior. utan det är bara en del dryga människor i A-A-A jag ogillar, och det vet du nog varför. sen vad jag gör och inte gör angår inte dej men du får som sagt ha din åsikt men värt att tänka på är ju att det alltid finns 2 sidor av ett mynt..

Dit resonemang håller inte där ;) ska du resonera så där så har du inte tagit en ända stad utav gammla A-A-A ryktas det..

Då är det bara gammla BF och gammla excelsior du tagit städer utav ;) :eek:
Det måste vara tuft att aldrig ha fåt tagit en stad utav dem du ogillar så mkt =))

Och nääaee jag förstår inte och har aldrig förståt och kommer aldrig förstå varför du ogillar gammla a-a-a spelare så mkt :) Ända anledningen isåfall måste vara för vi är så mkt bättre än dig :D och att du är sån dålig förlorare

Ryktas även att det är väldigt varmt och skönt ute :) Skönt att sommaren snart är här
Ryktas även att jag önskar agony, no name,Vivid Nightmare ett trevligt UV, När ni skickar resusher är ruby ute och steker i solen ;)
 

DeletedUser2879

Guest
Att Ruby.. Vara barnslig? Nonsens..
8ozwz.jpg



(En bild på hans barn när frugan inte är hemma..)
 

DeletedUser1742

Guest
Statistik är lovely!

Vill bara påminna herr Warenk att man kan kolla statistik.
du har tagit 9 städer på 30 dagar, du har i snitt fått ca 8k KP / stad.
Du har inte alls tagit 7 städer utav VN.
utav dessa städer du har tagit kan jag ge dig 2 utav dom, som inte var IE eller inaktiva.
så du har tagit 2 städer utav VN
och du är fortfarande kass på att anfalla.

Du har 451840 Off poäng på 83 städer, vilket ger dig ett snitt på 5400~ KP / stad.
Du har där emot 294641 deff poäng, vilket ger dig 3500~ deff KP / stad.

Ruby har ett snitt på 12100~ off KP / stad.
så snälla Warenk sluta lek Tarzan, du är kass gubben.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att språkpolisen inte uppskattar alla särskrivningar ;)

Det ryktas om att jag är tvingad att motsäga dig här. Språkpolisen älskar särskrivningar men börjar se rosa elefanter dansa lambada av sär skrivningar... Men det ryktas även att jag kan ha fel i detta! :confused:
 

DeletedUser1742

Guest
Kära Warenk.
Du klagar inte på mina påståenden. måste vara rekord av något slag.
Om du vill så kan du kolla upp statistiken, och ta bort dina "7" städer du har tagit.

Sedan hävdar du att detta var din första gång i grepoland. Vad hände med alla andra världar där du har kämpat och spenderat tid på gills inte dom??

wellwell. en lögnhals och snart en förlorare! intressant :)
 

Hallström

Member
Det ryktas att rykten är tröttsamma.
Det ryktas även att en viss spelare kommer att lägga ner efter UV, dock måste denne spelare stanna kvar för sina vänners skull och inte sabba ett tilltänkt UV.
Ryktas även att en familjemedlem till denne spelare slutade pga större hotfulla spelare och ryktet säger att denne familjemedlems konto fortfarande är aktivt dock med annan styrman.
Ryktet säger också att detta skedde för flera månvarv sedan, men likt en elefant glömmer denna familj inte det.
 

DeletedUser

Guest
Allmän varning

Ber er alla att hålla någon form av värdighet i era inlägg nu.
Det börjar så smått spåra ur och jag har ingen lust att stänga ner ryktasforumet.
Kom ihåg att folk kan ta illa vid sig och alla är inte vuxna.

Mvh. Tannhäuser
 

DeletedUser2954

Guest
Det ryktas om att tjupp gillar när det blir lite fart och fläkt på kvällskvisten, och inte blir det sämre av att NN skickar 3 KS, varav 1 släpps in, för att sedan bli bortbränd av era egna, och de andra bara blir bortdeffade. :)
 

DeletedUser2954

Guest
Det ryktas om att tjupp gillar när det blir lite fart och fläkt på kvällskvisten, och inte blir det sämre av att NN skickar 3 KS, varav 1 släpps in, för att sedan bli bortbränd av era egna, och de andra bara blir bortdeffade. :)

Och sedan får man bita i det sura äpplet att säga 4:e gången gillt (ikväll).
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att större delen av befolkningen pratar om sig själv i tredjeperson.
 

Hallström

Member
Vill bara påminna herr Warenk att man kan kolla statistik.
du har tagit 9 städer på 30 dagar, du har i snitt fått ca 8k KP / stad.
Du har inte alls tagit 7 städer utav VN.
utav dessa städer du har tagit kan jag ge dig 2 utav dom, som inte var IE eller inaktiva.
så du har tagit 2 städer utav VN
och du är fortfarande kass på att anfalla.

Du har 451840 Off poäng på 83 städer, vilket ger dig ett snitt på 5400~ KP / stad.
Du har där emot 294641 deff poäng, vilket ger dig 3500~ deff KP / stad.

Ruby har ett snitt på 12100~ off KP / stad.
så snälla Warenk sluta lek Tarzan, du är kass gubben.
Alltid lika roligt när folk med 19st KP hackar på andra
(statistiken ljuger aldrig)
 

DeletedUser

Guest
Sista varningen nu.
Kan ni inte hålla er till rykten stänger jag ner denna tråd igen.
 
Topp