Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
BS?

Ryktas om att man kan utforska Brandskepp på ETA.. Ryktas dock om att en del inte kommit på det dock!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Rokkoko har avslutat sin karriär.
Det är väldigt väldigt tråkigt och synd att de spelarna som är bland de bästa på servern slutar så här.
 

DeletedUser2204

Guest
Håller med dig. Har haft väldigt kul med allihop här och synd att framförallt DQ slutar. Har några städer som jag ville tar tillbacks men nu funkar det inte längre. Kom tillbacks DQ!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man sörjer en fiende.. men ryktas även att det är dax att säga förlåt.. igen ;)
 

DeletedUser1915

Guest
3 Fiender borta, nu återstår bara 2, vet inte om vi i sagittis lyckades förstöra Rok, men vi tar åt oss äran ändå då vi tog mycket städer som en viss person i Rok blev sur över, och skällde på Rok mamman :*

Ryktas om att nästa allians kanske sker på samma sätt då de är kända för att IEa personer som förlorar 1 eller flera städer även om aktiviteten är bra :p
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att Rokkokos slut, tyvärr inte hade med Sagittis att göra utan att allt för många hade ett liv utanför :p


Ryktas även att alla förutom runt 4spelare från gamla Demons la av under loppet av en månad, trååkigt..
 

DeletedUser

Guest
Att Rokkoko lade ner har väl inget med andra allianser att göra.

Ska vi se rent historiskt så lekte Rok så länge det var en aktiv allians, Sagittis levde på att ta in allianser efter allianser under sitt tak.
Det slutade med att Rokkoko också gjorde ett par bra förbund som ytterligare förstärkte positionen, dock hade Saggitis ett försprång sista tiden med poäng men knappast i anfallspoäng...

Tyvärr var det flertalet som var tvungna att lägga ner, synd för det var en väldigt rolig server.
Det var ett stundtals skitigt men även väldigt roligt krig där allt slutade med att vi satt tillsammans på skype och hade jävligt skoj.
Lite skillnad mot andra servrar där bitterheten verkar regera.

Önskar alla gamla kombatanter (Bektar mm) lycka till och vi ses nog på nya världar...
 

DeletedUser2204

Guest
Jag kan svära att jag har sett den där stilen att skriver ett inlägg på. Danzap? Om det där är du, tar ditt lata arsle hit och jobba ;)
 

DeletedUser1759

Guest
Håller med dig. Har haft väldigt kul med allihop här och synd att framförallt DQ slutar. Har några städer som jag ville tar tillbacks men nu funkar det inte längre. Kom tillbacks DQ!
Vi får se om ni kommer å se mig i framtiden, Varför jag valde å göra som jag gjorde med Rokk hade inget med någon Fi att göra. Jag var trött på allt med inaktiviteten och man la ner massa timmar för att få något att fungera ¨å fick inte ett skit tillbaks lr bara gnäll. Rokkoko var inte längre Rokkoko, alla Eliter som börja där o satt å planera 2 dar innan Eta öppna var borta. Så jag och en av original Rokkarna tog beslutet att vi löser upp Rokk så får alla välja själva om de vill avsluta sin resa på Eta lr fortsätta någon annanstans.. Hitta en ny väg. Jag valde att direkt "spöka mig" efter 2,5års kämpande och vann Delta där jag gick ut som rank 1 i Bäste Kämpe, Anfallare och Försvarare kände jag att de inte fanns något mer för mig att hämta.
Kommer ja igen kommer det vara under mitt orginal namn ;) Lr undercover ;P

Hoppas ni kommer å hitta eran väg på världen och är kul att man är saknad <3 Ta vara på mina städer nu Metallica och välkommen "hem" ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi får se om ni kommer å se mig i framtiden, Varför jag valde å göra som jag gjorde med Rokk hade inget med någon Fi att göra. Jag var trött på allt med inaktiviteten och man la ner massa timmar för att få något att fungera ¨å fick inte ett skit tillbaks lr bara gnäll. Rokkoko var inte längre Rokkoko, alla Eliter som börja där o satt å planera 2 dar innan Eta öppna var borta. Så jag och en av original Rokkarna tog beslutet att vi löser upp Rokk så får alla välja själva om de vill avsluta sin resa på Eta lr fortsätta någon annanstans.. Hitta en ny väg. Jag valde att direkt "spöka mig" efter 2,5års kämpande och vann Delta där jag gick ut som rank 1 i Bäste Kämpe, Anfallare och Försvarare kände jag att de inte fanns något mer för mig att hämta.
Kommer ja igen kommer det vara under mitt orginal namn ;) Lr undercover ;P

Hoppas ni kommer å hitta eran väg på världen och är kul att man är saknad <3 Ta vara på mina städer nu Metallica och välkommen "hem" ;)

Får passa på att tacka från Numerus sida. Har aldrig ångrat beslutet att gå i förbund med Saggarna istället för er. Även om ni hade oss i ett järngrepp under låång tid, samtidigt som vi vart tryckta mer och mer bakåt. Ni var roliga fiender man kunde respektera på alla plan. Bra spelare men också ärliga och trevliga. Kan fortfarande sakna Merideus (orginalet) som jag brukade föra konversationer med efter anfall och offensiver.

Beslutet ni tog var nog det rätta om man ska fortsätta högakta namnet Rokkoko.

Kort sagt tack för en rolig tid och lycka till i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Får passa på att tacka från Numerus sida. Har aldrig ångrat beslutet att gå i förbund med Saggarna istället för er. Även om ni hade oss i ett järngrepp under låång tid, samtidigt som vi vart tryckta mer och mer bakåt. Ni var roliga fiender man kunde respektera på alla plan. Bra spelare men också ärliga och trevliga. Kan fortfarande sakna Merideus (orginalet) som jag brukade föra konversationer med efter anfall och offensiver.

Beslutet ni tog var nog det rätta om man ska fortsätta högakta namnet Rokkoko.

Kort sagt tack för en rolig tid och lycka till i framtiden.

Ja ni hade en jävla kämpaglöd måste jag säga.
Gav aldrig upp och det fick ni vår största respekt för!
 

DeletedUser2204

Guest
Ryktas att ni erövrar städer av varandra för att avbryter våra städer i förtid...
 

DeletedUser2204

Guest
Irriterande är det faktiskt lite men vi saggarna tycker det är lite smått fegt ;) Taktik är det men en väldigt fegt sådan :p
 

DeletedUser

Guest
Det rykte kan vara sann !!! Däremot ryktas det att det kan också uppfattas som taktik för att behålla städer och skapa fövirring :)

:p:p
Ryktas att det inte skapar någon förvirring, lol om ni tror det. Ryktas att det som skulle skapa förvirring skulle vara om ni faktiskt börjar försöka försvara era städer istället för att låta dem byta händer så fort ni får revolter på er. Ryktas även att jag inte håller med metallica1995, det är inte småfegt, det är skitfegt ;)

Ryktas även att det är drygt av er att IEa aktiva spelare som förlorar någon stad/städer till fienden, väldigt respektlöst mot spelaren att göra så.
 
Topp