Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ta det precis hur du vill men det jag tycker fortfarande att det är taktiken som spelar ganska stor roll här. Några andra spelare kan antingen bekräfta eller dementera detta men är det inte bättre att sätta in en större spelare på de städer som ligger i kanten mot fienden? Att slippa få revolt är väl en genomtänkt taktik? Eller har jag fel där :)

Hur som helst undrar jag vilka spelare det ryktas om att vi IE-ar ? Att man gör byte är inte något IE, ta staden vid kanten och ge en annan som ligger i lugnt vatten !!! ELLER HAR JAG FEL IGEN????

Det ryktas att ni har helt fel där
 

DeletedUser2204

Guest
Ryktas att malinL gömmer sig bakom hela BDE´s deff utan att anfaller ett skit. Rädd?
 

DeletedUser2204

Guest
"metaliilica" skojar du? Kollar mina poäng och sen mina off-poäng. Seriöst vad jag kunde göra med era städer om jag skulle har lika många resurser och städer som ni har. Slöseri kallar jag det.
 

DeletedUser1259

Guest
"metaliilica" skojar du? Kollar mina poäng och sen mina off-poäng. Seriöst vad jag kunde göra med era städer om jag skulle har lika många resurser och städer som ni har. Slöseri kallar jag det.

Vi har krigat så mycket, det är därför vi har många och du få :)
 

DeletedUser2204

Guest
Nej anledningen att jag har så få är att jag började spela när världen var inne i full fart ;)
 

DeletedUser2604

Guest
Ryktas att metaliilica1995 ska kolla sina fjuttiga off poäng.

Går tyvärr inte att se det så... kolla bara på sebgus som ligger 4:a i off poäng och det berodde på att han hade 95% off-städer, sen började vi anfall honom ordentligt, och vad hände... han sluta :p
 

DeletedUser

Guest
Går tyvärr inte att se det så... kolla bara på sebgus som ligger 4:a i off poäng och det berodde på att han hade 95% off-städer, sen började vi anfall honom ordentligt, och vad hände... han sluta :p

hehehe där visade vi honom ordentligt vadsagittis står för

DQ skickade vi åt helvete sen sebgus vänta bara det kommer fler.
till sist är det din tur made ;)

:cool:
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att ETA dog när sagittis drog in hela världen i sitt krig mot rokkoko men men..
Synd att alla p12 inte kan se detta :)
 

DeletedUser2204

Guest
Någon var ju tvungen och tar ner rokkoko ;) Dom var överlägsen, hade bättre spelare, var mer aktivt och låg bättre rankad. Trots det så förlorade dom kriget.
 

DeletedUser2487

Guest
Någon var ju tvungen och tar ner rokkoko ;) Dom var överlägsen, hade bättre spelare, var mer aktivt och låg bättre rankad. Trots det så förlorade dom kriget.

Men vem fick rokkoko att stänga ner? var det dom massiva attackerna, eller var det bara lite traschtalk från någon som gjorde att DQ valde en enkel utväg. Ja vem vet (eller kanske).
 

DeletedUser2204

Guest
Jag tror knappast att du tog ner dom med ditt så kallade "trash-talk". Skitsnack. ryktas att DQ valde att sluta pga av saker IRL. läs hennes egna statement.
 

DeletedUser2331

Guest
Jag tror knappast att du tog ner dom med ditt så kallade "trash-talk". Skitsnack. ryktas att DQ valde att sluta pga av saker IRL. läs hennes egna statement.
Metallica, dra aldrig för snabba slutsatser..! ;) Det ryktas att koppars trash-talk påverkade det hela, vet man så vet man
 

DeletedUser2204

Guest
Njaa jjag vet inte riktigt. Ryktas att han inte trash-talkar så mycket när han blockerar meddelanden från snälla spelare...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att ni har börjat bli griniga och går mot angrep istället för att göra lite snällare rykt-inlägg :)
 

DeletedUser2604

Guest
För att alla ska förstå vad som hände med Rokkoko hade inte med trash-talk eller massiva anfall från Sagittis, som DQ sa när hon upplöste alliansen var att Rokkoko var inte längre Rokkoko och det hade med många stora spelare av oss slutade t ex Visom, Petter.59 bara försvann och vi fick en fet IE att hålla på med detta resulterade att fler spelare slutade och folk började tröttna. Vi fick en massa platser över i alliansen och bestämde oss att slås ihop med Demons och det gjorde bara situationen värre ALLA SLUTADE FÖRUTOM 4 ST. Som ni förstår så hade vi en mil lång IE och bestämde oss för att börja om och kicka all spelare som låg upp på IE. (Här tröttnade jag och gick över till Sagittis)

När allt var som det var förut så var vi en handfull kvar med spelare och var för få för att föra ett krig emot Sagittis, Sagittis X och Numerus helt själva och den lösningen som de valde var att gå ihop med URSÄKTA vilket ledde till deras totala undergång.

Tycker faktisk synd om DQ, nu när ni har läst hela historian så kan ni förstå vad jobbigt den måste ha varit att vara ledare i sådan situation men en grymt ledare var hon och Rokkokos offensiver var helt otroliga :D kunde bli upp till 23 erövrade städer utav FI.

Finns fortfarande gamla Rokkokare kvar där ute som kan rätta mig om jag har helt fel i någon bit.
 
Topp