Det ryktas att...

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att när saggarna och rokkarna tystnar så så avtar aktiviteten på eta's forum.
Men för att locka tillbaka dem till forumet krävs det nya ansikten som håller intresset kvar för sitta här och fördriva tiden.
 

DeletedUser1915

Guest
Finns inte så mkt att ryktas om, alla rykten är redan sagda …
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att TLoW's Biremer genererade i över 10k i deffkp till Rokkoko idag.
Åh rokkoko's vägnar tackar jag er och hoppas att detta kan göras flera gånger.. :)
 

DeletedUser2205

Guest
Jag gick igenom alla rapporter nu för att se hur mycket KP min MD faktiskt gav mig när vi rensade bort era Biremer. (Givetvis drog jag hem min MD innan våra MO började landa)

Det var faktiskt så mycket som 19383 deffpoäng som min MD lyckades sno från TLoW ^^ Riktigt härligt med tanke på att vi sedan även erövrade staden :)
 

DeletedUser

Guest
Va, hade du MD i staden som du sen drog hem innan ditt KS landade?! :O :O :O
Du har inte funderat på att ansöka till NASA så klipsk som du är?
 

DeletedUser2205

Guest
Haha jag tyckte det var kul, 20 000 KP utan att förlora en enda man ^^
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att Numerus är nästa allians att försvinna i Sagittis konstelationen..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det börjar bli tunt i leden...
Blir deffen bättre måntro för att de plockar ihop alla i 2 allianser?
Ryktas om att jag inte hört det ryktet, däremot viskas ett rykte om att Numerus är en envis stackare som inte försvinner så lätt ;)
 

DeletedUser285

Guest
Vet inte om SL räknas som envis stackare..
Men ryktas om att Rokkoko säger..
"If you say so"
 

DeletedUser2204

Guest
joo docky, ska ge dej lite skvaller då ;) Ryktas att demons har förlorat många viktiga underverksöar, ryktas att DQ har semester i min sommarstuga :( ryktas även att abcylon inte är på särskild bra humör ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Laokoon har tröttnat sen ett tag tillbaka och kommer lägga av. Efter typ 90-0 i tagna städer mot Sagittis och Sagittis X så tappar man sugen...det var för enkelt helt enkelt ;)
Vi 4 i Laokoon tackar för oss.
 

DeletedUser2204

Guest
Lite smått synd :( har alltid varit lite imponerad av er fyra :) bra spelat!
 
Topp