Det ryktas att...

DeletedUser1915

Guest
Ja tackar oxå för KPn man får då och då =) Fortsätt anfalla med bir! heja heja =D
 

DeletedUser2205

Guest
Lite småbesviken på eta, fick dagens anfallare idag trots att nästan samtliga utav mina anfall slog mot luft ;P

Lite småglad över att ha paserat miljongränsen på kämparrankingen dock, blev den sjätte spelaren här till att klara den bedriften på ETA :)
 

DeletedUser1459

Guest
Lite småbesviken på eta, fick dagens anfallare idag trots att nästan samtliga utav mina anfall slog mot luft ;P

Lite småglad över att ha paserat miljongränsen på kämparrankingen dock, blev den sjätte spelaren här till att klara den bedriften på ETA :)

Mnja, det ryktas att Dagens anfallare är ju en glädjedödare. Den får man allt som ofta. Har några stycken själv, fast gubbsen mer eller mindre står parkerade :/, så den är buggad. Det sade vi till redan på Delta, men inget har hänt där.

Grattis till millegränsen. jag har ca 800k kvar dit, så det lär väl inte hända att jag tar mig dit upp under överskådlig tid. Främst framför att det aldrig är någon som anfaller. Men det är fler än jag som tycker det är bekvämare med Stadsfester, tråkigare dock.

Nu försökte jag tom deffa upp lite IE, men fan, det verkar som ingen vill pröjsa lite KP för dom städerna heller :/. Få la ta dom själv :D. Haha!!!
 

DeletedUser

Guest
Lite småbesviken på eta, fick dagens anfallare idag trots att nästan samtliga utav mina anfall slog mot luft ;P

Lite småglad över att ha paserat miljongränsen på kämparrankingen dock, blev den sjätte spelaren här till att klara den bedriften på ETA :)

Bra jobbat!
Skönt att se att ni håller ställningarna medan jag är borta...;-P
Snart faller Sagittis med vänner ryktas det om ända bort till Thailand...
 

DeletedUser1915

Guest
Bra jobbat!
Skönt att se att ni håller ställningarna medan jag är borta...;-P
Snart faller Sagittis med vänner ryktas det om ända bort till Thailand...

Ryktas om att jag har en välkomst present till dig Danzap =)

Men tror int på ditt rykte ;-) Du som sa att ni skulle lägga av =p
 

DeletedUser1459

Guest
... det våras för nooben och alla guldare. Vart väl kanske inte riktigt tänkt så men nu ska jag gå i ide, får se om jag dyker upp till hösten. Har nu fått lite nyttig erfarenhet av Achilles, hoppas det kommer en snabbare HV framöver, denna är alldeles för seg.

Men nu är det dags. Har lurat Ophet och mig själv alldeles för länge.

Så ... hugg i.

Trevlig sommar och ha ett bra liv alla.

Edit
Ps. Till Gaffel! Vill till sist återigen nämna orättvisorna och den absolut prestigelösa möjligheten att gulda fram trupper och kulturpoäng. Antar att man tjänar enorma pengar på detta. Men för spelets skull och fortsatt intresse så ska det tas bort. Det räcker gott med att kunna minska tiden på uppbyggnaden, dvs det var bättre och rättvisare förr.
Finns ingen i toppen på någon server som krigat sig till några städer, bara IE och i förhållandevis få krigspoäng.
Tyvärr så visade Påskeventet att det är guldarna man satsar på, mycket tråkigt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser678

Guest
loggar in för första gången på myyyycket länge, och vem har lagt sig i en tråd om inte hia :D
 

DeletedUser1459

Guest
loggar in för första gången på myyyycket länge, och vem har lagt sig i en tråd om inte hia :D

Så sant! Och du också, vem annars ;-)! Fast du är en "lurker" så du har nog vart omkring ett tag, men det lät ju bra ;-).

Men nu är Hia-sagan slut. När tom min forne vapendragare vänder mig ryggen, då är det väl inte bara fel på spelet, utan kanske också undertecknad har en felaktig profil.
Men ingen vet, kanske dyker jag upp igen om och när förutsättningarna är dom rätta. Det blir min 4:e uppstart isf.
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att vi ska dansa Danzap när du är tbx :p För fått ett lite större fotfäste på ön hos dig =D Så snart ska vi dansa när du är tbx :p
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att KP'n inte räcker till för Rokkoko..
Finns för mkt tomma städer att ta för att vi ska hinna få fram Kup.. :((
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att det är mkt prat och lite aktion på vissa i Sagittis.. ;P
 
Topp