Det ryktas att...

DeletedUser2604

Guest
Vi får se om ni kommer å se mig i framtiden, Varför jag valde å göra som jag gjorde med Rokk hade inget med någon Fi att göra. Jag var trött på allt med inaktiviteten och man la ner massa timmar för att få något att fungera ¨å fick inte ett skit tillbaks lr bara gnäll. Rokkoko var inte längre Rokkoko, alla Eliter som börja där o satt å planera 2 dar innan Eta öppna var borta. Så jag och en av original Rokkarna tog beslutet att vi löser upp Rokk så får alla välja själva om de vill avsluta sin resa på Eta lr fortsätta någon annanstans.. Hitta en ny väg. Jag valde att direkt "spöka mig" efter 2,5års kämpande och vann Delta där jag gick ut som rank 1 i Bäste Kämpe, Anfallare och Försvarare kände jag att de inte fanns något mer för mig att hämta.

DQ anledning
 

DeletedUser

Guest
Men vem fick rokkoko att stänga ner? var det dom massiva attackerna, eller var det bara lite traschtalk från någon som gjorde att DQ valde en enkel utväg. Ja vem vet (eller kanske).

Ja det ryktas att kan man inte spela så får man snacka istället...
 

DeletedUser2204

Guest
ryktas att whiskyns rykte var den sannaste rykten i rykternas historia
 

DeletedUser2204

Guest
Nu har det börjat! Jag önskar er alla lycka till och ser fram emot att ser vilka som kämpar om ETAs vinst! :)
 

DeletedUser

Guest
var kom det rykte ifrån ????

Ryktas att saggarna har förlorat några städer på sistone :)

skulle gissa att ni har fått revolt i mina städer men inget mer kom
ni drog iväg som en rädd hund med indragen svans så fort ni såg vad jag hade i hamnen

ryktas att uv tiden har börjat
 

DeletedUser

Guest
skulle gissa att ni har fått revolt i mina städer men inget mer kom
ni drog iväg som en rädd hund med indragen svans så fort ni såg vad jag hade i hamnen

ryktas att uv tiden har börjat


ryktas som att någon fortfarande inte vet hur man krigar :)
Det ryktas ju också att det är mycket lättare att starta flera revolter runt om för att sprida deffen och sedan välja 2-3 städer som riktiga mål.

Ett sådant rykte kan också uppfattas som en bra taktik för att kunna erövra städer ...
 

DeletedUser

Guest
ryktas som att någon fortfarande inte vet hur man krigar :)
Det ryktas ju också att det är mycket lättare att starta flera revolter runt om för att sprida deffen och sedan välja 2-3 städer som riktiga mål.

Ett sådant rykte kan också uppfattas som en bra taktik för att kunna erövra städer ...


ryckas att ni inte tog så många städer av oss på senaste tiden.
och vi dubbelt så mycket.

rycktas att jag har blivit proffs på gp :)




:cool:
 

DeletedUser2604

Guest
Ryktas att Sagittis kommer att färdigställa alla underverk :)

Bra jobbat gott folk! :)
 

DeletedUser876

Guest
Det ryktas att Black Death Elite har gett upp underverksbyggandet...
Vi hoppas att detta rykte är felaktigt, och att vi får se fler BDE-underverk på nivå 9.
 

DeletedUser2204

Guest
Ryktas att jag tyvärr måste rätta dig här, ditt rykte är är inget rykte. Det är klart och tydligt fakta.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag i så fall måste rätta dig också, för om det första ryktet var fakta så måste även ditt vara det. Såvida inte metallicas rykte faktiskt bara var ett rykte och egentligen osant, vilket även skulle göra sakiis rykte osant.. Hursomhelst ryktas det att någon måste rätta mig nu =)
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att maran letar efter osthyveln för att kunna rätta till osten :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, där fick du mig Metallica...haha

Men ska man vara seriös så finns det väl ett gäng i Sagittis som skall äras för det jobb de lagt ner.
Vissa av dem har finns ju inte kvar medan vissa andra fortsatt.

Sen kan jag väl tycka att AiE med Engan, assar mfl gjorde det bra på sitt håll och har berett väg mot seger de också.

Nu var jag kanske lite orättvis mot Sakii med, de har ju vart i sagittis sedan maj så tiden går visst fortare än vad man tror. haha

Stort grattis till segern om den nu är klar!
 
Topp