Det ryktas att...

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att ballgrabb11 använder statistiken på samma sätt som den berusade använde lyktstolpen, mer till stöd än till upplysning ;)
 

DeletedUser1978

Guest
Eftersom ballgrabb11 inte spelar på Z, så undrar man ju varför han bryr sig så fruktansvärt mycket om vad som försiggår där.....
Och om han gör det, kan han väl använda sitt rätta nick.
Annars tycker jag han kan hålla sig utanför denna diskussion på Z-forumet, och älta sina åsikter i det allmänna forumet.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom ballgrabb11 inte spelar på Z, så undrar man ju varför han bryr sig så fruktansvärt mycket om vad som försiggår där.....
Och om han gör det, kan han väl använda sitt rätta nick.
Annars tycker jag han kan hålla sig utanför denna diskussion på Z-forumet, och älta sina åsikter i det allmänna forumet.

Ryktas att du inte behöver oroa dig, han har ganska så bra koll på vad som händer på Zeta.

Ryktas att ett VU nu nått nivå 10.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att du inte behöver oroa dig, han har ganska så bra koll på vad som händer på Zeta.

Ryktas att ett VU nu nått nivå 10.

Ryktas att jag förstår vad du menar där totten... Det fanns en massa tomma/inaktiva konton som var tvungna att fyllas upp, så tack vare Loths otroliga inflytande på alla från alla möjliga olika världar, så var det inte svårt att fylla dessa platser inför uv tiden... Men som sagt, detta är bara ett rykte.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att loth inte rekryterat mig :)
Möjligt att jag gör apa men det säger ändå en hel del vill jag säga
 

DeletedUser92

Guest
Det fanns en massa tomma/inaktiva konton som var tvungna att fyllas upp

Det ryktas att Det är inte bara de som måste fyllas upp LC.. Även ni har fyllt upp med spelare som har hoppat in och ut i UH den senaste tiden bara för att skicka ress till erat UV (så i principen så har ni mer än 40 spelare i en allians)
Men ändå så ligger vi i KH före er så kan förstå om du är sur och bitter..
 

DeletedUser2496

Guest
Det ryktas om att det var jag med några till som rekryterade loth...
Bara så LC vet
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att framtidstro och hopplöshet avlöser varandra just nu... fast denna gång till vår favör :)
GO LC!! GO PICKE!!
 

DeletedUser2496

Guest
LC jag är inte fjortis så vet inte vad lol betyder :)
Kan du som värkar va lite yngre än mig förklara detta...
Ryktas det om
 

DeletedUser

Guest
LC jag är inte fjortis så vet inte vad lol betyder :)
Kan du som värkar va lite yngre än mig förklara detta...
Ryktas det om

Ryktas att du ska ägna dig mer åt gp ingame, än att hänga här... Du/ni har en belägring på en uv ö att försöka slå ut ;-) Puss på dig
 

DeletedUser

Guest
Det rycktas att LC är stolt över att lista ut vem jag är.
det rycktas även att dom flesta hestar idag är gladare än på väldigt länge.
 

DeletedUser2496

Guest
Det ryktas om att KH undrar om LC och Picken är samma person...
Totte hade dock svaret på detta..

"Nej Picken är för bra för att vara LC"
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att ballgrabb11 är den ballaste 11åringen på hela Grepolis
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att Dritz gjorde en stor insats i Lördags med lite bränsle i knoppen.....
 

DeletedUser

Guest
Det rycktas att Drizt inte hade lite bränsle i kroppen på lördagen.....
 

DeletedUser

Guest
Det rycktas att Drizt inte hade lite bränsle i kroppen på lördagen.....

Det ryktas att bränsle behövs för att hålla igång efter så lång tid.

Personligen har jag inte koll på det högre politiska spelet. För några månader sedan var AAA våra bittra fiender. Nu är jag en hyfsat aktiv medlem;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är väldans glad att jag fick behålla min uv stad. Det var på håret *pust*
 
Topp