Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att många hamstrar ligger på kökssoffan och drar sig medan några leker krig i hav 45. Jag har ett budord till gnagarna:

1. Gnagare som inte gnager ofta kan svälta om tänderna blir för långa.

Många kramar Rockolga
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att många hamstrar ligger på kökssoffan och drar sig medan några leker krig i hav 45. Jag har ett budord till gnagarna:

1. Gnagare som inte gnager ofta kan svälta om tänderna blir för långa.

Många kramar Rockolga

Ryktas att bävrar som inte äter trä blir slöa hamstrar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att andra budordet kommer här:

2. Hamstrar som har tråkigt blir glada igen om dom får springa runt, runt, runt, i ett hjul.
 

DeletedUser1684

Guest
Ryktas att Rockis är grymt het på budord ikväll hela två stycken! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är sant.

3. När hamstrar slår sig för bröstet darrar vetekornen.
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att många hamstrar ligger på kökssoffan och drar sig medan några leker krig i hav 45. Jag har ett budord till gnagarna:

1. Gnagare som inte gnager ofta kan svälta om tänderna blir för långa.

Många kramar Rockolga

Ryktas att de flesta originalhestar inte ens återfinns på sofflocket längre :D

Men all heder till er som orkat hela vägen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag precis varit med om den största privata vattengrav någonsin under mina år på GP :eek: Gjorde lite halv ont hehe Grattis får jag säga till dem som ställde dit muren...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag precis varit med om den största privata vattengrav någonsin under mina år på GP :eek: Gjorde lite halv ont hehe Grattis får jag säga till dem som ställde dit muren...

Ryktas att jag gråter en skvätt för alla dina båtar, samtidigt som d e fest i många av mina städer :(
 

DeletedUser176

Guest
Ryktas att man snart kan börja använda sina resurser till sf igen så man kan ta lite fler städer
 

DeletedUser92

Guest
Ryktas att hamstrarna (LC) inte ha kommit med nå korrespondens än...känner dom sig besegrade elr vad?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas...

Att en gång i tiden, när gudarna var mäktiga och soldaterna fulla som svin, så fanns det en liten liten falang som var dominant. Dem var ständigt under attack och utan större besvär undanröjde försöken till belägring. När det återstod mindre än 3 dagar till den stora segern dom så länge jobbat för, så fick de ett larm.
Soldaterna bemannade sina biremer och reste till staden som var under attack, de fina galjonsfigurerna var snyggt nerkladdade och soldaterna matades med energirik mat och frivillig mängd alkoholhaltiga drycker. De landade i tid och när slaget var över och dimman skingrat sig så somnade de gott i vetskapen att trupperna var orörda och havsbotten var full med drunknade gnagare. Utan större förluster återvände trupperna hem för att invänta nästa stora slag.

Dagarna gick och hestarna började bli uttråkade och väntar tålmodigt in segern...

Historien tar däremot inte slut iom en seger, som segrare kan man inte annat än att dominera.
Total förnedring och förintelse står på agendan då motståndet inte riktigt håller måttet...
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att hetsarna kommer vinna denna server ! Grattis till er:)
Men hur svårt kan det vara när halva ledningen är anställd av inno och halva alliansen inte är originalspelare på sitt konto??
Omoraliskt, oetiskt, och patetiskt!

Over and out forever på denna server!!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att vissa apar sej om moral när dom inte har några egna regler för moral
 
Topp