Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Klart du gör ; )

Ryktas att du får ta dig tillbaka till skypechatten igen..
 

DeletedUser92

Guest
Det ryktas att ett 2 bs rens landar samma sekund som ks men EFTER.. å mitt rens landar först utav dom :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle vilja hälsa LC välkommen tillbaka till familjen. Kul att ha dig tillbaka bror.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle vilja hälsa LC välkommen tillbaka till familjen. Kul att ha dig tillbaka bror.

Tackar och bugar :) Kändes otroligt bra att komma tillbaka, förutom att det tagit mig 2 veckor att fixa iordning kontot igen ;)
Saknat familjen ska du veta, ryktas det om ;-)
 

DeletedUser

Guest
kul att LC är tillbaka =)
ryktas ett varmt VÄLKOMMEN, inte till just zeta eftersom jag inte spelar här men du vet, tillbaka till grepolis där du hör hemma..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Hera och Förvaltaren har ett förhållande.

Ryktas om "bröllop" imorgon och om nio månader kanske det blir "befolkningstillväxt" =)
Men det ryktas att förvaltaren bara gifter sig för Heras pengar och när hennes guld tar slut kommer han vara borta inom 14 dagar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker om Ane massor, även fast du haft en jobbig dag på jobbet och tycker mindre om några av oss andra ;-)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det börjar dra ihop sig..så kul..erkänner att det varit en lång och ibland tröttsam resa hit, precis som i verkliga livet med både med och motgångar..men roligt har det varit oftast..och tack alla medspelare i alla allianser, både fientliga och vänskapliga, som gjort detta möjligt, tillsammans har vi skapat en värld som nu börjar gå mot sitt slut, en värld som lämnar många minnen av spelare och händelser. Önskar alla lycka till och ta det för vad ett är..ett spel där vi umgås och har trevligt!

Tack alla grepo tokar! :)
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att man halkade in här på zeta-servern, började bygga lite, och tyckte det var ganska festligt. Sen blev det ännu festligare när man kom på att man kunde ta städer av andra utan att behöva bygga dom själv ens. Sen blev det ännu festligare när man träffade medspelare som tyckte att detta var jätte festligt att sitta i hop och tillsammans ta städer och rädda städer. Sen blev det helt vansinnigt roligt när man kunde bygga städer bland sina fiender och få massa poäng för att de inte ville att man skulle bo där. Sen blev det helt otroligt roligt när man lärde känna massa goa spelare, med som motståndare och att de man fightats med i början nu är ens bästa medspelare. Så ryktas det om att allt ska ta slut snart....
 
Topp