Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag bjöd in mig själv på mingel hos niki en gång men då ville hon inte vara hemma för gästabud.
Så numera vågar man inte komma över längre eftersom det är en lååång promenad hem igen.

Men Niki är inte så bra på det där med mingel gäster o ännu mindre dom som har låååååång väg ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag festat i 9½ timme snart och har jätteroligt :D Niki kommer inte du å hämtar mig sen?
 

DeletedUser

Guest
Jag har festat färdigt nu och är med trött, finns det plats i soffan hos dig?
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att niki höll på att ge mig en hjärtattack imorse... Inte snällt att belägra min städer :(
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att jag fått tillbaka gnistan igen så nu är det dags att börja attacker folk igen..
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas att AA hitta tillbaka till alkoholen och söp bort deffen de skulle skickat
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det snart finns en hest i småland igen. efter att med minsta möjliga marginal överlevt helvetet kallat umeå så känns det skönt.
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att skall man ta en stad av en hest spelar det ingen roll hur många anfall man skickar då allt som behövs för att rädda staden är en lucka på 4 sekunder och 15 bi.

No hard feelings <3
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att noobs lär sig från sina misstag, minskar luckan till 1 sek o wuollaaa
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att LC var inne och läste här för en timma sen utan att skriva något :(
 
Topp