Det ryktas att...

DeletedUser92

Guest
Ryktas att hetsarna kommer vinna denna server ! Grattis till er:)
Men hur svårt kan det vara när halva ledningen är anställd av inno och halva alliansen inte är originalspelare på sitt konto??
Omoraliskt, oetiskt, och patetiskt!

Over and out forever på denna server!!


Ryktas att vi säger ännu en gång att hamstrarna byter in och ut med spelare så ni kan skicka mer råvaror till era UV.. alltså har ni mer än en allians gräns på 40 spelare.. så prata inte om Omoralisk, oetisk och patetisk.. ni uppnår dessa ord mer än hos hestar tyvärr..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi säger ännu en gång att hamstrarna byter in och ut med spelare så ni kan skicka mer råvaror till era UV.. alltså har ni mer än en allians gräns på 40 spelare.. så prata inte om Omoralisk, oetisk och patetisk.. ni uppnår dessa ord mer än hos hestar tyvärr..

Det ryktas om att hamstrarna är bäst på nått iaf....
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att hetsarna kommer vinna denna server ! Grattis till er:)
Men hur svårt kan det vara när halva ledningen är anställd av inno och halva alliansen inte är originalspelare på sitt konto??
Omoraliskt, oetiskt, och patetiskt!

Over and out forever på denna server!!

För att svara på tal.
Ingen medlem i Kladdig Hest är anställda av Innogames. Inte ens jag är för närvarande anställd av bolaget.
Vi gör samtliga ett volontärarbete som vilken spelare som helst på communityt har möjlighet att ansöka till.

Sedan är teamet uppbyggt på ett sådant sätt med rättigheter att ingen som spelar på en server skall kunna påverka utvecklingen på servern via några extra funktioner eller ha någon som helst insyn i vad som händer där via administrativa verktyg.

Hur många av oss som inte spelar på sitt orginalkonto är inte fler hos oss än vad det är hos er.
Vi har 15% av våra medlemmar som har bytt konto någon gång under sin speltid.
Vilket är mer eller mindre precis samma mängd som ni har i era allians.

Med vänliga hälsningar

Lothoria
Forums och Supportchef
Grepolis Team
 

DeletedUser2604

Guest
EDIT: rekrytering 2.0
För att ens kunna bli påtänkt som medlem i Kladdig Hest ska detta gälla.
- Du ska vara arbetslös.
- Du ska vara singel.
- Du ska vara beredd att äta alla din måltider vid datorn.
- Du ska vara beredd på behöva kissa i flaska vid datorn.
Om du ej är singel ska din respektive vara beredd på att bara ha sex en gång i veckan alt tycka det är ok att ha med datorn...


HAHAHAH roligaste profil text av alla allianser på alla världar :D Vem skrev detta, han är en gud :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att hetsarna kommer vinna denna server ! Grattis till er:)
Men hur svårt kan det vara när halva ledningen är anställd av inno och halva alliansen inte är originalspelare på sitt konto??
Omoraliskt, oetiskt, och patetiskt!

Over and out forever på denna server!!

Egentligen så vinner vi för att det under 2år inte funnits något riktigt motstånd. Förutom under typ en månad när vår aktivitet var mindre bra och AoE, CN och Ulti var på och nafsade. Så fort AoE föll så har det varit en promenad i parken.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att hetsarna kommer vinna denna server ! Grattis till er:)
Men hur svårt kan det vara när halva ledningen är anställd av inno och halva alliansen inte är originalspelare på sitt konto??
Omoraliskt, oetiskt, och patetiskt!

Over and out forever på denna server!!


Stora frågan är väl isf, sitter du på ditt orginalkonto? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hestarna må vara störst, bäst (och har humor), men vi har Pickepock:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag varit fullt medveten om att det skickats anfall mot mig högt och lågt idag! Se det inte som en bedrift era kladdiga människor... En stad har jag förlorat till KH på 2 hela år, och det var för någon vecka sedan! Så som sagt, se det inte som en bedrift! Det är inte ni som är duktiga, det är jag som tacklat av!

Är så oerhört trött på allt med vad GP innebär så skiter i vilket, detta innebär självklart er, er i den fuskande sidan! Ni kan kalla mig sur, eller idiot, eller vad som helst! Men en sak är jag inte, jag är inte dum, IQ befriad! Jag ser vad jag ser, och det är fusk! Så varsågod, ta mina städer nu, zeta är redan över ändå!

Är så oerhört stolt över att varit på den sida jag varit under hela zeta tiden! Vi har krigat väl, gjort det på dessa regler gp lagt upp för oss vanliga människor!

Tar av mig hatten för A-A-A samt UH! Vilket gäng! Önskar er alla vidare lycka vad ni än tar för er i framtiden!

Mvh: LC
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att jag varit fullt medveten om att det skickats anfall mot mig högt och lågt idag! Se det inte som en bedrift era kladdiga människor... En stad har jag förlorat till KH på 2 hela år, och det var för någon vecka sedan! Så som sagt, se det inte som en bedrift! Det är inte ni som är duktiga, det är jag som tacklat av!

Är så oerhört trött på allt med vad GP innebär så skiter i vilket, detta innebär självklart er, er i den fuskande sidan! Ni kan kalla mig sur, eller idiot, eller vad som helst! Men en sak är jag inte, jag är inte dum, IQ befriad! Jag ser vad jag ser, och det är fusk! Så varsågod, ta mina städer nu, zeta är redan över ändå!

Är så oerhört stolt över att varit på den sida jag varit under hela zeta tiden! Vi har krigat väl, gjort det på dessa regler gp lagt upp för oss vanliga människor!

Tar av mig hatten för A-A-A samt UH! Vilket gäng! Önskar er alla vidare lycka vad ni än tar för er i framtiden!

Mvh: LC

Ryktas fortf om att jag undrar vad jag gjort för fusk i detta spel eller alla andra i KH? ;S
Kan omöjligt vara värre fusk än de som skett i UH... :)
Men vad vet jag.. jag är bara en vanlig Svensson...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag varit fullt medveten om att det skickats anfall mot mig högt och lågt idag! Se det inte som en bedrift era kladdiga människor... En stad har jag förlorat till KH på 2 hela år, och det var för någon vecka sedan! Så som sagt, se det inte som en bedrift! Det är inte ni som är duktiga, det är jag som tacklat av!

Är så oerhört trött på allt med vad GP innebär så skiter i vilket, detta innebär självklart er, er i den fuskande sidan! Ni kan kalla mig sur, eller idiot, eller vad som helst! Men en sak är jag inte, jag är inte dum, IQ befriad! Jag ser vad jag ser, och det är fusk! Så varsågod, ta mina städer nu, zeta är redan över ändå!

Är så oerhört stolt över att varit på den sida jag varit under hela zeta tiden! Vi har krigat väl, gjort det på dessa regler gp lagt upp för oss vanliga människor!

Tar av mig hatten för A-A-A samt UH! Vilket gäng! Önskar er alla vidare lycka vad ni än tar för er i framtiden!

Mvh: LC

Det ryktas även att dom 4 andra som KH har tagit av dej bara är fusk.
Och att dom 9 som Lagg har tagit aldrig har existerat.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att dom 4 andra som KH har tagit av dej bara är fusk.
Och att dom 9 som Lagg har tagit aldrig har existerat.

Om du hade varit tillräckligt vaken Drizt så var det inte jag som styrde kontot under denna tid! Dessa förluster får du lägga på Koffeinkicks konto!

Något annat du undrar över Drizt?
 

DeletedUser

Guest
Om du hade varit tillräckligt vaken Drizt så var det inte jag som styrde kontot under denna tid! Dessa förluster får du lägga på Koffeinkicks konto!

Något annat du undrar över Drizt?

Men var det inte gnäll på att vissa konton i KH hade bytt ägare.
Inte kan ni väll ha gjort ett sånt grovt övertramp själva:O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en ryktestråd!

Jag vill i alla fall rykta om att det är ett väldans pajkasteri om fusk hit och fusk dit. Jag har hört att jag har inte fuskat, ingen jag spelar med har fuskat, dom att dom jag spelar emot inte har fuskat. Jag har också hört att jag tycker om alla spelare på zeta.

Kramar Rockolga
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är en ryktestråd!

Jag vill i alla fall rykta om att det är ett väldans pajkasteri om fusk hit och fusk dit. Jag har hört att jag har inte fuskat, ingen jag spelar med har fuskat, dom att dom jag spelar emot inte har fuskat. Jag har också hört att jag tycker om alla spelare på zeta.

Kramar Rockolga

Kram tillbaka Rockolga. Jag har vid några få tillfällen "pratat" med några spelare ur Hestarna och kan utan tvekan konstatera att de är trevliga och har humor. Men jag vill också säga att alla de hamstrar jag haft med att göra är mycket najs människor, så allt gnäll fram och tillbaka gör mig ledsen. Jag må vara av den naiva sorten, men jag tror (hoppas) inte att det förekommit systematiskt fusk från någon av sidorna.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag varit fullt medveten om att det skickats anfall mot mig högt och lågt idag! Se det inte som en bedrift era kladdiga människor... En stad har jag förlorat till KH på 2 hela år, och det var för någon vecka sedan! Så som sagt, se det inte som en bedrift! Det är inte ni som är duktiga, det är jag som tacklat av!

Är så oerhört trött på allt med vad GP innebär så skiter i vilket, detta innebär självklart er, er i den fuskande sidan! Ni kan kalla mig sur, eller idiot, eller vad som helst! Men en sak är jag inte, jag är inte dum, IQ befriad! Jag ser vad jag ser, och det är fusk! Så varsågod, ta mina städer nu, zeta är redan över ändå!

Är så oerhört stolt över att varit på den sida jag varit under hela zeta tiden! Vi har krigat väl, gjort det på dessa regler gp lagt upp för oss vanliga människor!

Tar av mig hatten för A-A-A samt UH! Vilket gäng! Önskar er alla vidare lycka vad ni än tar för er i framtiden!

Mvh: LC

Det ryktas...

Att ha ett alarm på sin klocka för att gå upp och kolla inkommande, belägringar och hur mycket KP man fått när man deffat någon är fusk.

Det ryktas...

Att Karwo till skillnad från den gode LC ALDRIG låtit någon hålla koll på mitt konto (aldrig varit bannad för coplay)

Det ryktas...

Att Karwo bett lothoria fuska med te.x fylla städer med deff och dylikt, men aldrig fått gehör då Lothoria inte har tillgång till att göra det. Ryktas även att frågan har ställts med MYCKET ironi och för att retas med Loth!

Det ryktas...

Att LC borde se över sitt egna överlåtande av konto till Koffeinkick innan han dillar om att någon i KH fuskar och inte är orginal på sitt konto.

Det ryktas...

Att pickepocken vill vara hest när 7 underverk är färdig byggda :p



nu ryktas det att Karwo ska ge pickepocken lite KP på sina halvfulla BS-städer
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1595

Guest
Om du hade varit tillräckligt vaken Drizt så var det inte jag som styrde kontot under denna tid! Dessa förluster får du lägga på Koffeinkicks konto!

Något annat du undrar över Drizt?

Ryktas att jag var lite ledsen över att smutsa ner din statistik, tills nu... Jag är glad att jag förlorade dina städer för helt plötsligt kommer LC tillbaka, tar sitt konto och har glömt allt vad ödmjukhet, självdistans och vett är.

Du satt och Capsade i skype när KH "snodde" KP genom att stödja våra belägringar. Det var rent fusk sa du då. Sedan hittar du på en egen lösning om att switcha spelare till höger och vänster i alliansen. Hade KH kommit på det, hade du förmodligen självantänt.

Man ska inte kasta sten i glashus LC och det gör du gång på gång.

Nej, jag är glad att Zeta är över för min del, trots att jag har haft många trevliga stunder där.
 
Topp