Det ryktas att.....

DeletedUser

Guest
växer snabbt...

Zeus, varför tog du massor av städer fasst du skulle sluta?

nja... sluta och sluta...

jag gjorde rank 4 => 794 på ett klick...

och nu har jag vuxit 64 rank på 3 timmar...

försök växta 64 ranks från rank 4... :p

och städer jag tar - försvinner från mina fiender... sen kan ju mina fiender ta dom efteråt ändå... men inte av mig :p

jag slutar på topp... även om t.ex. peddeman och hans verklighetsbeskrivningar kanske tycker jag flyr med svansen mellan benen - undan deras små anfall, fast misslyckade revolter... :p

jag slutar på 1-0 mot EÄS

Familjen fick väl lite mer åt oavgjorthållet när jag gav bort en ö till förmån för Allio-IE... dom bröt igenom vid ett tillfälle, guldfuskade upp muren - sen slutade jag spela mot dtron och gav bort ön... behövde kp för IE... :)

sen fick jag inte mer hjälp att bli av med städer "under kamp" :)
julius vågade inte angripa 85an
Emmm vågade aldrig skicka ks på sina revolter på 50 och 88 m.fl.

igår försvarade jag inte ens en revolt från Emmm - utan att hon skickade ks...

Familjen och EÄS vill inte ha motstånd - och dom är största allianserna på servern... och simcity är ett kul spel - men det är inte grepolis... :)

Grepolis är ett krigsspel för mig... och jag slutar både Beta och Epsilon som en av dom främsta krigarna... (ledde på Beta, här slutar jag som moralisk 2a efter Dimytes, möjligen moralisk 3a även efter Cerebro).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Cheddar är tillbaka från sin semestervecka i landets nordligaste regioner! :)

En vecka borta. Orkade inte slå på semesterläget och loggade bara in på mobilen vid ett enda tillfälle under hela veckan. Förväntade mig att ha förlorat ett gäng städer vid hemkomsten men icke sa nicke. Alla 56 städer kvar :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Cheddar är tillbaka från sin semestervecka i landets nordligaste regioner! :)

En vecka borta. Orkade inte slå på semesterläget och loggade bara in på mobilen vid ett enda tillfälle under hela veckan. Förväntade mig att ha förlorat ett gäng städer vid hemkomsten men icke sa nicke. Alla 56 städer kvar :p

Ryktas att ingen vågar anfalla din allians, så du kan känna dig trygg ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Cheddar är tillbaka från sin semestervecka i landets nordligaste regioner! :)

En vecka borta. Orkade inte slå på semesterläget och loggade bara in på mobilen vid ett enda tillfälle under hela veckan. Förväntade mig att ha förlorat ett gäng städer vid hemkomsten men icke sa nicke. Alla 56 städer kvar :p
Some are lucky, some are stong.. ;P
 

DeletedUser2076

Guest
Det ryktas att Cheddar är tillbaka från sin semestervecka i landets nordligaste regioner! :)

En vecka borta. Orkade inte slå på semesterläget och loggade bara in på mobilen vid ett enda tillfälle under hela veckan. Förväntade mig att ha förlorat ett gäng städer vid hemkomsten men icke sa nicke. Alla 56 städer kvar :p

Axelmossen trodde du var inaktiv så han funderade på att ta lite städer att vecka dig, tur för dig att han inte han;)

Och som ett extra slut på Zeus ord::cool:
 

DeletedUser

Guest
abandoned

Det ryktas att Cheddar är tillbaka från sin semestervecka i landets nordligaste regioner! :)

En vecka borta. Orkade inte slå på semesterläget och loggade bara in på mobilen vid ett enda tillfälle under hela veckan. Förväntade mig att ha förlorat ett gäng städer vid hemkomsten men icke sa nicke. Alla 56 städer kvar :p

det ryktas att det är hela servern mot spelaren "Abandoned"

det ryktas att ALLA allianser inte vågar anfalla annat än sina egna städer och spökstäder...

GHOOOOSTBUSTERSSSS! :)

Jag hade väääääldigt svårt att hitta städer som bytt ägare mellan 2 allianser när jag kollade Epsilons typ senaste 200 "colonizations" på Grepostats...

var det ena handens fingrar är fler än alla icke IE och icke spökstäder som erövrats...

trevligt att se att vissa framgångsrika modiga krigare äntligen erövrat en spökstad dom aldrig vågade erövra när dom mötte en aktiv motståndare... särskilt i den starka alliansen... medan den familjära alliansen iaf försökte erövra städerna genom sin offensiva krigföring... :)

det ryktas vidare att ett dream team från Epsilons hav 45 kanske kommer leka på Theta...
 

DeletedUser2076

Guest
Det ryktas att en sammanslagning är pågång mellan EÄS och Mare Nostrum...
/YFV
 

Skaparn

Member
Det ryktas att när första ljusets tänds tänds även den röda anfallskvadraten hos många.
Det ryktas att hela Epsilon kommer stå i brand.
 

DeletedUser2240

Guest
Det ryktas att...

Många skepp från alla allianser ligger vid hamnen och väntar på storkrig, företaget jag jobbar på med flera anställda inte kan spela tillsammans utan ska i framtiden dela internetanslutning, glömde jag nämna att företaget har ca 70 anställda som jobbar i kontor, EÄS växt med rasande takt den sista tiden, sandlåda-kastandet har slutat och flera person återgår till det normala tonläget som det var tidigare
 

DeletedUser

Guest
...inga krig?

...det ryktas att ingen på Epsilon vågar kriga längre...

...man vågar bara angripa "Abandoned"... eller "sina egna allianskamrater"

inbördeskrigets tidevarv? :) och Ghosthunters i alla allianser?

tror jag hittade 5-6 stadsbyten sedan jag lämnade 3 november... på 26 sidor erövringar på grepostats...

och ingen har ens kommit i närheten av mig i toppen på rankingen över krigspoäng...
 

DeletedUser

Guest
...det ryktas att ingen på Epsilon vågar kriga längre...

...man vågar bara angripa "Abandoned"... eller "sina egna allianskamrater"

inbördeskrigets tidevarv? :) och Ghosthunters i alla allianser?

tror jag hittade 5-6 stadsbyten sedan jag lämnade 3 november... på 26 sidor erövringar på grepostats...

och ingen har ens kommit i närheten av mig i toppen på rankingen över krigspoäng...

Är å andra sidan en hel del spökisar där ute just nu, skulle tro att folk satsar på dom, samtidigt som de säkert är lite dödläge mellan allianserna efter alla den senaste tidens förändringar.

Ryktas att Cheddar fortsätter skutta från allians till allians på ren impuls och att topp tio allians rankningen därmed ändras ganska ofta :D
Ifall någon annan bestämmer sig för att sluta nån gång så kan jag rekommendera starkt att stanna kvar och chilla ett tag. Det är riktigt mysigt att bara glida omkring hälsa på gamla vänner och inte bry sig om nånting :)
"Ojdå, där rök visst ännu en stad, då får jag väl ta en spökstad till"
 

DeletedUser2240

Guest
Det ryktas att...

Jag har nu städer i 4 hav, om sex månader kanske åtta.
 

DeletedUser

Guest
hahahaha
de ryktas att en stackare i Waggeryd idag skickade ett anfall mot en till synes obetydlig, liten 236p stad. Vad han inte anade var att han beträdde helig mark då denna stad är fredad på Epsilon.
Plötsligt hade han ett x antal inkommande anfall från bl a Ensam Är Stark, Familjen, Excalibur, Bröderna Bäver och mig :D
 

DeletedUser2076

Guest
hahahaha
de ryktas att en stackare i Waggeryd idag skickade ett anfall mot en till synes obetydlig, liten 236p stad. Vad han inte anade var att han beträdde helig mark då denna stad är fredad på Epsilon.
Plötsligt hade han ett x antal inkommande anfall från bl a Ensam Är Stark, Familjen, Excalibur, Bröderna Bäver och mig :D

Rykas att cheddar kan lägga till mig...
 

DeletedUser

Guest
hahahaha
de ryktas att en stackare i Waggeryd idag skickade ett anfall mot en till synes obetydlig, liten 236p stad. Vad han inte anade var att han beträdde helig mark då denna stad är fredad på Epsilon.
Plötsligt hade han ett x antal inkommande anfall från bl a Ensam Är Stark, Familjen, Excalibur, Bröderna Bäver och mig :D

vilken stad :OO
 

DeletedUser

Guest
1337

det ryktas att 1337 förklarat Phalaocrocorax Stars krig...

och en PS-stad gick under i 1337-hamnen denna morgon...

...kanske namnbyte till PS Poltava på gång...?
 

Skaparn

Member
Det ryktas att några i AoW hade en liten offensiv mot mig i går. Det ryktas att den enda som lyckades erövra var jag. :D

Det ryktas att jag trivs i södern och har bestämt mig för att bygga ut flera semesterstäder där.

För övrigt måste jag säga att jag trivs i dina gamla städer ZeusTheScout, mysiga och ombonade. Lite för kitchig stil kanske.
 
Topp