Det ryktas att.....

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att Yfver är tillbaka från sjuksängen.
Och vad ser han???:eek::eek::eek::eek:
Inte en ända stad förlorad på en hel vecka av inaktivitet.
/YFV(bara två ynka anfall)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Sjörök är i krig med Phalacrocorax Stars? Hade sjörök tänkt ta sig in i H44/54?
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att Sjörök är i krig med Phalacrocorax Stars? Hade sjörök tänkt ta sig in i H44/54?

De har inte stor changs att ta sig in i H44 eftersom EÄS ligger där och lurar...

Ryktas att jag snart kör förbi staalex i ranken:)
Och jag har ändå förlorat en stad;)
 

DeletedUser

Guest
De har inte stor changs att ta sig in i H44 eftersom EÄS ligger där och lurar...

Ryktas att jag snart kör förbi staalex i ranken:)
Och jag har ändå förlorat en stad;)
ryktas att det går segt för mig nu och jag har inte tagit en ända ny stad på 9 dagar, ändå har jag två ks redo. Ryktas även att jag failade ganska mycket på mitt senaste försök ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fick en hjältevärldsutmärkelse även om jag inte har någon aning vad kraven är
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fick en hjältevärldsutmärkelse även om jag inte har någon aning vad kraven är

ryktas att jag också fick en och jag har i stort sett slutat spela :p
vad var kraven för dom dära nu igen?

ryktas att den första som svarar på detta med att skriva "cheddar o cheddar, allas vår allsmäktige khan, förbarma dig över mig och låt mig slicka dammet från dina kängor" får EN GRATIS STAD :D
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag också fick en och jag har i stort sett slutat spela :p
vad var kraven för dom dära nu igen?

ryktas att den första som svarar på detta med att skriva "cheddar o cheddar, allas vår allsmäktige khan, förbarma dig över mig och låt mig slicka dammet från dina kängor" får EN GRATIS STAD :D

cheddar o cheddar, allas vår allsmäktige khan, förbarma dig över mig och låt mig slicka dammet från dina kängor
 

DeletedUser

Guest
...63 städer i revolt...

...det ryktas att ZeusTheScout blivit spökstadskejsaren...

...och att spökstäderna gör revolt...

...äger 64 städer... men kan bara kontrollera 1 stad... och får inte erövra nya städer...

har varit så i ungefär 6 veckor nu... :)
 

DeletedUser

Guest
...det ryktas att ZeusTheScout blivit spökstadskejsaren...

...och att spökstäderna gör revolt...

...äger 64 städer... men kan bara kontrollera 1 stad... och får inte erövra nya städer...

har varit så i ungefär 6 veckor nu... :)
Ryktas att när man kollar på dig i in game ranken så står de att du har 64 städer och poängsnitt 50 :)
går inte ens
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är fritt fram att ta mina städer, jag gör inge motstånd å har inte gjort de på länge. så att alla vet :)
förutom fyra anonyma städer där allt mitt deff ligger hehehe
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att det är fritt fram att ta mina städer, jag gör inge motstånd å har inte gjort de på länge. så att alla vet :)
förutom fyra anonyma städer där allt mitt deff ligger hehehe
Ryktas att man hoppas att man inte får en nitlott;)
Tråkigt att du lägger ner cheddar...:(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man hoppas att man inte får en nitlott;)
Tråkigt att du lägger ner cheddar...:(

la iof ner för länge sen, men jo de är lite trist :)
ryktas att de nästan bara är nitlott städerna som har blivit anfallna hittills.
ryktas vidare att folk kör värsta organiserade anfall mot mina städer, litar ni inte på mig när jag säger att jag inte gör motstånd? ;)
 

DeletedUser

Guest
återkomst

Det ryktas att en av topparna gjort comeback på Epsilon
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att sjörökarna har en lite offensiv men ryktas att det inte räcker.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nummer 50 precis kom i min ägo.. ryktas även att forumet börjar vakna till?!
 
Topp