Det ryktas att.....

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att det är för att bara du och jag är inne på forumet på Epsilon.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas at jag snart är en stad rikare igen. Ryktas att jag även har KP till ca. 5 städer till. Ryktas också att jag passerat min poängmängd från den tiden jag startade om.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att EÄS fått en ny kapten som ska leda en styrka på 272 städer till att fördubbla EÄS. Men ni vet hur rykten är, alltid överdrivna men ändå sanna ;)
 

Skaparn

Member
Det ryktas att en av de nya kaptenerna har en alltför blygsam inställning till sina möjligheter att få sin allians att växa.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det rullar på bra och att jag inte hade en aning om hur mycket tid jag var redo att satsa. Känns bra för att vara nybörjare till stor del på grund av general Blubb
 

DeletedUser2217

Guest
Ryktas att Epsilon är död, att det är mera IE än vad det är erövringar av FI. Det ryktas också om att bulten blir förbannad pga att folk slutar utan att förvarna.

Ryktas också om att Ensam Är Stark är serverns största allians men bara 7-8 (Om ens det) spelare är aktiva -..-
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr har du helt rätt :/ Någon som har något tips på en server som inte är helt död?
 

DeletedUser

Guest
Servern blir så levande som man gör den...var det någon vis man som sa.

Så om ni tycker servern är död - ta o släpp sargen o kom in i matchen!
Istället för att sitta bakom klagomurarna och leva i det förgångna, hur det "en gång i tiden var så mkt fart" - ta o börja anfalla någon! Starta krig! Spräck en IAP! Gör något! (börjar låta som matadorerna i Ferdinand...)

Men vågar man inte . . . så blir det ju inget ;-)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Peddeman tackar alla i EÄS för tiden som var men nu går han vidare för att han inte skall somna eller trycka på lämnaspeletknappen:)
 

DeletedUser

Guest
hittade du inga nya gunst-krig-objekt?

Men Zeus de räcker nu! Jag tyckte inte heller de var särskilt kul när dom gunstade som dom gjorde men gjort är gjort och de är ingen ide att fortsätta bråka om de nu. EÄS la ner pga låg aktivitet såsom Mongolerna gjorde en gång i tiden. Ryktas att vårvindarna för mig vidare mot okänt hav, vem vet vart dom för mig.
 

DeletedUser

Guest
Men Zeus de räcker nu! Jag tyckte inte heller de var särskilt kul när dom gunstade som dom gjorde men gjort är gjort och de är ingen ide att fortsätta bråka om de nu. EÄS la ner pga låg aktivitet såsom Mongolerna gjorde en gång i tiden. Ryktas att vårvindarna för mig vidare mot okänt hav, vem vet vart dom för mig.

vem bråkar?
jag bara konstaterade vad som påverkar aktiviteten på servern...
 

Skaparn

Member
Det ryktas att vi inte har tid att skriva på forum, vi håller på att ösa ut att spökstäder på Epsi istället. Helan servern svämmar över av dom.
 
Topp