Det ryktas att.....

DeletedUser2492

Guest
Det ryktas att nån ska skrämma alla andra att bilda en ally och sedan sabba deras UV öar, på en server där alla gett upp...Tufft!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att en tid av under har kommit till Epsilon.. ryktas vidare att alla hjältar från förr och nu kommer kämpa i det sista om segern. Vem av 2 ska vinna.
 

DeletedUser2601

Guest
Nästan alla ryktena är rätt Epsilon håller på att gå under en allians behöver bara bygga ut två underverk till 10 och de är i 9 världen kommer att gå under om 14 dagar och spelare försvinner och försvinner varje dag :rolleyes: men de som är kvar kämpar hårt tills slutet! :cool::cool::D
 

DeletedUser

Guest
Nästan alla ryktena är rätt Epsilon håller på att gå under en allians behöver bara bygga ut två underverk till 10 och de är i 9 världen kommer att gå under om 14 dagar och spelare försvinner och försvinner varje dag :rolleyes: men de som är kvar kämpar hårt tills slutet! :cool::cool::D

Alltså världen är ju redan avgjord, Sjörök vann i och med att de byggde färdigt 4 UV först. Det är därför världen avslutas om 14 dagar. Så Epsilon håller inte precis på att gå under utan det är game over, Sjörök är segrare och ingen annan kan ta den platsen =)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om en stor eloge till er som har orkat hänga kvar ända till slutet på denna underbara server!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det går att hålla orken kvar när man ser ljuset i tunneln.

Ryktas att bygga UV:n är det tristaste som man hittat på och vette tusan om man vill göra det någon mer gång.

Ryktas att jag vill behålla mina valpar för mig själv och aldrig ge bort dom. BIG LÖÖÖÖVVV på er <3
 

DeletedUser2601

Guest
Alltså världen är ju redan avgjord, Sjörök vann i och med att de byggde färdigt 4 UV först. Det är därför världen avslutas om 14 dagar. Så Epsilon håller inte precis på att gå under utan det är game over, Sjörök är segrare och ingen annan kan ta den platsen =)

ryktet är sant ingen kan gå om Sjörök
 

DeletedUser1290

Guest
Och så har ännu en epok gått ur tiden.....

Grattis, sjörök!


Jag beundrar den fart ni skyfflade råvaror på :)
 

DeletedUser

Guest
grattis även från mig ni har gjort det bra tack för denna underbara tiden vi ses på andra världar
 
Topp