Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Benny o Yfver har blivit nya mäster spammare ;)
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att snart kommer det delas ut straffpoäng för spam.
Och där finns det inga varningar.
Så tänk er lite för gott folk.
 

DeletedUser2076

Guest
Rykten säger att snart kommer det delas ut straffpoäng för spam.
Och där finns det inga varningar.
Så tänk er lite för gott folk.

Rycktas att jag inte kan få straffpoäng så länge jag skriver Rycktas i varge post till skillnad från benny som bara skriver "Im a free man"(med snart många straffpoäng);)

Det ryktas om att Benny o Yfver har blivit nya mäster spammare ;)
Tackar du är inte så dålig själv:p
 

DeletedUser378

Guest
Rycktas att jag inte kan få straffpoäng så länge jag skriver Rycktas i varge post till skillnad från benny som bara skriver "Im a free man"(med snart många straffpoäng);)

Ryktas att spam är spam oavsett om du skriver det ryktas innan texten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spam är spam oavsett om du skriver det ryktas innan texten.

Skit blir inte guld bara för man döper om det....;)

Det är skärpning här nu, visst kan jag kasta ut er från forumet men är det det ni är ute efter så är det väl enklare att ge faan i att skriva?

Sista varningen.
 

DeletedUser678

Guest
Ryktas att det just nu sker en stor förändring på servern, detta öppnar kanske upp så fler städer byter ägare?
 

DeletedUser

Guest
Spam

Det ryktas att jag inte känner till definitionen här på forumet för att lyda under begreppet spam...? En personlig tolkning tillika bedömning? :confused:
 

DeletedUser378

Guest
Exempel på saker som ses som spam:
x. Upprepade inlägg i en tråd utan diskussionspartner
x. Flertalet inlägg i rad på en kort tid.
x. Att fylla forumet med nonsens som inte bidrar till ämnet (då i grövre grad än att dra något inlägg Off-topic)

Det bland annat kan ses som spam. Om ni har närmare frågor eller funderingar är ni välkomna i kontakta mig själv , Gaffel eller någon annan medlem i teamet för närmare svar.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att de vill göra delta mer levande då många är lite inaktiva, speciellt under sommaren :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att The League satt med minns 31 revolter under torsdagen ... :p
 

DeletedUser994

Guest
Det rycktas

Det rycktas att TL tar en del stryk i nuläget och börjar tappa lite städer till morgon klockan.... :p
 
Topp