Det ryktas att...

DeletedUser1533

Guest
Hahaha det ryktas att Keiron Legionen skickat upp en spelare med totalt tre städer till 72 platsen i försvarslistan pga okunnighet och att de nu är så frustrerade att de anfaller alla tre städerna samtidigt för att ta död på hotet. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha det ryktas att Keiron Legionen skickat upp en spelare med totalt tre städer till 72 platsen i försvarslistan pga okunnighet och att de nu är så frustrerade att de anfaller alla tre städerna samtidigt för att ta död på hotet. :eek:

Ska man vara stolt för plats 73 nu :S?

Brukar väll vara topp 1-5 man ska ha för att skryta :p
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att WuC användersig utav SL som försvars taktik..


Meee soo saaaaad... :'(
 

DeletedUser1533

Guest
Ska man vara stolt för plats 73 nu :S?

Brukar väll vara topp 1-5 man ska ha för att skryta :p



Jo visst e det så men om spelaren e rankad 448:e plats ska denne inte ligga på 60:e plats i defflistan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att Timinius måste erövra 235 städer för att impa på mig;)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att koffe bara blir impad av trevliga spelare som inte håller på med triviala saker
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att danzap snart är lika trasslig som trasselkon....
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att Deltas ryktestråd är på nedgående igen, inga smaskigheter alls.
 

DeletedUser378

Guest
INFORMATION.

Från och med idag skall ett rykte som publiceras på forumet höra till den värld som ryktestråden tillhör. Gör inlägget inte detta så kommer det att tas bort av någon av moderatorerna.

Detta för att undvika spam i världssektionerna. Vill ni rykta om andra saker än just servern så är det välkommet att starta upp en ryktestråd i Off-Topic sektionen här på forumet.

Om detta överträds upprepade gånger avsiktligt så kommer det att resultera i att straffpoäng delas ut.

Första förseelsen = Muntlig varning + Radering av inlägg
Andra förseelsen = Varning på forumet + Radering av inlägg
Tredje förseelsen = Straffpoäng + Radering av inlägg
Osv

Mvh/ Lothoria
 

DeletedUser285

Guest
INFORMATION.

Från och med idag skall ett rykte som publiceras på forumet höra till den värld som ryktestråden tillhör. Gör inlägget inte detta så kommer det att tas bort av någon av moderatorerna.

Detta för att undvika spam i världssektionerna. Vill ni rykta om andra saker än just servern så är det välkommet att starta upp en ryktestråd i Off-Topic sektionen här på forumet.

Om detta överträds upprepade gånger avsiktligt så kommer det att resultera i att straffpoäng delas ut.

Första förseelsen = Muntlig varning + Radering av inlägg
Andra förseelsen = Varning på forumet + Radering av inlägg
Tredje förseelsen = Straffpoäng + Radering av inlägg
Osv

Mvh/ Lothoria
Ryktas om att detta jag inte fatta..
Kan vi ta detta över en öl eller två sådär efter 30 oktober så du kan förklara för mig
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att jag väntar på brev från en vissa spelare efter dagens olika händlser..
Kan bli lite jobbigt om jag måsta ta första kontakten i detta..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag blivit ett offer ikväll!

Du har vart ett offer hela tiden men ingen har sagt ngt ryktas det...:p

Skämt åsido, vad händer på servern??
Folk vill ha lite rykten nu!

Jag har bara ett och det verkar att Klanten har en lite förälskelse i mig eller iaf mina städer...;-P
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktena säger att WuC som gått ut offentligt med en stor aktivitet och skapat fruktan i världen, mest sätter revolter för att sedan gå hem och öppna en Bag-in-box.

Ryktas även att tidigare stora spelare växlat om till 60% deff-städer.

Men en fågel har viskat i mitt öra att något exploderar snart
 

DeletedUser285

Guest
Ryktas om att WuC hade en mini offensiv mot mig imorse..

Dock så verkar det som om det fortfarande inte man "man up" och slutföra det de påbörjat..
Men den som lever får se.. ;)
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas om att WuC hade en mini offensiv mot mig imorse..

Dock så verkar det som om det fortfarande inte man "man up" och slutföra det de påbörjat..
Men den som lever får se.. ;)

Ryktas om att det är lite så det är med WuC, ibland tar man på sig en lite för stor kostym....
 

DeletedUser2076

Guest
Vad händer Delta lite fäska rykten!
Fasst det är ju bara ett rykte;)
 
Topp