Det ryktas att...

DeletedUser1560

Guest
IMP har inte mucket att säga längre ;)


trevligt att se dig jasko :)

hej på dig ;)

Jag ser det, det är templars rakt igenom. Antipaten är borta.
O brum verkar nästintill inaktiv.

Så fort jag listar ut hur man skriver pm här så ska jag dra ihop ett :)

Ohh, jasko, fin besök... :)

Oj vad det dryper ironi om din text :)

Ryktet säger att jag börjar få mer tid över och funderar på att koma tillbaka på delta ;)

Det går trots allt rykten om att det är folk som har fått bort mig på nått viss.
Måste se vad det handlar om...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag kommer ta farväl av den här servern nu då eta kom.

:(. Men tack alla på Delta som gjort det till ett roligt spel!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas om att jag kommer ta farväl av den här servern nu då eta kom.

:(. Men tack alla på Delta som gjort det till ett roligt spel!!!

Ryktas att jag tycker det är trist när alla krigsglada spelare slutar. Ha det så bra! ryktet säger dock att vi syns på Zeta!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är trist när alla krigsglada spelare slutar. Ha det så bra! ryktet säger dock att vi syns på Zeta!

Det ryktas om att jag inte bara kunde lämna mina motståndare ostört så dom fick lite presenter av mig :)!

Hoppas dom blir väl mottagna i era hamnar MWOAHAHAHAHA :p.

OT: Klart att vi gör jue :)!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte vet om folk spelar längre? ;-P

Här har alla dött iaf..haha
 

DeletedUser

Guest
Jo det ryktas om att ni var tråkiga :(. Jag anföll er då o då men fick aldrig motanfall :/. Verkar som glöden mellan fiende allianserna på Delta har slocknat.

Delta har väl aldrig varit rolig och mycket drag i om man jämför med andra servrar??? eller??
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tyckler kriget som uppstod mellan framför allt WoL och Imp med olika alliansers hjälp var ett sjukt skoj krig ibörjan, nu går det lite på sparlåga kanske.
 

DeletedUser1593

Guest
Det ryktas bara att jag saknar wol gemenskapen som f** ;( önskar man inte tappat kontakten med alla... Ni är och förblir deltas i särklass bästa allians ;)

Ryktas att man skulle vilja ha er på gamma :) jag tror ni vet vilka jag syftar på ;)
 
Topp