Det ryktas att...

DeletedUser834

Guest
Hej!

Precis som rycktes trådarna på gamma,alfa och beta så får vi ha en på Delta också!Om ni undrar varför det är fel forum så är det p.g.a jag kunde inte skapa en tråd för värld delta och måste därför ta den här.

Det rycktas att det går dåligt dör min alliansD:
 

DeletedUser845

Guest
Det ryktas om att alla spelare inte riktigt går med på att man vill ha en låg medlemsgräns i sin allians :).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det är många hjälplösa mytomaner på delta, som skickar spam mail för att få in medlemmar..
 

DeletedUser285

Guest
Det ryktas om att jag kommer ha extremt skoj på denna världen.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att än en gång får en värld dras med mig, grecostyle ;)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att jag börjar bli riktigt riktigt riiiktigt trött på alla dessa spam mail!! finns det seriösa allianser på delta?
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att världen är redan "uppgjord". Om man kollar på alliansen Imperatori så ser man ENDAST ELIT spelare...

Så där har ni NR1 om ingen Mass-invitar. (inom en vecka).
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att väldigt många av namnen Imperatori ser väldigt bekanta ut^^
Ryktas även att DO's ledare på alphan ännu håller sig allianslös.
 

DeletedUser845

Guest
Det ryktas om att Björnligan kan ha chans på toppen ifall de rekryterar lite fler spelare också :).
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Björnligan kan ha chans på toppen ifall de rekryterar lite fler spelare också :).

Ryktas att de hårdhänta björnarna alltid kommer vara på toppen oavsett vad rankningen säger. Farbror Joachim von Anka kommer aldrig kunna behålla sina städer när Björnligan är på språnget.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att utan stålkalle som vaktar era städer kommer björnligan att gilla läget och plocka städer ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att stålkalle inte kommer ha någon chans, Björnligan ligger nämnligen i maskopi med Magica De Hex och Svarta riddaren.
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att KRIGET startar på TISDAG :p. ett litet KP krig xD
 
Topp