Det ryktas...

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att det var roligare på Olympia i samma ally där du inte pajkastade på mig för att jag är medelmåtta.
smiley_emoticons_frown.gif
Det ryktas att jag aldrig kastar paj, äter hellre upp pajen. Får inte glömma vaniljsåsen! :)
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att lille Nasto gråter över guldanvändningen, ganska likt olympia. Men när man fick se en skärmbild på hans konto så fanns det gott guld där också
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3790

Guest
Ryktas att lille Nasto gråter över guldanvändningen, ganska likt olympia. Men när man fick se en skärmbild på hans konto så fanns det gott guld där också
smiley_emoticons_hust.gif

Ja och då förklara jag för din tröga skalle var jag fick det ifrån, uppenbarligen har du glömt.

Bara för att man har guld sparat på hög betyder det inte att det ska användas.

Gav för övrigt bort allt när det gamla fina systemet var kvar.
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att om du satt på 80k+ guld och inte använde det så får du helt skylla dig själv. Och din tröge skalle kanske inte förstod att jag inte anklagade dig för att ha köpt guld, bara påpekade att du hade en väsentlig mängd. Men som vanligt är det ju bara andra som gör fel enligt dig :)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att jag fortfarande kommer ihåg när nasto tiggde guld till kapten. För annars skulle han inte skicka sina bs för att bryta en belägring på en allianspolare. Det är stabilt.
 

DeletedUser3790

Guest
Ryktas att jag fortfarande kommer ihåg när nasto tiggde guld till kapten. För annars skulle han inte skicka sina bs för att bryta en belägring på en allianspolare. Det är stabilt.

Skicka skulle jag göra oavsett, kaptenen var bara ett plus för att spara tid och resurser.

Varför var inte du en god kamrat och hjälpte mig då?

Du kan inte klandra en fattig student...
 

DeletedUser3790

Guest
Ryktas att om du satt på 80k+ guld och inte använde det så får du helt skylla dig själv. Och din tröge skalle kanske inte förstod att jag inte anklagade dig för att ha köpt guld, bara påpekade att du hade en väsentlig mängd. Men som vanligt är det ju bara andra som gör fel enligt dig :)

Är det inte dubbel moral att klaga på guld och sen själv använda sig av det?
 

DeletedUser2331

Guest
Skicka skulle jag göra oavsett, kaptenen var bara ett plus för att spara tid och resurser.

Varför var inte du en god kamrat och hjälpte mig då?

Du kan inte klandra en fattig student...
Det ryktas att han var tvungen att hjälpa mig med guld. Jag kommer före dig i prioriteringsordningen.
 

DeletedUser3790

Guest
Det är la du som klagar över guldanvändningen eller, inte jag.

Ja?

Jag klagar på guld så kommer du ifrån ingenstans och säger att jag har massa guld.

Jag förklara för dig att jag inte använder det så säger du att det är mitt egna fel att jag inte vill vara dubbel moral.

Var vill du komma?

Jag har sagt mitt angående guld och det står jag för.
 

DeletedUser3790

Guest
Mina 20 bs nukes hade gått tio minuter innan jag börja fråga om någon kunde sponsra mig med 50 guld.

Ser absolut inte fel med det då fi fick mindre kp än vad dem skulle fått utan kapten.

Gav bara oss som allians positiva grejer.

Ni är trångsynta som vanligt ryktas det
 

Knaz

Active Member
Du svara inte på min fråga ryktas det

Ryktas att jag aldrig skulle ge guld till någon som ställer ultimatum. "ge mig guld annars skickar jag inte mina bs" Något i den stilen sa du. Ska väldigt mycket till om jag ens överväger att ge någon guld, då ska det till och börja med vara vettiga spelare och redan där failar du.
 

DeletedUser3790

Guest
. Ska väldigt mycket till om jag ens överväger att ge någon guld, då ska det till och börja med vara vettiga spelare och redan där failar du.

Vad kul att du tycker så, är nog många som inte håller med dig på den punkten <3
 

DeletedUser3790

Guest
Försöker du vara rolig nu?

Du är förmodligen den sista på denna planeten som skulle bry sig om mitt välmående.
 
Topp