Det ryktas...

DeletedUser3790

Guest
Mina lyckas alltid bli forum-bannade ryktas det

Därav nya, behöver väl inte vara Einstein för att förstå det.

Jag erkänner vem jag är iallfall jämfört med andra som skäms för vem dem är *host* Lego ;)
 

Knaz

Active Member
Mina lyckas alltid bli forum-bannade ryktas det

Därav nya, behöver väl inte vara Einstein för att förstå det.

Jag erkänner vem jag är iallfall jämfört med andra som skäms för vem dem är *host* Lego ;)

Ryktas att du borde tagga ner en aning på forumet så du kanske kan skriva under samma nick en längre tid ;)

Skulle lego skämmas för vem det är? En sådan spelare behöver inte skämmas för något?
 

DeletedUser3790

Guest
Går inte när det finns såna som dig här, måste bekämpas ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Det tror jag iallfall, varför fixar man annars nya konton och blånekar vem man är i flera månader.
 

DeletedUser3792

Guest
Ryktas att det är faktiskt skönt att vara lite anonym ibland, så kan förstå Lego till en viss del faktiskt.
 

DeletedUser3790

Guest
Tror att det ligger till såhär, Cobran tappade städer till mig på Mara så har hon försökt dölja vem det var som satt bakom kontot.

För det är ju riktigt skämmigt att bli av med städer till mig för jag är ju så usel, eller hur Knaz
 

DeletedUser2331

Guest
Tror att det ligger till såhär, Cobran tappade städer till mig på Mara så har hon försökt dölja vem det var som satt bakom kontot.

För det är ju riktigt skämmigt att bli av med städer till mig för jag är ju så usel, eller hur Knaz
Det ryktas att du lever i en egen bubbla. Hör av dig till Knaz när du behöver guld till kaptenen.
 

DeletedUser3792

Guest
Det ryktas att du inte har förmågan till att tänka överhuvudtaget. Radera ditt kontot lika snabbt som du skapade det.
Ryktas att du inte svara på det jag skrev utan kom på nytt påhopp, kanske skall sova istället? Verkar inte vara riktigt med i leken längre, blir väl så när hjärnan blir gammal och slö.
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att du inte svara på det jag skrev utan kom på nytt påhopp, kanske skall sova istället? Verkar inte vara riktigt med i leken längre, blir väl så när hjärnan blir gammal och slö.
Det ryktas att du får tänka åt dig själv, du är oviktig.
 

DeletedUser3792

Guest
Det ryktas att du får tänka åt dig själv, du är oviktig.
Ryktas att du är lika oviktig, gubben lilla. Svårt när man blir irrelevant, men det är lugnt. Finns undersköterskor och vår duktiga hemtjänst som kan ge dig din bekräftelse du behöver inom kort.
 

DeletedUser3790

Guest
Det ryktas att du lever i en egen bubbla. Hör av dig till Knaz när du behöver guld till kaptenen.

Han var ju för snål för att ge bort 50 guld så varför ska jag det?

Är du så bakom flötet att du inte kan hänga med i en simpel konversation?
 

DeletedUser2331

Guest
Han var ju för snål för att ge bort 50 guld så varför ska jag det?

Är du så bakom flötet att du inte kan hänga med i en simpel konversation?
Det ryktas att man inte ger 50 guld till någon som lipar.

Förresten, jag befinner mig fortfarande på sida 7 i forumet - inte hunnit läsa allt ännu.
 

DeletedUser3790

Guest
Det ryktas att man inte ger 50 guld till någon som lipar.

Förresten, jag befinner mig fortfarande på sida 7 i forumet - inte hunnit läsa allt ännu.

Var ju ni som lipa för att jag tydligen inte skicka något.

Jag rädda ju dagen som vanligt, fick inte ens ett tack ryktas det
 

Legondra

Active Member
Mina lyckas alltid bli forum-bannade ryktas det

Därav nya, behöver väl inte vara Einstein för att förstå det.

Jag erkänner vem jag är iallfall jämfört med andra som skäms för vem dem är *host* Lego ;)
Ryktas att jag inte skäms för nått, varken mitt spel eller något jag sagt, är nog rätt känt för dom flesta att jag tog över cobraan och att jag här spelar som fluffy (och på pella). Sen att man startar nytt nick ibland är bara för att det är skönt att vara anonym ibland (håller ju dock inte länge på se).
Men ber om ursäkt om jag inte direkt avslöjat för dig vem som var på kontot, jag är knappast dock den enda på .se som hållit nick ”hemligt” ;)
 
Senast ändrad:
Topp