Det ryktas...

DeletedUser3790

Guest
Gick tyvärr över min gräns denna gången ryktas det

Det går verkligen inte att spela med folk som gång på gång tappar städer på helägda.

Dessutom sveket ifrån spelare som hoppa över till fi, som inte ens har respekten till att ge tillbaka städer som dem dessutom fick av alliansen ifrån första början.

Att man bara kan vända kappan ifrån sitt forna lag så är helt sinnessjukt.

Behöver inte nämna några namn men ni två som gjorde det är äckliga parasiter.

Vi hörs
 

Geggan

Active Member
Ryktas om att lille Nasto inte orkade slå i underläge och tar den fega utvägen som alltid (SPÖKA)

Ryktas om att Tures Terrorister har haft det jobbigt och tufft länge men inte gett upp, nu ser vi vilka som är riktiga kämpare
 

DeletedUser3785

Guest
Gick tyvärr över min gräns denna gången ryktas det

Det går verkligen inte att spela med folk som gång på gång tappar städer på helägda.

Dessutom sveket ifrån spelare som hoppa över till fi, som inte ens har respekten till att ge tillbaka städer som dem dessutom fick av alliansen ifrån första början.

Att man bara kan vända kappan ifrån sitt forna lag så är helt sinnessjukt.

Behöver inte nämna några namn men ni två som gjorde det är äckliga parasiter.

Vi hörs
Vilka städer fick jag av alliansen från början? Enligt statistiken fick jag ingen stad under min tid hos JG, men du kanske vet mer än vad jag gör??
 

DeletedUser3790

Guest
Haha snälla någon vad vet du, jag kan stå i underläge alla dagar i veckan men då behöver jag ett lag som ställer upp på det med.

Har suttit uppe flera nätter och pumpat trupper till allyn.
 

Geggan

Active Member
Haha snälla någon vad vet du, jag kan stå i underläge alla dagar i veckan men då behöver jag ett lag som ställer upp på det med.

Har suttit uppe flera nätter och pumpat trupper till allyn.

Ryktas om att jag vet en hel del, men även att du är en liten klenis och ger upp vid motgångar
 

DeletedUser3790

Guest
Vilka städer fick jag av alliansen från början? Enligt statistiken fick jag ingen stad under min tid hos JG, men du kanske vet mer än vad jag gör??

HALLÅ!

Så man ska sitta i en allians i flera månader och fixa helägda öar som ett lag och sen bara hoppa till fienden.

Det är verkligen inte okej i min mening, det är riktigt respektlöst.

Visst detta är inte UV men helägda öar spelar ändå stor roll.

Om man har en fiende stad på ön som är predeffad som sitter och sätter revolter på dem andra städerna då måste man bygga om största delen av ön till off där det egentligen skulle vara 100% deff.
 

Geggan

Active Member
HALLÅ!

Så man ska sitta i en allians i flera månader och fixa helägda öar som ett lag och sen bara hoppa till fienden.

Det är verkligen inte okej i min mening, det är riktigt respektlöst.

Visst detta är inte UV men helägda öar spelar ändå stor roll.

Om man har en fiende stad på ön som är predeffad som sitter och sätter revolter på dem andra städerna då måste man bygga om största delen av ön till off där det egentligen skulle vara 100% deff.

Cry baby cry... är inte mamma hemma o tröstar dig? :*
 

jacoblilje

Active Member
Ni skulle kanske lära er att ta en stad för en gångsskull :), ni hade lika mycket poäng men ändå har vi inte sett något ks försök mot oss på över en månad typ
 

DeletedUser3790

Guest
Ryktas om att jag vet en hel del, men även att du är en liten klenis och ger upp vid motgångar

Verkar ju inte som det, då du lyckades komma upp till mig finns där ju mycket du har missat.

"Mosa" du hade inte haft en chans i världen
 

DeletedUser3790

Guest
Förr är förr nu är nu, alla har en lärningskurva till allt.

Är du glad för att du tog städer utav en nybörjare?

Vilken snubbe
 
Topp