Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att man börjar känna igen mönstret på snabbservrar... samma gamla tugg och samma gamla spelare i början... Ny förpackning eller gammal förpackning, men det ryktas att innehållet är samma skit som innan... och ryktas att 60% kommer sluta inna uv... som vanligt...Kanske kommer våra kära grannar i väster stå ut med oss tiden ut...Ryktas att jag knappast tror det ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3089

Guest
Om ni inte fattat mina snälla pikar så är det dags att tala klarspråk.

Lägg ned diskussionerna om elit, nationalitet och annat off-topic!

Om inte kommer jag börja straffa alla inlägg som är off-topic eller helt enkelt stänga tråden.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas at jeg har fået en reprimande
Undskyld 1c3 det var ikke for at være personlig:cool:
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas at jeg har fået en reprimande
Undskyld 1c3 det var ikke for at være personlig:cool:

Ursäkten godtas självklart GTMike. :)
Ryktas för övrigt Kirkegaard om att jag ber ödmjukast om ursäkt och släpper mitt nationella tänk, min tanke var aldrig att uppfattas som att jag faktiskt ansåg att det var landsförräderi eller något dylikt. Klantigt uttryckt utav mig, mer tydlighet inför kommande rykten.
Som jag nämnde så var mina förhoppningar enbart det att servern skulle ta en vändning mot "Best of Norden".
 

DeletedUser2899

Guest
Jag själv hade tyckt det skulle varit hur kul som helst med en helt nordiskt server, det skulle blanda upp det hela än mer :)
Men jag kanske får nöja mig med de som hittat hit till Rho, kul att ni är här i alla fall och höjer nivån på servern... ryktas det
 

DeletedUser3192

Guest
ryktas at det er en lur ide å stenga ned den eneste tråden spillerne ønsker å skrive i.
smiley_emoticons_bravo2.gif
forøvrig ryktas det at wall titans snart inntar posisjonen som sveriges beste allianse.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas at det drives med sensur på nord-koreansk vis her.

Angående "landskampen". Vi var fast bestemt på å kun ha nordmenn med på laget. Men da det dukker opp en svenske som har norsk førerkort, og har bodd flere å i Norge, så var det vanskelig å si nei. :)
 

DeletedUser2937

Guest
Det ryktas at det drives med sensur på nord-koreansk vis her.

Angående "landskampen". Vi var fast bestemt på å kun ha nordmenn med på laget. Men da det dukker opp en svenske som har norsk førerkort, og har bodd flere å i Norge, så var det vanskelig å si nei. :)

Ryktas att Alokin har körkort och pass i alla regnbågens färger :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att mycket har hänt de senaste dagarna och Rho håller äntligen på att bli riktigt intressant.

Det ryktas även att jag saknar ett forum där inte 90% av inläggen är ett ändlöst tjaffs mellan 4-5 olika spelare. :)
 

DeletedUser2563

Guest
ryktas att ruby saknar gp.. :mad:

ryktas även att de sket endel förändringar på världen sen man la ner..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas at det drives med sensur på nord-koreansk vis


Kan vi lägga ner nu dessa kommentarer och nu är det så att det finns regler som är satta och är meningen att dessa ska följas.
(och en del utav er har blivit tillsagda ett par gånger för att spamma offtopic och personliga påhopp)
Så här upplyser jag om dessa och rekommenderar att läsa igenom dom nu.

http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?18-Forumsregler!


Tillägger att vill ha man en diskussion om nåt specifikt så går det jättebra att öppna en ny tråd i detta Forum just för det ändamålet(detta är ryktestråden om man har missat det) och tyngre personliga åsikter om varandra får ni tar det per pm.
(helst vill jag nog se att man är lite snällare emot varandra)

Kritik och Åsikter om Teamet får ni ta det per pm till SE innogames CM och inte i detta Forum.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2943

Guest
Ryktas att det är roligt att se norrmän och danskar som hittat hit :)
 

DeletedUser2899

Guest
ryktas att krigspoäng smakar gott även om den inte kommer från vår allians egna belägringar :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar vart ni får att WT plus Heretics skulle vara något :)

Kan visa er rapporter där Heretics skänkt mig en hel del KP idag :) Men jag klagar inte över det. Om RC vill ha KP så finns det att hämta, mina städer är gruvor just nu. Kom och hämta ;)
 

Havheksen

Member
Ryktas att det ikke giver nogen som helst mening at adde et indlæg alene, når det er en del af en større sammenhæng, så derfor har jeg slettet det...... denne gang er det altså mig selv og ikke moderator
smiley_emoticons_steinwerfen.gif
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag inte har sett ett ordentligt gunstkrig sedan Vikingarnas glansdagar på Iota.
Det kanske våra grannar från väster kommer att ändra på?
 

DeletedUser3089

Guest
Ryktas att forumoderatorerna börjat med en ny taktik, alla inlägg som inte är rykten flyttas numera till annan lämpligt tråd där ni kan fortsätta diskussionen utan att bli bestraffade för att vara off-topic. Tex: Under rubriken Politik & Propaganda.
 
Topp