Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2937

Guest
Nej jag trodde inte att 150 stridsvagnar var tillräckligt, men det var allt jag hade där just då. Så vad ska man göra? Skita i det? På vilket sätt gömmer jag min identitet? Har aldrig förnekat vilket nick jag spelar under. Städerna togs för att en spelare skulle sluta och då blev det IE. Annars hade vi aldrig tagit städer där nere.

Nja... ryktas att svendberg hade en våt dröm om att ta lite städer av mig där nere :) Men vem vet... är ju bara ett rykte :)
 

DeletedUser3089

Guest
Det ryktas att forummoderatorn också har våta drömmar. Han drömmer om fler rykten i denna tråd. Speciellt sådana där ni bjuder på er själva med glimten i ögat. Tex roliga incidenter ni varit med om eller inte, inga namn nämnda förståss. Och det är ju bara rykten i denna tråd, allt likhet med vad som händer i spelet är ju bara sammanträffanden, eller hur.

Ryktas tex att forummoderatorn, ett flertal ggr stängt av sin mobil och blivit ertappad med hästarna hemma i stallet. Vilket inte är bra i detta spel.

ps. Normalt blir jag beskylld för att inte ha alla hästar hemma, men det är ju också bara ett rykte :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Havheksen

Member
Det ryktas att den svenske elite tilsyneladende har delt sig op i flere allier - hvordan skal vi stakkels udlændinge så kunne afgøre, hvem der er mest elite af dem??
smiley_emoticons_seb_detektiv_ani.gif
 

DeletedUser107

Guest
Grattis Norge

Det ryktas att den svenske elite tilsyneladende har delt sig op i flere allier - hvordan skal vi stakkels udlændinge så kunne afgøre, hvem der er mest elite af dem??
smiley_emoticons_seb_detektiv_ani.gif

Det ryktas att norrmännen sannerligen måste fundera mycket kring denna fråga, att du dessutom använder dubbla frågetecken för att poängtera hur frågande och vilsen du är stärker enbart min tro om att denna fråga är väldigt viktig för er.

Om vi nu ska vara helt ärliga mot varandra och lägga korten på bordet, SoG var en massinvite allians där vänner bjöd in vänner medans RC delvis ni långt innan hade bestämt er för att spela på den svenska servern och dessutom skapat en pre made med avsikt att åstadkomma stordåd.

Att ni dessutom är av vad jag kan tolka väldigt duktiga spelare och numera också innehar rank ett gör att jag från och med denna stund utser er till "elite" alliansen på Rho.

Det ryktas att jag önskar att samtliga svenska spelare gratulerar norrmännen till denna prestigefyllda utmärkelse.
 

DeletedUser2878

Guest
Det ryktas att jag gratulerar alliansen Rising Chaos till förstaplatsen och må ni lyckas försvara er position som Rho:s Elite allians. ;) Ni har alla visat er vara en allians att räkna med. Individuellt skickliga spelare kryddat med lagmaskineri gör att ni kniper första platsen när Smått och Gott lider död genom splittring. :eek:
Må Smått och Gott vila i frid!
 

DeletedUser2640

Guest
Det ryktas att Rho har fått en ny Elite Allians i Rising Chaos, vill passa på att gratulera till detta :D:D:D:D
 
Senast redigerad av en moderator:

Havheksen

Member
Det ryktas att norrmännen sannerligen måste fundera mycket kring denna fråga, att du dessutom använder dubbla frågetecken för att poängtera hur frågande och vilsen du är stärker enbart min tro om att denna fråga är väldigt viktig för er.

Om vi nu ska vara helt ärliga mot varandra och lägga korten på bordet, SoG var en massinvite allians där vänner bjöd in vänner medans RC delvis ni långt innan hade bestämt er för att spela på den svenska servern och dessutom skapat en pre made med avsikt att åstadkomma stordåd.

Att ni dessutom är av vad jag kan tolka väldigt duktiga spelare och numera också innehar rank ett gör att jag från och med denna stund utser er till "elite" alliansen på Rho.

Det ryktas att jag önskar att samtliga svenska spelare gratulerar norrmännen till denna prestigefyllda utmärkelse.

Måske jeg skulle rette en lille misforståelse her - jeg er ikke norsk - og ikke en del af RC - men blot en del af en lille bitte alliance af danskere, der hygger sig på den svenske server.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Og selvfølgeligt er vi nysgerrige, når en selvbestaltet og selvudråbt svensk elite-alliance pludseligt falder totalt fra hinanden, inden de har nået at vise, at de virkeligt tilhører eliten. Det burde vel ikke kunne ske for sådanne erfarne elitespillere ??
 

DeletedUser3089

Guest
Det ryktas att det finns ytterligare en tråd på forumet: Topp 10 Allianser
I denna tråd kan alla som känner för det recensera och ha personliga åsikter om allianser, dvs om de tycker alliansen är elit eller inte. Vore kul om det blev lite fart i den tråden. :p
 

DeletedUser994

Guest
Ärade landsbröder och besökare!

Det ryktas att jag vill passa på att gratulera våra norska vänner till platsen på toppen.
 

DeletedUser2899

Guest
Grattis Rising Chaos, ni har varit serverns genomgående bästa allians so far :)
Så 1a platsen är välförtjänt :cool:
Nu är det upp till oss andra att försöka skoja till det o försöka ändra på detta igen ;)
 

DeletedUser3232

Guest
Det ryktas att jag måste ta av mig hatten och gratulera Rising Chaos till den eminenta positionen som ELIT allians på denna server!
;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2879

Guest
Det ryktas om en ny elit allians har tillkommit till denna server. Om nu detta ryktet stämmer så vill jag ge mina gratuleringar till just denna allians.
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att de hunde, der kan gø højest, er de dårligste til at bide.

smiley_emoticons_segen.gif
Svenske elite!

Du har så rätt och då det var du som först började skälla som en hund om den svenske "eliten" så jag kan bara hålla med dig.
Ni har sannerligen inte imponerat(bitit) sedan ni startade på denna server.
Sen får jag be om ursäkt Havheksen, min danska och norska är illa så till den grad att jag inte kan skilja de åt.
 
Senast redigerad av en moderator:

Havheksen

Member
Du har så rätt och då det var du som först började skälla som en hund om den svenske "eliten" så jag kan bara hålla med dig.
Ni har sannerligen inte imponerat(bitit) sedan ni startade på denna server.
Sen får jag be om ursäkt Havheksen, min danska och norska är illa så till den grad att jag inte kan skilja de åt.

Helt i orden, det er også svært at skelne mellem norsk og dansk - men du kan altid huske på, at norsk er fyldt med stavefejl
smiley_emoticons_lol.gif


Men jeg må så oplyse dig om, at jeg på ingen måde vil tage æren for at have udnævnt jer til elite - det kunne jeg aldrig finde på - og det klarede I helt fint selv, se bare her:
Ryktas om att både danskar och norrmännen kommer få det tufft när Svenska eliten ( Smått o Gott ) kommer igång.

sen så ryktas de om att Danskarna och Norrmännen bör hålla sig till svenska för att vi ska kunna förstå vad ni säger.

Btw MasterEx här...
 
Senast ändrad:

Havheksen

Member
Detta sades av en person som inte längre fick spela kvar i SoG än mindre hör hemma hos oss i Heretics.
Viktigt att poängtera, dessutom talar aldrig en person för en hel allians. Är långt ifrån förtjust i ordet elite, för mig betyder det i många fall raka motsatsen.


Det ryktas att norrmän och danskar har ett tätt samarbete. Knappast förvånande alls, det som förvånar desto mer är det faktum att det finns en svensk person som spelar i en av dessa allianser trots att denna allians inte skulle ta in några andra än sina egna landsmän.
För övrigt så ryktas det om ett samarbete mellan svenska allianser och ovanstående nämnda det förvånar mig desto mer och jag anser att dessa borde skämmas. Ett annat ord är landsförräderi, jag skulle inte vilja vara svensk och stå där i slutet av servern och säga ja jag spelade på Rho där norrmännen vann och vi hjälpte dom.

Nu er det her jo et strategisk krigsspil, så man kan vel ikke blive chokeret over, at nogen samarbejder, uanset hvilket land i Norden, de kommer fra - det er jo ligesom lidt det, det gælder om blandt andet. Og ligefrem at kalde en svensker, som du ikke synes er værdig til jeres elite-alli for en landsforrædder, det er nok en anelse upassende. Og jeg giver dig helt ret i, at ordet elite i mange tilfælde for den modsatte betydning, det har vi jo tydeligt set her!
 

DeletedUser

Guest
Detta sades av en person som inte längre fick spela kvar i SoG än mindre hör hemma hos oss i Heretics.
Viktigt att poängtera, dessutom talar aldrig en person för en hel allians. Är långt ifrån förtjust i ordet elite, för mig betyder det i många fall raka motsatsen.


Det ryktas att norrmän och danskar har ett tätt samarbete. Knappast förvånande alls, det som förvånar desto mer är det faktum att det finns en svensk person som spelar i en av dessa allianser trots att denna allians inte skulle ta in några andra än sina egna landsmän.
För övrigt så ryktas det om ett samarbete mellan svenska allianser och ovanstående nämnda det förvånar mig desto mer och jag anser att dessa borde skämmas. Ett annat ord är landsförräderi, jag skulle inte vilja vara svensk och stå där i slutet av servern och säga ja jag spelade på Rho där norrmännen vann och vi hjälpte dom.

Vilken person fick inte spela kvar i SoG om jag får fråga? Det var ingen vad jag vet. Och sen får jag då fråga dig, är det landsförräderi att byta allians i ett S.P.E.L. Ett spel. Är väl inte mer "förräderi" att byta till RC än någon annan allians enligt mitt tycke. Förstår inte vart all denna ilskan kommer ifrån. Att snacka om landsförräderi om att byta sida i ett spel är nog lite väl magstarkt.
 

DeletedUser3198

Guest
Detta sades av en person som inte längre fick spela kvar i SoG än mindre hör hemma hos oss i Heretics.
Viktigt att poängtera, dessutom talar aldrig en person för en hel allians. Är långt ifrån förtjust i ordet elite, för mig betyder det i många fall raka motsatsen.


Det ryktas att norrmän och danskar har ett tätt samarbete. Knappast förvånande alls, det som förvånar desto mer är det faktum att det finns en svensk person som spelar i en av dessa allianser trots att denna allians inte skulle ta in några andra än sina egna landsmän.
För övrigt så ryktas det om ett samarbete mellan svenska allianser och ovanstående nämnda det förvånar mig desto mer och jag anser att dessa borde skämmas. Ett annat ord är landsförräderi, jag skulle inte vilja vara svensk och stå där i slutet av servern och säga ja jag spelade på Rho där norrmännen vann och vi hjälpte dom.

Det ryktas at den eneste svenske alliansen som RC sammen arbeider med heter nå Heretics - men det er ingen rocket science å finne ut av det, siden spillerne i denne alliansen ga/gir fra seg byene til RC.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif


p.s.: Det ryktes videre at et særskilt unntak i medlemsmassen ble gjord pga. etterprøvd tilknytning til de norske vikingstammene.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ha Ha Ha og det ryktas at du har storheds vanvid og har glemt at dette kun er et spil og ikke virkelighed, så kom ud af din sofa og mød dig en kvinde eller mand af kød og blod istedet for og sidde der og spille MARTYR

Storhetsvansinne, absolut inte, då är nog inte min bäste herre bekant med begreppet.
Låt oss vända på det hela och det kommer en pre made och börjar spela på en av era servrar.
Ni tycker naturligtvis att det är både kul och spännande vilket jag absolut tycker.
En ny utmaning, är jag besviken för att det sker samarbeten mellan svenska och utländska spelare och allianser, ja lite.
Någon form av patrioti borde finnas och jag är övertygad om att fler på då den Danska servern hade känt precis likadant.

Sen GTMike, gå inte på personliga påhopp och bland in mitt privatliv för det vet du absolut inget om och än mindre har med att göra. Nästa gång rapporteras du.



Nu er det her jo et strategisk krigsspil, så man kan vel ikke blive chokeret over, at nogen samarbejder, uanset hvilket land i Norden, de kommer fra - det er jo ligesom lidt det, det gælder om blandt andet. Og ligefrem at kalde en svensker, som du ikke synes er værdig til jeres elite-alli for en landsforrædder, det er nok en anelse upassende. Og jeg giver dig helt ret i, at ordet elite i mange tilfælde for den modsatte betydning, det har vi jo tydeligt set her!

Det är viktigt att poängtera att det inte under några som helst omständigheter är förbjudet att samarbeta och om man önskar göra det så är det upp till var och en. Sen att jag är förvånad över att det sker mellan Svenska och utländska allianser är för mig lite förvånande då jag anser att man istället borde värna om att se till att den allians som på sikt står som vinnere är Svensk.
Du får anse att mina åsikter är olämpliga, det vore fruktansvärt tråkigt om alla tyckte lika.


Vilken person fick inte spela kvar i SoG om jag får fråga? Det var ingen vad jag vet. Och sen får jag då fråga dig, är det landsförräderi att byta allians i ett S.P.E.L. Ett spel. Är väl inte mer "förräderi" att byta till RC än någon annan allians enligt mitt tycke. Förstår inte vart all denna ilskan kommer ifrån. Att snacka om landsförräderi om att byta sida i ett spel är nog lite väl magstarkt.


Den personen lämnade och startade en egen allians, nämner självklart inga namn på någon spelare eller allians på externa forumet.
Att detta är ett spel är uppenbart, att vilja engagera sig i det och ta det på det allvar man själv önskar är upp till var och en.
Detta ämnar bli min sista server och det är självklart att jag önskar avsluta min Grepolis historia med dunder och brak.

Jag är absolut inte ilsken, det är jag aldrig för det är ett enormt slöseri med energi. Sen är det självklart inte landsförräderi det är för mig uppenbart och det är uppenbart att jag med tanke på alla dessa svar måste uttrycka mig mer tydligt.
Man tolkar en text utifrån egen sinnesstämning alternativt tron att man vet hur någon annan känner.

Sen tänker jag inte sticka under stolen med att jag som nämnt ovan är besviken över det faktumet, hade hoppas på mer patriotism på denna server nu när vi har äran att ha både Norska och Danska spelare här.
Ett litet "Best of norden" if you will.
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas at den eneste svenske alliansen som RC sammen arbeider med heter nå Heretics - men det er ingen rocket science å finne ut av det, siden spillerne i denne alliansen ga/gir fra seg byene til RC.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif


p.s.: Det ryktes videre at et særskilt unntak i medlemsmassen ble gjord pga. etterprøvd tilknytning til de norske vikingstammene.

Min bäste herre får nog vara mer specifik, mig veterligen så har inte Heretics tappat några städer till RC.
Det är sannerligen fantastiskt att man kan ändra sina intagningsregler genom en liten klausul man glömde nämna. ;)
 
Topp