Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser3219

Guest
Du er ikke utydelig, bare feil. Dere bidro jo omtrent ingenting med å rydde ut havna heller. Tror vi skal si at vi rydda den byen der omtrent uten bidrag fra dere overhodet, da dette faktisk er tilfelle :)

Jeg påstår da ikke at vi er den sterkeste alliansen kun basert på at vi knuste dere i denne konkurransen..
 

DeletedUser107

Guest
Du er ikke utydelig, bare feil. Dere bidro jo omtrent ingenting med å rydde ut havna heller. Tror vi skal si at vi rydda den byen der omtrent uten bidrag fra dere overhodet, da dette faktisk er tilfelle :)

Jeg påstår da ikke at vi er den sterkeste alliansen kun basert på at vi knuste dere i denne konkurransen..

Ryktas att jag verkligen är otydlig och jag ber om ursäkt, är väldigt trött. Vi har inte rensat hamnen, bara ett par anfall men vi hjälpte till och rensade staden på trupper och jag har rapporter som jag kan lägga fram som bevis.

Oväsentligt egentligen, ni tog staden.
 

DeletedUser3192

Guest
ryktas att det ble en sjøgrav for både smått og gott i kveld
smiley_emoticons_hust.gif

ryktas vidare att Rising chaos tar sin andre artemisiaby selv med en ks reisetid på 22 timer
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at RC er takknemlig ovenfor den svenske eliten for ryddingen av artemisia byen i hav 54! Bra jobbet!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Men det som vi fortsatt ikke forstår, er den hektiske iveren å grunnlegge byer i nærheten av Artemisia. – Håper man å få rekruttert henne med i alliansen?
 

DeletedUser1915

Guest
En bild säger mer än 1000 ord, för er RC:

image.jpg

(Singel player = ta över 1 stad från Artemisia I av Karien)
(Multiplayer= Fattar ni)
 

DeletedUser3192

Guest
Kanskje du kan utdype? husk å starte med "det ryktas" om du skal skrive i denne tråden..
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at S&G gi bort byer til alle! - de som har lyst på en ny by, så er det bare å ta den fra S&G...
 

DeletedUser2143

Guest
Det ryktes at S&G gi bort byer til alle! - de som har lyst på en ny by, så er det bare å ta den fra S&G...

Det ryktas att S&G vet varför! en otroligt illaluktande stank därnere, och vi vet nu varifrån den kommer :eek:


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktas att S&G vet varför! en otroligt illaluktande stank därnere, och vi vet nu varifrån den kommer :eek:


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.

Ryktene kan bekreftes og lukten kan beskrives som en kombinasjon av hvitløk og kloakk - ikke helt ulikt det man finner enkelte steder i Thailand... :p
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktene kan bekreftes og lukten kan beskrives som en kombinasjon av hvitløk og kloakk - ikke helt ulikt det man finner enkelte steder i Thailand... :p

ryktas att du har varit här och busat också:eek:

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det hade varit väldigt underligt om RC inte hade lyckats plocka städer som ligger mitt i sitt eget område.
 

DeletedUser3219

Guest
Ryktes at svendberg er på tur som vanlig. Alle spillerne vi tok byer av igår var online, og er en online så bør en strengt talt klare å forsvare seg mtp hvor enkelt det er, men den svenske "eliten" valgte en helt feil taktikk og ble rett og slett knust av RC. Og burde ikke den svenske eliten tenke seg om en gang eller to før de velger å ta byer som ikke kan forsvares? Dette var en maktdemonstrasjon og ingen dårlig bortforklaring fra deg kan forandre det :)

Og bare for å nevne stillinga mellom RC og S&G i antall byer tatt: 17 - 0 til RC.
 

DeletedUser

Guest
Japp, spelarna var online, dock så hade ingen mycket trupper hemma direkt då vi tog artemisias stad igår. Att säga att man ska kunna försvara om man är online är ett rätt korkat uttalande. Taktiken var bra, dock så räckte inte trupperna till. Timingen var perfekt, det borde ni sett, endast KS-anfallet fick motstånd då trupperna kom in precis. Rätt skickligt då det endast fanns 1 sekund att handla på. Dock så fanns det för mycket trupper i KS-anfallet. Och en maktdemonstration? Knappast lilla norrman. Ni tog städer som ni borde ta väldigt enkelt. Hade ni inte lyckats med att ta städerna så hade ni varit väldigt usla spelare. Så att skryta om maktdemonstration här är att vara lite för stolt över sin "bedrift". Ni har tagit städer som ligger väldigt off från oss, inte så konstigt hur statistiken ser ut då.

Men ja, vi får väl se, jag kan med stor säkerhet säga att vi kommer vinna denna servern ändå, oavsett om ni lyckats ta några städer i ert territorium. Hade ni bara haft städer närmare mitt center, då hade ni kunnat få se hur en riktig maktdemonstration går till.
 

DeletedUser3219

Guest
Det er jo klart at det er lettere å ta byer som ligger nærmere alliansens sentrum, det er noe som alle vet. Men hadde taktikken deres vært bra som du påstår, så hadde ikke vi klart å tatt oss inn i byene deres på første forsøk. Å deff-snipe på bymur 0 er kanskje ikke så smart, for da tar faktisk et stort ks-angrep ut troppene rimelig lett. Det er ganske langt i fra en god taktikk som du presterer å påstå, men fullt mulig vi bare har en annen oppfatning av hva som bør forventes av folk som kaller seg selv elite. Men jeg lurer veldig på hvorfor dere tok de byene der om dere var klar over at dere ville miste dem siden alt annet enn "usla spelera" hadde klart å ta dem?

Og hvem er du ingame? Er av interesse da jeg ser frem til å se du dominere oss :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Japp, spelarna var online, dock så hade ingen mycket trupper hemma direkt då vi tog artemisias stad igår. Att säga att man ska kunna försvara om man är online är ett rätt korkat uttalande. Taktiken var bra, dock så räckte inte trupperna till. Timingen var perfekt, det borde ni sett, endast KS-anfallet fick motstånd då trupperna kom in precis. Rätt skickligt då det endast fanns 1 sekund att handla på. Dock så fanns det för mycket trupper i KS-anfallet. Och en maktdemonstration? Knappast lilla norrman. Ni tog städer som ni borde ta väldigt enkelt. Hade ni inte lyckats med att ta städerna så hade ni varit väldigt usla spelare. Så att skryta om maktdemonstration här är att vara lite för stolt över sin "bedrift". Ni har tagit städer som ligger väldigt off från oss, inte så konstigt hur statistiken ser ut då.

Men ja, vi får väl se, jag kan med stor säkerhet säga att vi kommer vinna denna servern ändå, oavsett om ni lyckats ta några städer i ert territorium. Hade ni bara haft städer närmare mitt center, då hade ni kunnat få se hur en riktig maktdemonstration går till.

Ryktet sier at den svenske "eliten" ikke er bedre enn gjennomsnittsnordmannen når det kommer til grepolis. Synd RC ikke består av gjennomsnittsspillere. Flere av dere har jeg sett på internasjonale servere også, sist gang på Byllis (en66), og der ble dere selvfølgelig knust da dere rett og slett ikke er gode i grepolis. Og det i en verden hvor nivået var veldig lavt. Om dere hadde vært så gode som dere tror dere er så hadde dere dominert den verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Vem sa att jag snipade när min mur var 0? Om du inte listat ut vem jag är IG så antar jag att norgehistorierna inte ens är historier utan bara rena observeringar.
 

DeletedUser3219

Guest
Nå snakker jeg om dere, den svenske elite og ikke et enkelt unntak hvor Karel Janousek, som da sannsynligvis også er deg, trodde at 100 hsv var nok til å snipe et KS.

Hvorfor er du så feig at du ikke tør å si hvem du er? Og hvorfor unngår du å svare på spørsmålet mitt om hvorfor dere tok de byene der om dere var klar over at dere ville tape dem? Dere er enten dumme, eller så liker dere å gi i fra dere byer om dette er tilfellet.
 

DeletedUser

Guest
Nej jag trodde inte att 150 stridsvagnar var tillräckligt, men det var allt jag hade där just då. Så vad ska man göra? Skita i det? På vilket sätt gömmer jag min identitet? Har aldrig förnekat vilket nick jag spelar under. Städerna togs för att en spelare skulle sluta och då blev det IE. Annars hade vi aldrig tagit städer där nere.
 
Topp