Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är tacksam för att våra off-topic snedsteg inte bestraffas.
Det ryktas också att det skulle vara roligt med lite fler rykten, och kanske då framförallt från fler spelare och lite andra allianser än de som har förekommit här de senare tiden.
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att någon gick upp alldeles för tidigt idag och fick gnugga två kilo grus ur ögonen, bara för att inse att han var på tågstationen en timma tidigt :mad:
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att någon precis tog del av ytterligare ett dåligt norskt skämt. :p
 

DeletedUser2899

Guest
Ryktas att enögda spelare har svårt att hitta egna krigspoäng så de snyltar av andra :mad:
 

DeletedUser107

Guest
krp / loggning av städer

Ryktas att enögda spelare har svårt att hitta egna krigspoäng så de snyltar av andra :mad:

Ryktas att han var långt ifrån den enda från den alliansen som gjorde det.
Ryktas att vi inte klagar, detta går direkt in i vår loggfil för denna alliansen
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att han var långt ifrån den enda från den alliansen som gjorde det.
Ryktas att vi inte klagar, detta går direkt in i vår loggfil för denna alliansen


Ryktet säger att jag iaf skäms för att vara dansk vid detta tillfället! Hur man ens kan tillåta sig själv att vara så pass uppblåst och arrogant som vissa danska och norska spelare är för mig en gåta. Tråkigt som fan att vissa inte ens kan har respekt nog att bete sig vettigt i ett spel genom att iaf skriva trevligt eller för det sakens skull vara artig.

Nog om det, vill passa på att tacka för alla KP som den nordiska arrogant ligan har gett mig :)
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att sensei inte spelar ett krigs spel utan någon form av rollspel där han själv är en ädel riddare.

Skäms inte för att du är Dansk. Skäms istället för att du sitter och river din stad när KS knackar på din dörr mm,mm

Ryktas att jag har sagt det för... moral och etik frågor är inte din starka sida :p
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att sensei inte spelar ett krigs spel utan någon form av rollspel där han själv är en ädel riddare.

Skäms inte för att du är Dansk. Skäms istället för att du sitter och river din stad när KS knackar på din dörr mm,mm

Ryktas att jag har sagt det för... moral och etik frågor är inte din starka sida :p

Ryktet säger att du knappast ska lägga dig i ett sånt samtal ;)
 

DeletedUser3232

Guest
Det ryktas att GTmike blev lite sur igår när han bjöd på en frörträfflig krp fest.
 

Havheksen

Member
Det ryktas att GTmike blev lite sur igår när han bjöd på en frörträfflig krp fest.

Ryktas att, du nok ikke kender GTMike, hvis du tror, han var sur i går - håber ikke, han bliver sur herinde, for så er det med at gemme sig, hvis man ikke er sammen med ham.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

Havheksen

Member
Ryktet säger att jag iaf skäms för att vara dansk vid detta tillfället! Hur man ens kan tillåta sig själv att vara så pass uppblåst och arrogant som vissa danska och norska spelare är för mig en gåta. Tråkigt som fan att vissa inte ens kan har respekt nog att bete sig vettigt i ett spel genom att iaf skriva trevligt eller för det sakens skull vara artig.

Nog om det, vill passa på att tacka för alla KP som den nordiska arrogant ligan har gett mig :)

Ryktas att jeg ikke fatter, hvad du taler om - den eneste arrogance, jeg har mødt på den svenske server, kommer fra de selvudråbte elite-svenskere - heldigvis har der også været nogle fornuftige og venlige svenskere, der har budt os velkommen og som går mere op i at spille spillet i stedet for at være selvhævdende og storskrydende - arrogancen stikker kun sit grimme ansigt frem hos dem, vi nok ikke må kalde eliten - og som vi nok heller ikke føler har gjort sig fortjent til den titel.
 

DeletedUser3198

Guest
Ryktas att han var långt ifrån den enda från den alliansen som gjorde det.
Ryktas att vi inte klagar, detta går direkt in i vår loggfil för denna alliansen

Det ryktes at ulike spillere ikke har samme spillforståelsen :p

:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3232

Guest
Ryktas att man inte kan spela med en person som inte förstår vad man skriver... så att inte spela med GTmike betyder tydligen att han blir sur på en per automatik ;-)
 

DeletedUser107

Guest
Heretics

Kan du utdype det litt? :)

Gissningsvis är TheAssHunter själv en gammal Heretics medlem.
Jag känner igen nicket men om det är från den tiden det kan jag inte uttala mig om dessvärre.
Mitt minne sviker mig ibland.

Heretics grundades av Cordazar på Alfa(egentligen långt tidigare i Ikariam), jag personligen blev medlem i Heretics ett par veckor in på servern.
När Beta kom grundade jag Heretics på Beta med Cordazars tillstånd.

Han ansåg att jag skötte alliansen så pass bra att jag även blev en av ledarna på Alfa.
Men det som TheAssHunter säger stämmer, en allians blir aldrig vad den har varit, den utgörs av dess spelare och det är bara jag kvar från det forna Heretics tyvärr.

Det är idén om Heretics jag önskar föra vidare.
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att vi fortfarande finns kvar 1c3m4n.
Det hela handlar enbart om att lyckas lokalisera oss i de små krypin som vi valt som tillhåll.
Många av de nya namnen är dock sådan som är totalt obekanta och troligtvis inte hade erhållit en plats i den forna alliansen.

Med vänliga hälsningar
Medlem i Heretics sedan 7 år tillbaka.
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att det sagts många negativa saker om spelarna från RC. Nu råkar jag gilla Norge och därför vill jag ge dem en låt att lyssna på medans de bygger nya Ks istället för de som sänktes igår ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4-aU2ypIang
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp