Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2640

Guest
Rykten säger att vi fortfarande finns kvar 1c3m4n.
Det hela handlar enbart om att lyckas lokalisera oss i de små krypin som vi valt som tillhåll.
Många av de nya namnen är dock sådan som är totalt obekanta och troligtvis inte hade erhållit en plats i den forna alliansen.

Med vänliga hälsningar
Medlem i Heretics sedan 7 år tillbaka.

Ryktet säger att det skulle vara på sin plats att forna Heretics spelare gör comeback och delar denna nya upplevelsen :) Ni saknas trots allt!
 

DeletedUser2832

Guest
Rykten säger att vi fortfarande finns kvar 1c3m4n.
Det hela handlar enbart om att lyckas lokalisera oss i de små krypin som vi valt som tillhåll.
Många av de nya namnen är dock sådan som är totalt obekanta och troligtvis inte hade erhållit en plats i den forna alliansen.

Med vänliga hälsningar
Medlem i Heretics sedan 7 år tillbaka.

Ryktas att jag skulle vilja veta vart du gömmer dig den här gången, om du nu gör de ;)
 

DeletedUser107

Guest
Rykten säger att vi fortfarande finns kvar 1c3m4n.
Det hela handlar enbart om att lyckas lokalisera oss i de små krypin som vi valt som tillhåll.
Många av de nya namnen är dock sådan som är totalt obekanta och troligtvis inte hade erhållit en plats i den forna alliansen.

Med vänliga hälsningar
Medlem i Heretics sedan 7 år tillbaka.

Det var sannerligen glädjande att höra att ni finns kvar inom detta Grepolis community.
Efter det att Lothoria slutat både spela och som CM trodde jag att jag var den sista Hereticen kvar.

Noami, jag vet dock inte om jag håller med dig om det sistnämnda, nya namn och nya tider absolut men fantastiska människor och en kunskapsnivå som är mycket hög. Precis som det var när jag gick med i Heretics på Alfa.

Med vänliga hälsningar
1c3m4n
 

DeletedUser

Guest
Gissningsvis är TheAssHunter själv en gammal Heretics medlem.
Jag känner igen nicket men om det är från den tiden det kan jag inte uttala mig om dessvärre.
Mitt minne sviker mig ibland.

Heretics grundades av Cordazar på Alfa(egentligen långt tidigare i Ikariam), jag personligen blev medlem i Heretics ett par veckor in på servern.
När Beta kom grundade jag Heretics på Beta med Cordazars tillstånd.

Han ansåg att jag skötte alliansen så pass bra att jag även blev en av ledarna på Alfa.
Men det som TheAssHunter säger stämmer, en allians blir aldrig vad den har varit, den utgörs av dess spelare och det är bara jag kvar från det forna Heretics tyvärr.

Det är idén om Heretics jag önskar föra vidare.

Iof aldrig vart en Heretics medlem.
Spelat med några och mött de flesta.
Och när jag tittar på spelarmaterialet finns det absolut kunskap och aktivitet dock inte på samma nivå som originalet.
Därav min kommentar tidigare.
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at første svenske grepolisverden alfa ble åpnet for 4,5 år siden. Og at første grepolisverden all over kom for 5 år og 2 mnd siden.


kansje Heretics har sitt opptrinn fra SimCity før de startet med Grepolis? ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2878

Guest
Det ryktes at første svenske grepolisverden alfa ble åpnet for 4,5 år siden. Og at første grepolisverden all over kom for 5 år og 2 mnd siden.

Ryktas vidare att Heretics har en lång och stolt tradition långt före Grepolis. Heretics är mer än en allians, det är ett sätt att leva, ett sätt att tänka.
 

DeletedUser3198

Guest
Ryktas vidare att Heretics har en lång och stolt tradition långt före Grepolis. Heretics är mer än en allians, det är ett sätt att leva, ett sätt att tänka.

Det ryktes at denne diskusjonen i så fall burde flyttes til en egen underkategori "Filosofi"… :)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att jag absolut älskar spelet Sim City, mer komplext än många tror för övrigt om man önskar bli duktig på det.
Ryktas för övrigt att vi i Heretics nog har visat gott och väl att vi inte är några "Byggare Bob" som jag istället för Sim City har valt att kalla det.

Heretics grundades för exakt 15 dagar sedan och har redan på denna tiden halverat avståndet till ettan i "Attack rankingen".
http://se.grepostats.com/world/se19/alliance/391/history
 

DeletedUser2899

Guest
Ryktas att man kan attackera även på simcity, fast då i form av naturkatastrofer, fast i det fallet är det nog inte bra att vara en aggressiv spelare...

Detta påstående bygger på att jag provade spelet för några år sedan och hoppas jag kommer ihåg rätt... annars har jag väll gjort bort mig... igen... :mad:
 

DeletedUser2937

Guest
Hmmm ... ryktas det finns fler som sitter på falska norska pass och körkort :eek:

Lättlurade dom där RC ryktas det ;)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att vi gratulerar RC till den fina förstaplatsen samt sammanslagningen. :)
 

DeletedUser3198

Guest
Takker, men det ryktes at RC er mer opptatt av øl og morro enn plasseringen. :)

... og mummitrollet selvsagt...
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att denna video har fått mig avstängd på Gamma för Antisemitism..

true story..
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp