Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2975

Guest
Det ryktas att jag är ett stort samtalsämne i Brutal Termia :)
 

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas att suget att komma tbx är starkt. Ryktas även att tiden inte finns. Hoppas ni mår bra alla grepo fantaster! Puss:)
Mvh Yoo
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att jag börjar fundera på om Omricon är en server där man bara behöver bygga off? Väntar forfarande på första kärleken (ks) ;)
 

Hallström

Member
Det ryktas att det är många som ligger på stranden istället för att kriga.
Det ryktas även att detta kommer att straffa sig längre fram.
Grepolis är inget spel, det är en livsstil!
Det ryktas att min fru tyckte att jag var riktigt dum i huvudet när jag köpte en vattentät mobil bara för att kunna simma lugnt ;)
 
Senast ändrad:

LillSven

Member
Det ryktas att det är många som ligger på stranden istället för att kriga.
Det ryktas även att detta kommer att straffa sig längre fram.
Grepolis är inget spel, det är en livsstil!
Det ryktas att min fru tyckte att jag var riktigt dum i huvudet när jag köpte en vattentät mobil bara för att kunna simma lugnt ;)

Det ryktas att det här var bästa ryktet på länge, kan inget annat än hålla med. Det ryktas att jag vill spela med Hallström i framtiden då han han rätt inställning:)
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att de är för varmt oavsett att spela GP :p ryktas att de märks i spelet och längtar tills sommaren är över för att se vad alla går för :D
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att jag vill ha lite anfall emot mig :( så tråkigt att rensa andras städer utan reaktion ryktas de om!
 

DeletedUser2688

Guest
Ryktas om att musketers har fått en ny liten anfallsgalning.
Ryktas om att det är bra för Jamson med lite motstånd. :p
 

DeletedUser2483

Guest
Hehehe jaaaa det ryktas om att jag börjar bli lat med allt jag gör, skickar ingen md till belägringar osv ^^

folk har börjat ducka nu med så får inga krigspoäng heller i mina anfallsvågor :(

Ryktas att den första som anfaller mig får full gunst av alla gudarna i valfri stad :D (gills inte med en liten hk eller om Lordi gör de)
 

DeletedUser2913

Guest
;);)Det ryktas att jag inte kommer skicka något anfall mot dig.. ;)
 

DeletedUser2688

Guest
Ryktas om att Muscles är stor i käften på forumet, men liten i spelet :p
 
Topp