Det ryktas att....

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Purky ryktar om att det ryktas att det är för mycket pladder i "Värld Alfa-tråden".

Det ryktas att "The 300" har startat en annan akademi och att dom fortfarande tar andras medlemmar från andras allianser. Jag blir så pissed asså :p
 

DeletedUser

Guest
Sons of Sparta

Det ryktas att Sons of Sparta bjuder in alla, även sådan personer som är i allianser -.-
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag tycker det ska bli spännande att se hur snabbt The knights of Olympus kommer försvinna. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Gatekeepers of Hades snor medlemmar från andra allianser.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag aldrig snor medlemmar ifrån andra allianser, det är de som kommer till oss, inte tvärtom.

Ryktas om att man inte kan kapa en spelare utan att varje spelare tar ett eget initiativ om han/hon byter allians, dvs när han /hon tackar ja till inbjudan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att isidor har helt rätt.
Har vi snott spelare från er?
Har vi snott spelare från några andra?
Nej, absolut inte medvetet! Så kom gärna med lite korrekta uppgifter innan du börjar skriva något bara för att ha något att säga :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag undrar hur man kan sno spelare från någon? Det ryktas att de flesta har egen vilja och bestämmer över sina byar själv... Fast det är ju bara ett rykte... :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att maffian, som ännu är liten, köttar på med sina pistoler.

Se upp dödliga!

Ryktas även att när Maffian besköt gamla död-dyrkare, även kallade "Necromanser" så kunde de inte stå på egen fot. De hittade en lösning som, ack, inte fungerar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att isidor har helt rätt.
Har vi snott spelare från er?
Har vi snott spelare från några andra?
Nej, absolut inte medvetet! Så kom gärna med lite korrekta uppgifter innan du börjar skriva något bara för att ha något att säga :)

Jag skrev bara att det ryktades, inget mer. Som sagt så är rykten rykten :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att en viss maffia får väldigt många erbjudande om merging, vissa seriösa vissa mindre seriösa. Frågan är hur kommer maffian att göra?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att en viss maffia får väldigt många erbjudande om merging, vissa seriösa vissa mindre seriösa. Frågan är hur kommer maffian att göra?

Ingen merging för maffian gillar inte massinvite, dom vill vara för sig själv och är hällre mindre spelare än många för att organisera sig bättre :)
 

DeletedUser

Guest
Dementerar Genans rykte(? jag menar, det är en ryktes tråd så det måste vara ett rykte!) Maffian är inte emot massinvite, vi vet bara att vi inte gillar det ;)

Ryktas även att ~ 45 är ett fint medlemstal!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att Magic Apple gillar Heretics, då de har 43 medlemmar med 910 poäng i genomsnitt & att alla känner de flesta då vi spelat många andra spel tillsammans. Och, dominerat dem spelen med ;)

~ Hozan
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ser ut som att två allianser diskuterar en merge i en ryktestråd :eek: Intressant lösning.
 
Topp