Grepolis Version 2.0!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
...
Om jag ska komma till min poäng nu Gaffel, så är närmare hälften av alla stora spelare som betalat mycket pengar under sin tid i spelet på väg att sluta.
När jag pratar med folk om varför så är svaret nästan alltid "det är meningslöst, tar bara massa tid och det finns inget att sträva efter". ...

Fantastiskt inlägg Chamie! Kunde inte sagt det bättre själv. Nerven försvann för ett bra tag sen. Just nu lirar jag med en gäspning, och väntar på v2.0.

Jag har dagar/veckor kvar på intresset - inte månader/år!
 

DeletedUser176

Guest
hmm det verkar inte som den startar inatt och jag som förberett mig på en lång natt vid datan.. blir väll antagligen 12:00 imorgon eller något sådant..
 

DeletedUser

Guest
kan någon ringa dem och väcka server ansvarige var fan ä zeta!!!!
 

DeletedUser

Guest
v.2.0

jag kommer spela på den engelska grepolis ända tills v.2.0 kommer på ALFA!!!!:mad:
 

DeletedUser378

Guest
Skriver samma sak här då som jag skrev på annat håll.
Nedräkningen som fanns på startsidan var inte till själva klockslaget som servern startar utan endast till den aktuella dagen.
När servern startar upp vet jag inte exakt men skulle gissa på att det antagligen blir typ 14.00 som det varit på tidigare servrar.
 

DeletedUser378

Guest
Har nu fått det bekräftat att server start kommer att ske kl 14.00 server tid.
 

DeletedUser1738

Guest
Ska bli roligt att se vilka "stora" spelare som ska med ditt nu,;)
 

DeletedUser378

Guest
Jag vet ett ganska fint antal med spelare som kommer att samlas på Zeta servern för att vara med och leka. Men det behåller jag för mig själv tillsvidare.
 

DeletedUser1880

Guest
Äh, får "anställa" någon som spelar 24/7 medans jag är borta. Då kan den personen åtminstone inte vara mindre aktiv än mig.
53 min kvar... :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp