Topp Allianser

DeletedUser2601

Guest
Har suttit och väntat på en lista från dig Jester lääänge!
Väldigt underhållande och bra lista :)
 

Geggan

Active Member
vill se en ny lista! nu när min allians finns på top 10
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3251

Guest
tyvärr så finns de bara top 3 allianser ;) så din existerar inte :p
 

DeletedUser2489

Guest
Tänkte att nu när jag sitter och har tråkigt på jobbet så kan jag dra till med en efterfrågad lista.... Det är tyvärr ett 3 allians race på servern så den kanske inte är superintressant. Kommer som vanligt utse min favorit till servervinst men kommer inte denna gång nämna något alls om förbund, men alla bör veta vid det här laget vad jag tycker om förbund ;)

Innan jag börjar så bör jag nämna att denna tidpunkt passar extra bra då Geggans allians ramlade ner från top 10 precis innan jag började så slipper den ;)



1. Gladiators
Gladiators, ligger kvar i toppen och kör på. Känns som att det alltid är någon IE på gång här nu för tiden, men nyrekryteringar fyller snabbt platserna. Annars så är de som vanligt stabila och det är ett ställningskrig mot de lyckliga i H55. Något chockerande så har jag dock valt att inte längre hålla dessa herrar och damer som favoriter till serverseger längre. Ni som läser tycker antagligen att spänningen är oliiiidlig för att få veta vilka som har favoritskapet nu...

2. Olsen Banden
Här har nu mitt favoritskap hamnat, de har långsamt men säkert skapat sig den starkaste kärnan av samtliga allianser och är helt ohotade på alla utom den front de delar med de lyckliga och där är det inte så mycket action och till och med ganska lugnt till och från.... og Valborg.

3. De Lyckliga Kompisarna
De lyckliga fortsätter vara lyckliga, har sin främsta framgång på de olika krigspoängsrankerna. Tyvärr så har de en bit upp för att utmana om en servervinst. Annars så är den fruktade Tjuppathor här, lite besviken på honom dock för att han inte bjudit på tårta till oss övriga än.

4. Serenity
Eller Keiron... leder "the race" efter top 3, de kämpar helt okey trotts att de lyckliga och även Olsen till viss del ligger på dem. Så att de finns kvar och "frodas" är bra jobbat.

5. Sympathy for the Devil
De "goda" norrmännen. De får ta emot mycket stryk från Glad och kämpar även mot lite bristande motivation verkar det som, annars finns det en hel del potential hos denna allians.

6. SWEDISH POWER
Fredlig allians, som jag tyvärr inte har någon koll på alls då jag inte stött på dem i min framfart på världen så kan inte säga så mycket mer än att de ligger 6a på servern...

7. Harvar Gänget
Alliansen med en särskrivning i sitt alliansnamn... tyvärr är de i samma situation som ovanstående allians och jag vill inte yttra mig om jag inte vet eller tror mig veta saker.

8. Blodsfränder
Blodsfränderna, de började sent på världen men de är ett gäng som verkar trivas tillsammans och värdesätter att det ska vara kul att spela tillsammans före att vinna. Det är något som är trevligt tycker jag. :)

9. MYRMIDONERNA-SPARTANERNA
Samma som nr 6 och 7 tyvärr. Kan dock tillägga att de sticker ut på grund av att den som skrev deras alliansnamn missade att han hade Caps intryckt när han/hon skrev precis som allians nr 6.

10. Fågeln flög fri
Ny allians på top 10 om jag inte är ute och cyklar på djupt vatten... välkomna vet tyvärr inget om er men hoppas ni gör något form av avtryck! :)



Eftersom han blir lessen i ögat annars så...
Beginners Republic...
Geggan o hans vän krigar lite mot Blodsfränderna, trevligt att ni vaknat till liv.
 

DeletedUser2469

Guest
Alltid trevligt att komma hem till en lista, även om den gjordes igår. Som sagt var det efterfrågat att få en ny lista så det var kul att du tog dig tiden att skriva en bra och trevlig lista. Vem vet, kanske de lyckliga får göra andra lite olyckligare än att sprida lycka om de ska ta hem vinsten ;)
 
Topp