Topp Allianser

DeletedUser2469

Guest
Allians - Spelare - Poäng
1. Piraterna från Somalia - 24 - 76046

2. The Hedgehogs - 24 - 74151

3. Gladiators - 25 - 72140

4. Olsen Banden - 16 - 66560

5. Hallonsaft returns - 17 - 60287

6. Legio IV Graecia - 21 - 60145

7. Agamemnon - 23 - 55708

8. Alliansen - 24 - 54139

9. Q-Dance - 17 - 25770

10. muscel munns - 15 - 23927

Om en månad
1. Hallonsaft returns
2. Olsen Banden
3. The Hedgehogs
 

DeletedUser2646

Guest
Även en sådan här lista var på önskelistan!

1. Gladiators
Ser mest bara ut att vara Titans gänget från Rho fast med några nya tillskott! Trotts att de är störts så tror jag Hallonsaftarna och Oles Babes lär gå om dem efter ett tag. Dem får vara beredda på att förlora städer så fort Eventet är slut, tror inte de kan hålla så jätte länge utan det! Hoppas dock se lite mer action av dessa då de var väldigt "neutrala" på Rho. Swim

2. Hallonsaft returns
Helt ärligt, Senseianders och Lordi79 aka Geggan, trodde aldrig jag skulle se dessa två i samma allians!
Som norrmännens pladderkvarn själv sagt tidigare här i stora forumet, detta ser mest ut att vara Heretics fast med lite extra ingredienser denna gången. Känner igen de flesta namnen och jag tror Hallonen kommer ligga kvar i topp! Guld, strategi och kraft finns det gott om här! Swim

3. Olsen Banden
Det ser ut som några Norrmänn fallit bort och några nya tillkommit! De två svenska spelarna PiriPiri och Hallström fortsätter starkt tillsammans med våra bästa av vänner! Olsen banden kommer definitivt ligga kvar bland toppen med all kraft de genererar tillsammans! Jag har hört att hårda ord används ofta inom alliansen men de verkar alla hålla samman rätt bra ändå! Swim

4. Legio IV Graecia
Helt ärligt så ser jag inga större namn här, finns några få som har visat sig förut men inget större märkvärdigt! Dem verkar lägga all energi på att bygga ut hela öar innan de koloniserar vidare sig, frågan är då om de är snabba nog eller om det blir värsta antiklimax och att de sjunker direkt? :confused: Sink

5. The Hedghogs
Här finns det många namn som man inte ska ta för givet! Dessa lär definitivt inte ge sig utan en fajt och jag tror de kommer hålla sig bra länge! Men dock tror jag inte att det är en allians som lever kvar tills slutet, många spelskickliga här och därför får dem simma vidare för nu! Swim

6. Piraterna från Somalia
Det ser ut som FrogMan försöker sig på något igen, förra gången slutade det inte så jätte bra och jag tror inte att det blir något undantag denna gången heller! Offensivt lär de inte stå upp så länge och jag tror mer de kommer ligga på den defensiva sidan. Beroende på eran position i havet så tvekar jag på att ni överlever den närmsta månaden. Sink

7. Alliansen
Det ser redan ut som ni fallerar ganska starkt, jag ser definitivt namn värda att nämna och namn som inte borde nämnas men dessvärre ser jag ingen styrka för att denna alliansen lever vidare. Finns inte mycket mer att säga om denna alliansen. Sink

8. De lyckliga Kompisarna
Här har vi verkligen några glada filurer. Samarbete mellan så få spelare har aldrig varit så stort och mäktigt! Har dem dig i sitt sikte kan du lika gärna ge upp! Dessa tar det dem vill ha och de gör det med stil också, att stå i deras väg är som att inte stå i deras väg för de kommer inte ens se dig! Swim


Övriga allianser känns oseriösa och kommer troligtvis inte överleva länge till ändå!
Hoppas ni tyckt om mina listor och har du klagomål får du ta dem med sneglet!


//Timpa
 

DeletedUser2489

Guest
De lyckliga filurerna är glada att få ett swim, ska göra mitt bästa för att du inte ska få fel timpis :p
 

DeletedUser2807

Guest
Tänk att några lyckliga kompisar blir omnämnda i timpas fina lista. Vi både bugar och bockar och hoppas att fler hittar till tangentbordet framöver.

ps. Why do they call it a crush? Because that´s how u feel when they don´t feel the same way in return ... tänkvärt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3356

Guest
neutrala i rho??

ja gladiators har fått ihop ett bra gäng denna gång,det som skiljer oss från forna heretics är att vi lider inte av storhetsvansinne som vi alla vet kostade dom segern på förra servern.

gladiators kommer hänga med bra i toppen
 

DeletedUser2646

Guest
Kan ju inte påstå att ni var så jätte aggressiva i offensiven ;)
 

DeletedUser3356

Guest
inte mot heretics det är helt rätt,
vi hade fullt upp med BB,RC och TBC.

ser ju dock lite annorlunda ut i denna servern:p
 

DeletedUser2646

Guest
Känner jag Anders och gänget så kör de väl världskrig mot alla :p
Men hur många allianser är det som gått ihop mot dem? :)
 

DeletedUser2688

Guest
Känner jag Anders och gänget så kör de väl världskrig mot alla :p
Men hur många allianser är det som gått ihop mot dem? :)

vi är väl snart uppe i 5 st.

gladiatoerna är större än oss. men ändå behöver dom 4 alliansen för att hålla tag i oss...
 

DeletedUser2646

Guest
5? det var dåligt :p

Haha, ja jag förväntar mig inte mer ;)
 

DeletedUser2489

Guest
Kan inte alla vara lyckliga och bara glida med snällt som kompisarna?
 

DeletedUser3356

Guest
antar då att hallonen inte har några samarbeten??
har ju sett tecken på annat när vi belägrar:p
 

DeletedUser2807

Guest
Ingen som denna fredag känner att rödvinet börjar ta och känner sig lite modig nog att skriva en ny lista? Vem tar initiativet? :)
 

DeletedUser3356

Guest
rödvin vet jag inget om men whiskyn tog bra...lista kan du få men vem klarar av att skriva den :D
 
Topp