Topp 10 spelare

DeletedUser2469

Guest
Brukar sova från 23:00-16:00 så snart dags att gå och lägga sig :p

Fast sedan kan man ju tolka det som att ni redan har alla era spelare så högt upp på poängranken att ni inte kan klättra så mycket (Nä, jag försöker inte rädda mig själv ^^)
 

DeletedUser3356

Guest
Brukar sova från 23:00-16:00 så snart dags att gå och lägga sig :p

Fast sedan kan man ju tolka det som att ni redan har alla era spelare så högt upp på poängranken att ni inte kan klättra så mycket (Nä, jag försöker inte rädda mig själv ^^)


ligger ju nåt i det du säger, i vilket fall blev det en lista och det är alltid kul=)
 

DeletedUser3211

Guest
1. Senseianders
Mannen myten legenden, anders har nog varit placerad top 3 på alla världar han har gett sig in på. han dominerar både offensiv och deffensiv ranken, Tror att det är pojken med guldbyxorna som lirar under "senseianders", Sett dig på många världar men vi spelade tillsammans första gången på rho, en riktig så kallad "veteran"
Rank vid UV1

2. Akillesis
Ett osynligt guldkorn, aldrig sett dig tidigare men så en dag så var du överallt (syftar på rho) En person som inte ger sig i första läget.
En mer offensiv person än deffensiv. Högst poängsnitt av alla i top 100.
Rank vid UV 3

3. Frillieman
Återigen en väldigt offensiv person, kan ha varit en av dom drygaste spelarna att möta Lyckades alltid tajma precis. En trevlig kus som aldrig ger upp utan fight.
Rank vid UV5

4. Nitrodoom
bara spelat mot en gång, var ett rent helvete, sjukt offensiv och man fick aldrig sova. Var överallt och attackerade allt som rörde sig. men i grunden en bra spelare med erfarenhet som en uggla.
Rank vid UV6

5. Ole Olsen
en av våra vänner från nordväst, nog en av dom drygare spelarna att möta skulle jag säga, inge kul att ha som granne. en riktigt pippilångstrump detta, kistor fulla med guld. konstigt att han inte är uppe och stångas med anders, det är nog det bästa han vet.
Rank vid UV2

6. Pankskate
Gladiators offensiva spelpjäs, Inte sett så mycket av denna spelare. Du spelade mot mig på rho du var anningen mindre "ofarlig" då, nu är det andra bullar.
Rank vid UV8

7. Mascot
En trevlig typ från danmark om jag inte misstar mig, väldigt lojal och har många ess i rockärmen, Hade förväntat mig att se dig högre upp i kämpar ranken, där du hör hemma!
Rank vid UV9

8. Bragde
Var ett tag sen man mötte en spelare som bokstavligen var online 24/7 men Bragde herregud, tror på riktigt bragde inte sover nått. Lyckas alltid "sneaka" in ks lite där och där.
Rank vid UV10

9. filbyter
Har inte så mycket att säga än att det är en erfaren spelare och värd att ha ett öga på.
Rank vid UV7

10. Balbolan
en riktig lirare, med fickor av guld likaså hans hjärta. nog den trevligaste Personen jag har mött här på grepo. Balb tycker nog om att kriga mest av alla på denna värld, anfaller allt och alla. en riktig bra spelare med en Kortlek av ess.
Rank vid UV4

Hedersnämnda
1. "The jester" Nog den Gladaste och Trevligaste av alla i hela grepo communityn, Shout out till dig!
2. "PiriPiri" Ännu en jävel att möta, otroligt bra och Mycket erfaren.
3. "Maximedus" Skön snubbe med några ess i rockärmen.

Denna lista blev väldigt tun, då jag har bofast mig Långt bort i hav 55, Tråkigt att inte vara i centrum. Tackar för mig, Kanske Kommer en "top allianser" inom sin tid.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3356

Guest
fredagsgodis från mar ghaz!

då var denna helgen räddad också:)

trevlig läsning
 

DeletedUser2489

Guest
Skönt att man kan ta sig in på listor trotts att mitt spel inte räcker till :p tack marris <3
 

DeletedUser2954

Guest
Och tjupp blev inte ens nämnd som de hedersnämnda! :(

Jag menar.. Kan man inte ha 50 nämnda där iaf?
 

DeletedUser3211

Guest
Tycker vi borde göra en lista som bara handlar om tjuppis :p
 

DeletedUser2954

Guest
Tycker vi borde göra en lista som bara handlar om tjuppis :p

Tycker jag med! :D

Dock så borde vi inte ta med det negativa..

Fast de klart, då blir det ju inte en lista då blir det ju bara en mening... :'(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2469

Guest
Nä, nu var det väldigt längesedan en lista skapades och eftersom den senaste var om allians så tänker jag göra en om spelare, och jag har ingenting mer att skriva här så det är väl lika bra att börja med listan då!

10. Kimjun: En spelare jag har stött på tidigare och det förvånar mig inte att denna spelare tar plats topp tio på poängranken för tillfället. En väldigt aktiv spelare som är svår att ta städer av, enda spelaren som lyckats med den bedriften hittills är Lokefanten (borträknat alliansmedlemmar. En spelare som drar sitt strå till stacken och hjälper till med det som behövs. Krigarmässigt kommer han lite längre ner, men den biten sköter andra i hans allians!
Placering vid UV: 10

9. Ole Olsen: Vinnaren av Rho kom tillbaka till Phi och höll sig i absoluta toppen under en längre tid, men har nu dock börjat att tappa och befinner sig nu på en nionde plats. Om han vill vara kvar topp tio får han börja lägga på ett kol igen vilket vi vet att han kan, men om det kommer hända återstår att se. Han har inte förlorat några städer den senaste tiden så någon form av aktivitet måste finnas, men den måste bli större igen!
Placering vid UV: Utanför topp 10

8. Maximedus: Återigen en vinnare, men av servern Pi har också kommit på besök här på Phi. Var från början med i Hallonsaft Returns innan han lämnade för att skapa sin egen allians BoB. Han låg länge i utkanten och växte sig försiktigt större och större. Han har dock fått ordentlig fart på senare tid vilket tog en början när han och Nanne gick med i Olsen Banden. Han lär inte sluta växa heller utan han kommer att fortsätta och ta ytterligare kliv på poängranken.
Placering vid UV: 5

7. Mascot: En spelare som fastnade på den svenska servern efter att ha spelat på Rho och han har inte gjort någon besviken, hans allians är lyckliga att de fick ha honom med sig. Han har legat topp 10 större delen av servern och kommer nog inte lämna heller. Växer sig stadigt större och större och krigar på och ordnar oreda hos fienden, vilket han också kommer göra framöver.
Placering vid UV: 9

6. Bragde: Efter att Ole Olsen började sakta ner lite har Bragde tagit över som Olsens bästa spelare på poängranken och att han befinner sig där är inte särskilt förvånande. Han har varit stabil under hela serverns gång och växer sig stadigt uppåt, men på senare tid har det gått ännu fortare än vanligt och han erövrar städer hejvilt. Däremot skulle jag vilja att han erövrar lite mer från de större allianserna och sätta ett större tryck på dem!
Placering vid UV: 4

5. Frillieman: En spelare som nu har förstått att belägring är roligare än revolt, vilket är trevligt då vi får ta del av hans fina kunskaper här på Phi. En spelare som jag inte stött på tidigare, kan ju bero att han spelat revolt och jag belägring, men jag är väldigt imponerad av vad jag har sett hittills och jag hoppas att jag blir mer imponerad i framtiden. Har tyvärr dock slappnat av lite väl mycket den senaste tiden, vilket han inte får göra om han ska vara kvar topp 5 så en uppryckning måste göras, men han är här av en anledning och det är hans skicklighet och det kan mycket väl komma fram igen!
Placering vid UV: 8

4. Balbolan: Äntligen har vår lille guldgosse kommit tillbaka till toppen, men guldet är inte allt utan det beror på väldigt mycket skicklighet också. Körde stenhårt i början av servern innan ha la sig åt sidan, men nu är han tillbaka på fullaste allvar igen och växt otroligt fort och klättrat snabbt upp i toppen på listorna. Nu har han dock kommit så långt att det blir jobbigt att klättra mer, men att han kommer vara kvar där han är, är det inga tvivel om och han kommer fortsätta att krossa och sätta oro hos motståndarna.
Placering vid UV: 3

3. Nitrodoom: En ny spelare jag aldrig sett tidigare, kan också vara en spelare under annat nick, inget jag vet, men jag är imponerad över det jag har sett hittills. Hade en liten svacka, men har kommit tillbaka igen och klättrat tillbaka topp 3 även om det mest var på tagna IE städer. Men nu är förhoppningsvis all IE över och han kan börja fokusera på fienden istället och ställa till det för dem för när IE är slut så får man inga gratis städer. Däremot är jag lite fundersam om denna spelare kommer att stanna kvar topp 5 men det lär väl tiden visa!
Placering vid UV: 6

2. Akillesis: Då var vi framme vid tvåan som mycket väl skulle kunna ligga etta för så bra är den här spelaren, men nu får han nöja sig med en andra plats. Gladiators krigsmaskin som är den enda spelaren som är uppe och stör De Lyckliga Kompisarna i kämperanken och allt krigande ger även poäng vilket vi klart och tydligt ser. Däremot så är det lite mycket IE här också, lite mer erövrande av fienden skulle jag vilja se och jag tror det också kommer att komma. Om det blir något annorlunda på rankerna återstår att se för den här spelaren.
Placering vid UV: 2

1. Senseianders: Kanske den bästa spelaren vi har sett här på de svenska servrarna leder poängranken här på Phi vilket han har gjort en längre tid. Kämperanken, anfallsrankingen och deffrankingen ledar han också vilket bevisar hur skicklig den här spelaren är. Det enda som saknas är förstaplatsen på alliansranken, men det kan man inte riktigt klandra honom för. Erövrar mycket från sina fiender, vilket gör hans allians lycklig och gör att de kanske kan komma åt den där förstaplatsen. Senseianders lär inte tappa tempot heller utan kommer antagligen toppa spelarrankingarna när servern också slutar, men han kan inte börja ta det lugnt för då kommer det komma några hungriga spelare efter honom!
Placering vid UV: 1

Sammanställning av placeringar vid UV:
10. Kimjun
9. Mascot
8. Frillieman
7. PiriPiri
6. Nitrodoom
5. Maximedus
4. Bragde
3. Balbolan
2. Akillesis
1. Senseianders

Vinnare av UV: Omöjligt att förutspå för närvarande
 

DeletedUser1898

Guest
Roligt att se så många Gladiatorer ligga kvar på topp 10 listan för en som slutat på världen för någon månad sedan. Kämpa på :)
Även en snygg lista, fler sådana Vackrastad :)
 

DeletedUser3356

Guest
mycket trevlig lista :)

lovar att rycka upp mig och ta tag i att klättra på rankingen igen,nu finns de gott om stadsplatser lediga ;)
 

DeletedUser2489

Guest
yeey lista... o neeh, jag platsade inte...
Nä men kul med lista, var längesedan senast :)

Gissar att fler hos Glad är i frilles position med stadsplatser så då kan jag stå fast vid mitt sluttips om vinnare med ;)
 

DeletedUser3465

Guest
trevlig lista :D känns som alla förutan lilla jag har massa platser :(
 

DeletedUser3356

Guest
hänt lite sen senast så lägger in en lista med några bärs i kroppen. håll till godo

1: nitrodoom
gör listan enbart för dig kompis nu när du står som 1:a.
fantastisk spelare med extrem aktivitet och stadsplatser på lager. kommer hänga med bra i toppen och är en kille att räkna med på denna server.aggressiv och smart spelare som är en mardröm för de flesta som får honom som granne, är nästan så man sover med ena ögat öppet själv trots att man lirar i samma allians:pfortsätt kämpa på!

2:akillesis
killen med järnkoll på både GP och flygplan=)
fantastisk spelare som besitter en grym kunskap för detta spel. hoppas och räknar med att han inte lämnar topp 3 under denna server och det är han verkligen värd!

3:senseianders
GP mästaren enligt många. innehar fortfarande flest städer av alla men trillat ner på 3:e platsen i ranken. gör nog sitt bästa för att plocka tillbaka första platsen,dock tar han ju städer i fel hav för att göra de.

4:frillieman

fortfarande kvar på topp 10 och känner jag börjar få kläm på detta. jagar sensei så gott de går i ranken.
aldrig lyckats komma upp i 100 städer innan men snart är det ändring på de.

5:bragde
kämpar om 5:e platsen med balbolan. skiftar fram och tillbaka. duktig spelare och alltid trevlig. har fått en rejäl fart med att plocka städer på sista tiden och man undrar om de finns någon hejd. ställer alltid upp och aktiv 24/7. kommer ligga kvar på topp 10 om inget händer.

6:balbolan

guldgossen har trillat ner någon placering sen förra listan men har verkligen fått upp ångan och den trevligaste spelaren på dom svenska GP servarna har gjort en grym upphämtning på bara någon månad. Vi önskar guldgossen lycka till och jag garanterar att han finns med på nästa lista.

7:piripiri

pepparkungen och hans norrbaggar har fått upp ångan rejält och plöjer sig igenom servern för tillfället. flertalet belägringar dagligen ger fler städer och fler poäng vilket syns om man kollar på dom olika rankingarna på servern.
piripiri har kommit igång ordentligt efter en liten "seg" start och har nu etablerat sig ordentligt bland de topp 10 och lär abslout inte lämna den

8:maximedus

ingen erfarenhet av denna spelare sen tidigare men tar man en titt runt omkring bland statistiken så talar det sitt tydliga språk.
en vass spelare som ångar på bra med stadsplockandet.

9:brayapiraya

spelare som sakta men säkert klättrat högre och högre i rankingen och vad de verkar så kommer det inte sluta än.
hög aktivitet med ett smart och duktigt spelande har än så länge gett honom 9:e platsen och har troligtvis klättrat någon placering till nästa lista.

10:kimjun

ingen koll på denna spelare över huvudtaget så blir fattigt med kommentarer här:S
gjort en ryck den närmsta tiden och kommit in på topp 10 listan och det får vi gratulera till.

14: the jester
bara tvungen att slänga med dig så du får komma med på en lista också=)
gladaste killen på phi börjar krypa närmare och närmare topp 10 listorna och det borde vi alla va glada över
inte långt kvar till topp 10 nu. kom igen och kämpa på! =)


var är tjuppen??
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp