Topp 10 spelare

DeletedUser3392

Guest
Var är Andy?
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3356

Guest
bara stygga pojkar på topp 10 andy. du är inte en av dom,snälla killar spelar alltid andra fiolen;)
 

DeletedUser2489

Guest
Woho, med på en lista :D Ska fixa igång aktiviteten lite igen snart så ska jag se till att ta mig in på den där 10e platsen, ni andra får sänka era snittpoäng bara ;)

Men det finns rykten som säger att jag inte alltid är glad dock...
 

DeletedUser3465

Guest
Jag har dålig fantasi och dålig på att skriva tyvärr :( vet att det finns betydligt bättre skrivare som smyger omkring här
 

DeletedUser2807

Guest
någon som känner sig manad för en ny lista? 2 per år borde vi kunna få till :)
 

DeletedUser3356

Guest
vore kul med en ny lista.
var ju dock jag som gjorde senaste listan så får lämna över bollen till någon annan denna gång
 

DeletedUser3356

Guest
slänger väl ihop en lista med förhoppning om att få igång lite skrivande på detta annars stendöda forum..vilket är trist.

1.Akillesis

spelaren som börjar göra legend av sig. Får väl tacka min lyckliga stjärna för att man spelar i samma allians som denna snubbe och inte emot,som de var på rho..var minst sagt jobbigt. Sensei släng dig i väggen, The king is home!

städer: 216

2.Nitrodoom


The man who never sleeps? ja de kan man ju tro i alla fall. fantastisk spelare och fantastiskt trevlig. en fröjd att spela med och besitter otroliga kunskaper för detta spel. en värdig 2:a på denna lista även om han kommer göra vad han kan för att springa om aki.

städer: 204
3. frillieman

aki och nitros bitch och gör vad jag kan för att komma ikapp i ranken men är ju helt meningslöst....högre upp lär jag inte komma men otroligt nöjd över 3:e platsen.

städer: 190

4.Nanne

dålig kunskap om spelaren. bygger upp sina städer till max dock och gör att spelaren placeras på denna lista.

städer: 162

5.Maximedus

ingen vetskap om spelaren i sig. verkar jobba på i det tysta och ingen man märker av. Aldrig haft kontakt med spelaren därav dålig info.

städer: 177

6.Bragde

spelade ihop med bragde på rho,har utvecklat sin spel några snäpp extra på denna servern kan man säga. aktiv i stort sett konstant och har en förmåga att smyga in ks lite varstans när som helst på dygnets timmar. duktig,farlig och trevlig.

städer: 180

7. Heksa Grusom

ännu en av dessa norrmän som etablerat sig högt på rankinglistan. I vanlig ordning dålig koll på de flesta av våra norska grannar.

städer: 155
8.superbaby

får tyvärr bli samma text på denna spelare=(

städer: 156

9.piripiri

peppar peppar så det osar. olsen medlem som tog steget över till gladiators.
livsfarlig spelare att ha emot sig och har samma aktivitetsnivå som bragde om så skulle behövas.
trevlig kille som besitter spelet på ett excellent sätt

städer: 189
10.myllys

ett bekant ansikte på topp 10 ranken=)
första belägringsvärlden och gör det med bravur. duktig spelare som gärna ugglar nätterna igenom.
bara kämpa på=)

fattig lista men whiskyn är god och jag har annat att göra

hedersnämda:

Andyrtheking: denna pain in the butt! säga vad man vill men fan vilken skicklig spelare. heads up!

the jester: mannen som äter KP alla mål om dagen genom att deffa belägringar med sina horder av trupper. har du något offensivt??

återigen...var är tjuppen???

alliansen sympathy for the devil: tack för alla städer=)

1: gladiators
2: gladiators
3: gladiators
4: olsen banden
5: olsen banden
6: olsen banden
7: olsen banden
8: 0lsen banden
9: gladiators
10: gladiators
 

DeletedUser2489

Guest
Bra frillis, en listero va ju et tag sedan
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Men... för att svara på frågan... Na, la av med deff efter jag växlade ner här, men finns säkert någon offenhet kvar i någon bortglömd stad
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3466

Guest
Någon som är sugen på att göra en ny lista? Kul att läsa!
 

DeletedUser2954

Guest
återigen...var är tjuppen???

Han är där han förtjänar, spelar man inte på denna värld på 1,5 år och inte är aktiv så ska man inte vara högre upp.

Ligger relativt högt upp på anfall fortfarande även då man inte har anfallit ordentligt sedan flera månader tillbaka.

Bara det att det tog 2 månader att hitta denna lista talar ju för sig själv.
 

DeletedUser3465

Guest
nämen har helt missat denna listan:D man tackar för att ens bli inräknad <3

The TJ Andy combo is always dangerous
 

DeletedUser3466

Guest
Hann inte med det, har annat för mig som är viktigare ;)
 
Topp