Topp 10 allianser

DeletedUser

Guest
Det finns faktiskt ett tyskt indiepop-band som heter Rokoko. Jag trodde du skulle hitta det :)
 

DeletedUser

Guest
Jaså "rokko" betyder "häst", det råkar inte vara så att "ko" betyder "kladdig" också? :eek:
 

DeletedUser378

Guest
Skulle kunna vara på det sättet. Men det kommer aldrig att bli ett riktigt KH igen. Har inte för vana att använda samma alliansnamn på flera servrar.

Och jag är ensam om att vara berättigad att kunna skapa upp en äkta kopia av den alliansen.
Dock hör inte det till eta servern utan får tas under diskussions sektionen ifall ni vill fördjupa er i det.
 

DeletedUser

Guest
Skulle kunna vara på det sättet. Men det kommer aldrig att bli ett riktigt KH igen. Har inte för vana att använda samma alliansnamn på flera servrar.

Och jag är ensam om att vara berättigad att kunna skapa upp en äkta kopia av den alliansen.
Dock hör inte det till eta servern utan får tas under diskussions sektionen ifall ni vill fördjupa er i det.

Instämmer. Att Rokko betyder häst är något som inte var med i beräkningen alls.
Tyvärr kan jag inte flytande alviska och så vitt jag vet inte någon annan av ledarna heller.
Så.....


Btw så är det väl inte snällt att kalla sig själv för svartalv Nolofinwe? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppdate:


1 Rokkoko: Etta. Där av en anledning, grym uppsättning medlemmar.

2 Sagittis: Tja.. Får se hur det ser ut. One hit wonder kommer osökt som tanke..

3 New World Order: Bra ally. Lite för oengagerade. Men kan lätt bli mycket bra.

4 The League of Wolves: Kända från andra världar. Mycket tajta spelare som också är ena jäklar på att attackera. Fortsätter ledarna att spela så blir det rock n roll! :)

5 Alea iacta est: Tärningen är kastad.. Bra att veta. Tack..

6 Enigma: Visst är Enigma en superskurk i Batman?

7 Los Elegidos: Del alliansos från Meshiko?

8 Numenor: Vet inget om dem. Uppföljare till Telenor?

9 Illuminati: Hemligt sällskap så ni kanske inte borde avslöja er själva på GP?

10 New World Order 1.0: Det är har jag lite problem med.. Lärde mig för länge sedan om hur det är att ha en akademi. Är h*n inte bra nog för huvudallyn så erövrar man spelaren. Ett tips bara;)
 

DeletedUser

Guest
Uppdate:


1 Rokkoko: Etta. Där av en anledning, grym uppsättning medlemmar.

2 Sagittis: Tja.. Får se hur det ser ut. One hit wonder kommer osökt som tanke..

3 New World Order: Bra ally. Lite för oengagerade. Men kan lätt bli mycket bra.

4 The League of Wolves: Kända från andra världar. Mycket tajta spelare som också är ena jäklar på att attackera. Fortsätter ledarna att spela så blir det rock n roll! :)

5 Alea iacta est: Tärningen är kastad.. Bra att veta. Tack..

6 Enigma: Visst är Enigma en superskurk i Batman?

7 Los Elegidos: Del alliansos från Meshiko?

8 Numenor: Vet inget om dem. Uppföljare till Telenor?

9 Illuminati: Hemligt sällskap så ni kanske inte borde avslöja er själva på GP?

10 New World Order 1.0: Det är har jag lite problem med.. Lärde mig för länge sedan om hur det är att ha en akademi. Är h*n inte bra nog för huvudallyn så erövrar man spelaren. Ett tips bara;)

angående Numenor var det en allinas jag grundade helt själv utan att veta om telenor.
 

DeletedUser845

Guest
Ja du Bjarke, Engima betyder gåta ifall du nu inte visste detta ;P.
Kan dock gissa att "Frågetecknet" i batman heter Enigma på engelska.
 
Topp