Topp 10 Allianser

DeletedUser

Guest
Svar till er alla 3: Jag var ganska trött efter midsommar firanden och som ni ser så kommenterade jag rätt sent så ja de blev konstigt ;).
 

DeletedUser

Guest
Ny updatering på min lista.

1. Kladdig Hest. (1off/1def)
Hestarna är kvar och långt ifrån att förvandlas in till burgar som det har ryktats en del om. Dock verkar det som de kan ha börjat få smärre motstånd från olika håll! Vem vet, kanske de för första gången är lite hotade? Tror dock ändå de håller kvar sin första plats ett bra tag till, om inte det händer nått oväntat.

2. Cosa Nostra. (2off/2def)
Mafian är även de kvar, och växer stadigt bakom hestarna, ser ut som att de börjar lyckas streta tillbaka lite bättre än tidigare, ska bli intressant att se om de lyckas hålla takten ;) Fortfarande inte övertygad dock, vet ej varför riktigt.

3. ULTIMATE. (3off/3def)
Capsarna har satt foten i marken sen sist och vågat utmana både ormar och hestar, imponerande har det vart, men de verkar bucklas lite i deras försvar av motattacker. Fortfarande en allians att räkna med, men kommer inom en inte allt för snar framtid bli hotade av Röde orm angående 3de ranken, tror jag.

4(+1). Röde orm. (off4/def4)
Ormarna har imponerat och samtidigt gjort mig lite besviken, 4 städer förlorade på ett dygn, inte bra. Dock var det 2 inaktiva och 2 aktiva städer, men ändå lite slarvigt. Serbra ut annars med bara 1 till stad förlorad och totalt 5. Bra prestation! Verkar dock ha mycket internerövring på gång, får en att undra... Även fast de verkar rensa på dem ganska snabbt! Kommer nog hålla sig i topp ett bra tag framöver! Klätrar, om än inte med samma fart som förut.

5(+1). TSE 2.0 (off6/def14)
The sensual exploitation 2.0 (? who knows ^^) Vi kör på som vanligt, bra aktivitet och sammanhållning. Som alltid :p Haha nämen, inte förlorat nån stad på över 2 månaders tid. Dock tycker jag att vi tar mindre plats än vad vi har resurser för.

6(-2). Age of Empires (off5/deff9)
Imperiet har börjat skrämma många spelare med sin total kontroll över det nordvästra havet, där det mest liknar en myrstack på de egen gjorda kartorna. Verkar just nu vara den största nålen i sidan på hestarna, ur ett tredje perspektiv utan mycket insyn. Jobbar på bra. :)

7(+3). Age of Empires(mit der PUNKTE!)*(off7/def6)
Samma betyg som ovan då de är samma allians, tydligen.

8(-1). Shadows of Vengeance. (off8/def5)
Skuggorna verkar ha svårt att hålla sig inom toppen, men de har, av egen erfarenhet, en väldigt bra och imponerande sammanslutning i sin kärna, och det är en svårknäckt nöt. Imponerande försvarare.

9(nya). Brothers In Arms. (off10/def17)
Känner igen 1 eller 2 av namnen härinne, får visa framfötterna om de vill komma nån vart.

10(nya). EK2K (off13/def11)
Nya alliansen som verkar ha varit slagpåsar för Imperiet såväl som hästarna, ja tillochmed maffian har varit på dessa stackare.. Dock har de växt stadigt trots allt detta, och vem vet, kanske de en dag har sig sin plats på toppen, dock är det en lång väg dit.

Ex top 10:
Thunderstorm (rank 208)
Tartaros (existerar ej nå mer)
Sarkar Raj (rank 60)
Dragon knights (rank 56)

Inte mycket ändringar i toppen, men tror, och hoppas, det blir lite nytt till nästa ;)

Kom gärna med kritik, positivt och negativ(i form av tips gärna) Mvh Dev!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1947

Guest
9(nya). Brothers In Arms. (off10/def17)
Känner igen 1 eller 2 av namnen härinne, får visa framfötterna om de vill komma nån vart.

Ex top 10:
Tartaros (existerar ej nå mer)

Tartaros bytte namn till Brothers In Arms, sen löste de upp alliansen och gjorde en ny med samma namn (Brothers In Arms) och spelare.
Fråga mig dock inte varför...
 

DeletedUser

Guest
Bra lista Devourer hade nog inte lyckats göra den bättre själv :)!
 

DeletedUser

Guest
Dom kommer komma lite då och då, när saker ser lite annorlunda ut blandat med min lust för att göra en ;D Det är då jag lyckas, :p Tack så mycket! :)
 

DeletedUser

Guest
En liten kossa viska i mitt öra att maffian numera har ett högre poängsnitt än hestarna.

skrmklipplv.png
 

DeletedUser

Guest
Ingen varning än så länge, tror inte Lothoria vågar ge mig en varning :)

När jag blev varnad för jag kommenterade något du skrev gick det fort (de va ej Lothoria) Men nu så verkar det inte bli något. Då denna kommentar du gjorde var nog rätt mycket grovare än min som jag blev varnad på.
 

DeletedUser678

Guest
När jag blev varnad för jag kommenterade något du skrev gick det fort (de va ej Lothoria) Men nu så verkar det inte bli något. Då denna kommentar du gjorde var nog rätt mycket grovare än min som jag blev varnad på.

Stackars liten, gå hem till mamma och gråt
 
Topp