Top 12 Stammar - Med kommentarer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser845

Guest
Tror faktiskt inte att League of Wolves kommer att bli ännu en mass-invite allians. Jag tycker att deras roster ser ganska bra ut, tror att de kommer satsa på att bli lite mer "fair competitive" hellre än ännu en allians som försöker bryta mot max 70 medlemmar regeln :).
 

DeletedUser

Guest
Tunn is?

Så om de andra delarna hade hetat en annan sak och vi hade sagt förbund så hade du tyckt det var helt ok?
Vad är skillnaden mer än ett namn?

Bara för att andra gör akademier med mindre att säga till om och att vi istället ger alla delar av en grupp samma värde så fuskar vi?

Dina argument håller lika bra som isen i april....

Kan hålla med om att du har en poäng där..
Tycker dock att det är fel, tycker att det borde vara en begränsning på antalet förbund samt hur många gemensamma forum du kan ha med dessa.
Känns attans onödigt att ha den regeln om det ändå är så lätt att gå runt utan att någon reagerar.

Om hur mycket Ni har att säga till om får stå för dig...

Och angående isen i april så har jag aldrig varit så pass dum att pröva, så den kommentaren säger förmodligen mer om dig än om mig....
 

DeletedUser

Guest
Kan hålla med om att du har en poäng där..
Tycker dock att det är fel, tycker att det borde vara en begränsning på antalet förbund samt hur många gemensamma forum du kan ha med dessa.
Känns attans onödigt att ha den regeln om det ändå är så lätt att gå runt utan att någon reagerar.

Om hur mycket Ni har att säga till om får stå för dig...

Och angående isen i april så har jag aldrig varit så pass dum att pröva, så den kommentaren säger förmodligen mer om dig än om mig....

1. Antal medlemmar är inte en regel, det är en begränsning. Du får gärna hänvisa mig till reglerna och visa vilken regel vi bryter mot. Vi är inte direkt ensamma om detta fenomen.

2. Du behöver inte prova isen i april. Är man hyffsat bright så kan man göra en kvalificerad gissning angående hur väl isen håller i april.

puss
 

DeletedUser

Guest
Tror faktiskt inte att League of Wolves kommer att bli ännu en mass-invite allians. Jag tycker att deras roster ser ganska bra ut, tror att de kommer satsa på att bli lite mer "fair competitive" hellre än ännu en allians som försöker bryta mot max 70 medlemmar regeln :).

Säger det igen, vad är skillnaden mot att ha förbund?

Ska man sedan snacka vilka som ser sig själva som de renast spelande och som aldrig gör fel så är det ju just ni i Caps, det har gnällt på precis allt och alla på servern sedan vi började.
*Vissa allianser har för mycket förbund
*Andra allianser har flera delar så de fuskar
*Vissa allianser slåss inget utan bara bygger deff och erövrar småstäder
*Vissa allianser klarar inte av att vara tillräckligt offensiva så de lever på biremer.

Vet inte hur många exempel på hur ni hela tiden klankar ner på precis alla andra, även de ni faktiskt har förbund med.
Ni verkar ha sjukt mycket fritid.



Och angående isen i april så har jag aldrig varit så pass dum att pröva, så den kommentaren säger förmodligen mer om dig än om mig....

Ibland tror man att liknelser ska kunna göra det aningen enklare att få alla att förstå hur något ligger till genom att göra det hela lite mer övertydligt men jag ska genast sluta med dom. De gör ingen nytta har jag märkt....
 

DeletedUser

Guest
Hittar vi allianser vi ogillar erövrar vi dem, så enkelt är det. Ungefär lika enkelt som att deffa mot 40anfall under nattbonus liksom :cool:
 

DeletedUser845

Guest
Vanliga förbund bryts ju uppenbarligen lite då och då här och där, så det är ju knappast samma sak som att vara samma allians.

Problemet är att moralsystemet dessutom gynnar allianser med fler medlemmar p.g.a att den totala poängen blir mer utspridd. Man förstör alltså hela systemet med att merga ihop 50 allianser i en.

Har man en akademi så kan ju det ses som att man har en allians där man säkrar framtida medlemmar när sina gamla lämnar.
Ni bryter inte mot reglerna för att det skulle vara för krångligt att hålla uppe en officiell regel mot detta, antagligen därför som det ej finns någon sådan. Det är ju som sagt ganska svårt att skilja på vad som är förbund och vad som är samma allians.

Det är ju hur som helst meningslöst att ens ha ett max antal på medlemmar per allians om alla gör på det viset ;/. Vill ni göra så, så visst inget stoppar er.
Vi som vill hålla oss till medlemsbegränsningen kommer dock aldrig respektera det.
 

DeletedUser285

Guest
Ni verkar ha sjukt mycket fritid.

Kan ju bara tala för mig själv.. men jag både jobbar(50%) och pluggar(100%) så så mkt fritid har jag inte..
Det gäller bara att vara organiserad och veta vad man ska göra varje gång man loggar in :)


:cool:
 

DeletedUser845

Guest
Kan ju bara tala för mig själv.. men jag både jobbar(50%) och pluggar(100%) så så mkt fritid har jag inte..
Det gäller bara att vara organiserad och veta vad man ska göra varje gång man loggar in :)


:cool:

Tror han mer syftar på att vi uppenbarligen måste ha mycket fritid som orkar klandra på andra på ett forum ;).
 

DeletedUser285

Guest
Tror han mer syftar på att vi uppenbarligen måste ha mycket fritid som orkar klandra på andra på ett forum ;).

Chamie hälsa honom att jag bara klandrar på spelare som jag tycker förtjänar det.. Han är än så länge inte en av dessa ;)
 

DeletedUser

Guest
Kunde vara ytterst trevligt om ni kan hålla er till topic...
 

DeletedUser

Guest
Chamie hälsa honom att jag bara klandrar på spelare som jag tycker förtjänar det.. Han är än så länge inte en av dessa ;)

Jag tycker inte illa om ngn av er, varför ska man göra det grundat av ett spel.
Tvärt om så hyser jag en stor respekt för er för att ni både kan spelet bra och spelar spelet bra.

Däremot så ogillar jag skarpt det gnäll som är nästintill hela tiden.

Men Chamie hur kan poängen spridas ut om mellan förbunden? det visste inte jag.
 

DeletedUser

Guest
Gsk

Ha ha ha
Ja här flyger verkligen tolkningarna åt alla möjliga håll, och tyvärr så är det ju en bieffekt av text, det är inte alltid lätt att vara ironisk eller sarkastisk för allt beror på hur den som läser det tolkar det..

Jag måste bara säga att så länge folk kommer med påhopp så kommer det oftast något tillbaka.
Klart att de flesta fattar att "lika tunn som isen i april" är en liknelse för att det inte fanns någon grund i uttalandet jag gjorde enligt han.
Att man sedan svarar som man gör är väl mest för att stämma in i den ständigt pågående paj kastning som pågår här.

Nej jag tycker inte att ni fuskar, det var väl kanske lite starka ord.
Dock måste du/ni ändå instämma med att begränsningen är helt meninglös om man ändå så pass enkelt kan gå runt den?
Ta bort begränsningen helt eller skapa regler som jag tidigare nämt hade varit på sin plats.

Hur andra spelar är väl helt upp till dem, tiden kommer utvisa vilka som gjort det bäst.

"Den som lever får se" helt enkelt..
 

DeletedUser1593

Guest
Är det bara ja eller har det inte snöat i April?

Han menar att i april så är inte isen särskilt tjock och hållbar så man kan inte vara säker på att isen håller.

Det måste inte heller snöa för att det ska finnas is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Är det bara ja eller har det inte snöat i April?

Jo det har snöat i April. Sen kan man ju också påpeka att det finns ställen där isen håller i April och i dessa tider vet man ju inte var folk bor..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser285

Guest
Men Chamie hur kan poängen spridas ut om mellan förbunden? det visste inte jag.

Om en allians(A) har 200 spelare med ca 15mille och en har 70(B) med samma summa då har ju A spridit ut den mängden på fler spelare dvs de har fler spelare som är mindre och mkt mindre än de spelarna som B har.. dvs A har en moral fördel mot B då B har moralen emot sig när B anfaller..

Antar att det va det han menade.. :)

Finns ju en anledning till att man satte ett tak på 70 pers :)

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Om en allians(A) har 200 spelare med ca 15mille och en har 70(B) med samma summa då har ju A spridit ut den mängden på fler spelare dvs de har fler spelare som är mindre och mkt mindre än de spelarna som B har.. dvs A har en moral fördel mot B då B har moralen emot sig när B anfaller..

Antar att det va det han menade.. :)

Finns ju en anledning till att man satte ett tak på 70 pers :)

:cool:

Men det har jag förstått men mellan förbunden delas det väl inte?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp