Top 12 Stammar - Med kommentarer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Rank..Namn.....................Poäng....Spelare.......Poängsnitt
1 Capitolium................11292202......70...........161317
2 GoF I .......................7689496......58...........132578
3 Band of Outlaw...........4344949......65............66845
4 Band of Legio X...........4118980.....56.............73553
5 Segraz.......................2702027.....19...........142212
6 GoF II........................2663679.....67.............39756
7 The Funeral Band.........2162338.....52.............41583
8 Band of Outlaws 2........1960012.....43.............45582
9 Vatos Locos................1637896.....65.............25198
10 Red Army Fortezza......1278177.....52.............24580
11 Guardians of Fortezza..1228581.....42.............29252
12 The musketeers..........1097199.....58.............18917


Capitolium: 1:a Fungerar som ett superbra lag där alla hjälper till varandra. Har krig mot BoO Familjerna.

GoF I 2:a Där de bästa spelarna och aktivaste från Guardian of Fortezza har samlats

Band of Outlaws 3:a ligger i krig mot Capitolium och får smisk av oss ^^,

Band of Legio X 4:a ligger i krig mot Capitolium och vi ger även dessa smisk...

Segraz 5:a växer på grund av att vi tar städer från BoO familjerna så då stiger dessa :p

GoF II 6:a En systerallians till GoF I där dom med lite mindre poäng finns men de är bättre än Guardian of Fortezze och mer aktiva...

The Funeral Band 7:a även dessa är i krig mot Capitolium och vi ger dem smisk...

Band of Outlaws 2 8:a Ligger i krig mot Capitolium och dom förlorar mest städer nog...

Vatos Locos 9:a Ingen aning om vilka dessa är men dom har inget vidare snitt så de verkar vara en mass-invite.

Red Army Fortezza 10:a Syster allians till Guardina of Fortezza

Guardian of Fortezza 11:a DOm mindre aktiva och de med minst poäng är där och väntar på att få komma med GoF I & II men de måste stiga i poäng först...

The Musketeers 12:a Dåligt snittpoäng så de verkar va en mass-invite

Så då var den uppdaterad...

Kommentera gärna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Nu blev det kanske lite för mkt påhopp mot BoO här igen Tim :p.

BoO har faktiskt börjat samla ihop sig lite i kriget nu om man ska vara helt ärlig.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ah bättre har det väll blivit:p

Men tråkiga var väll att de va ca 10 spelare aktiva under jul o nyår när ca 40 pers attackerade våran familj :D

Men men dem flesta är ju tillbaka nu.
Så de går ju som de går

Men måste säga riktigt kul är det oavsätt om man förlorar o vinner ingen av oss har gott i semesterläge hittills ;) (som inte verkligen är på semester)



Jag skulle uppskatta lite fler anfall på mig dock.. Måste bygga ut lite fler städer!
:p
 

DeletedUser

Guest
Nu blev det kanske lite för mkt påhopp mot BoO här igen Tim :p.

BoO har faktiskt börjat samla ihop sig lite i kriget nu om man ska vara helt ärlig.

Jo nu har dom börjat skärpa sig och ta städer men förut fick dem smiiiiishck!
 

DeletedUser

Guest
Segraz 5:a växer på grund av att vi tar städer från BoO familjerna så då stiger dessa :p

Nu får du allt låta som om det vore din förtjänst / eran att Segraz stiger upp i ranken... Kanske borde du formulera om och ta hänsyn till mängden av spelare, snittpoängen och skönt med KP som GoF skickar på dessa spelare!

Sen tycker jag att du hugger lite väl mycket mot BOO.

Vore kul om någon gjorde en opartisk lista på top12 allianserna...
 

DeletedUser

Guest
Nu får du allt låta som om det vore din förtjänst / eran att Segraz stiger upp i ranken... Kanske borde du formulera om och ta hänsyn till mängden av spelare, snittpoängen och skönt med KP som GoF skickar på dessa spelare!

Sen tycker jag att du hugger lite väl mycket mot BOO.

Vore kul om någon gjorde en opartisk lista på top12 allianserna...

Somsagt de är mina åsikter och inte ngn annans och jag vet ej allt om allianserna så jag skriver vad jag tror och ser men ni får gärna fylla i de som saknas. Men de e ju aldrig ngn som orkar göra detta så då får ni skylla er skälva och se på MINA åsikter och sedan klaga. Så varför kan inte ni göra en lista då...
 

DeletedUser

Guest
1 Capitolium Leder överlägset i snittpoäng. Krigar mot BoO allianserna.
2 GoF I Den nya Guardians of Fortezza? En väldigt stark och tajt allians. Det var den iaf.
3 Band of Legio X Vet inte mycket om dom, men dom var en tidig allians som är ganska överlägsen då dom har 3 "akademier" som alla har poängsnitt mellan 40-70k
4 Band of Outlaws Huvud alliansen av BoO
5 Segraz En allians som satsar 100% på att ligga tajt ihop. Tar bara över städer som inkräktar på deras område annars göra dom bara nya städer.
6 GoF II GoF 'akademi'
7 Band of Outlaws 2 BoO akademi
8 Vatos Locos Vet inget om dom, aldrig hört talas om dessa.
9 Red Army Fortezza Ännu en GoF akademi
10 The Funeral Band BoO akademi...
11 The musketeers En allians som bjuder in alla som vill komma in.
12 Guardians of Fortezza den riktiga GoF?


Så på 12-top listan finns det bara 6 allianser...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Somsagt de är mina åsikter och inte ngn annans och jag vet ej allt om allianserna så jag skriver vad jag tror och ser men ni får gärna fylla i de som saknas. Men de e ju aldrig ngn som orkar göra detta så då får ni skylla er skälva och se på MINA åsikter och sedan klaga. Så varför kan inte ni göra en lista då...

Har inget emot dina åsikter, du får säga att alla suger om du vill gör inte mig något! Det jag menar är att de vore kul med OPARTISKA åsikter!

Sen sa ja juh prics vad JAG TYCKER precis som du :) och jag säger det igen, man ska ta hänsyn till alla aspekter som jag nämnde när man skriver en sån där lista TYCKER JAG (igen) och det är darför jag inte orkar skriva en lista på tolv allianser och tänker kommentera andras åsikter :)
 

DeletedUser

Guest
1 Capitolium Leder överlägset i snittpoäng. Krigar mot BoO allianserna.
2 GoF I Den nya Guardians of Fortezza? En väldigt stark och tajt allians. Det var den iaf.
3 Band of Legio X Vet inte mycket om dom, men dom var en tidig allians som är ganska överlägsen då dom har 3 "akademier" som alla har poängsnitt mellan 40-70k
4 Band of Outlaws Huvud alliansen av BoO
5 Segraz En allians som satsar 100% på att ligga tajt ihop. Tar bara över städer som inkräktar på deras område annars göra dom bara nya städer.
6 GoF II GoF 'akademi'
7 Band of Outlaws 2 BoO akademi
8 Vatos Locos Vet inget om dom, aldrig hört talas om dessa.
9 Red Army Fortezza Ännu en GoF akademi
10 The Funeral Band BoO akademi...
11 The musketeers En allians som bjuder in alla som vill komma in.
12 Guardians of Fortezza den riktiga GoF?


Så på 12-top listan finns det bara 6 allianser...



Som föredetta The funeral medlem så kan jag säga att vi inte var en adakemi till BoO, först vare Iap sen förbund o eftersom de väldigt roligt o spela med dem o mycket trevliga människor så körde vi en riktigt tajt allians vilket sedan blev till 1

Alla Band är egentligen 1 o samma med olika namn :p
 

DeletedUser845

Guest
1 Capitolium Leder överlägset i snittpoäng. Krigar mot BoO allianserna.
2 GoF I Den nya Guardians of Fortezza? En väldigt stark och tajt allians. Det var den iaf.
3 Band of Legio X Vet inte mycket om dom, men dom var en tidig allians som är ganska överlägsen då dom har 3 "akademier" som alla har poängsnitt mellan 40-70k
4 Band of Outlaws Huvud alliansen av BoO
5 Segraz En allians som satsar 100% på att ligga tajt ihop. Tar bara över städer som inkräktar på deras område annars göra dom bara nya städer.
6 GoF II GoF 'akademi'
7 Band of Outlaws 2 BoO akademi
8 Vatos Locos Vet inget om dom, aldrig hört talas om dessa.
9 Red Army Fortezza Ännu en GoF akademi
10 The Funeral Band BoO akademi...
11 The musketeers En allians som bjuder in alla som vill komma in.
12 Guardians of Fortezza den riktiga GoF?


Så på 12-top listan finns det bara 6 allianser...

bästa analysen i denna tråden hitills iaf :).
 

DeletedUser

Guest
Tack för kritiken!

Krigskommentarer

1 Capitolium Tar över massor av sina egna städer? Krigar fortförande mot BoO. Kriget leds överlägset av Cap
2 GoF I Händer inte mycket här. Dom tar över vanliga städer från små allianser. Förlorar själv inga städer.
3 Band of Legio X Krigar mot Cap. Men denna BoO allians förlorar faktiskt inga städer.
4 Band of Outlaws Detta antar jag är Caps största mål. De förlorar städer hela tiden pågrund av Cap. Men lyckas hålla sig på samma poäng nivå ändå.
5 Segraz Stiger i poäng hela tiden. Krigar mot The musketeers. Vinner stort.
6 GoF II Tar över varandras städer?
7 Band of Outlaws 2 Ännu en allians som förlorar mycket pågrund av Cap. Men har lyckas ta sig upp igen efter att förlorat 50% av deras totala poäng.
8 Vatos Locos Stiger i poäng snabbt. krigar inte mot någon.
9 The musketeers massinvite. Attackerade av segraz. Krigar annars mot The West empires förra ledare Sneal. 120 städer mot 9...
10 Red Army Fortezza Börjar tappa i rank. små krigar mot megabattallion.
11 megabattallion Stiger snabbt i rank. Massinvite. krigar även mot segraz
12 Auxiliaries Inget krig här. Stiger snabbt i rank


Så på 12-top listan finns det bara 6 allianser...
 

DeletedUser

Guest
Tack för kritiken!

Krigskommentarer

1 Capitolium Tar över massor av sina egna städer? Krigar fortförande mot BoO. Kriget leds överlägset av Cap
2 GoF I Händer inte mycket här. Dom tar över vanliga städer från små allianser. Förlorar själv inga städer.
3 Band of Legio X Krigar mot Cap. Men denna BoO allians förlorar faktiskt inga städer.
4 Band of Outlaws Detta antar jag är Caps största mål. De förlorar städer hela tiden pågrund av Cap. Men lyckas hålla sig på samma poäng nivå ändå.
5 Segraz Stiger i poäng hela tiden. Krigar mot The musketeers. Vinner stort.
6 GoF II Tar över varandras städer?
7 Band of Outlaws 2 Ännu en allians som förlorar mycket pågrund av Cap. Men har lyckas ta sig upp igen efter att förlorat 50% av deras totala poäng.
8 Vatos Locos Stiger i poäng snabbt. krigar inte mot någon.
9 The musketeers massinvite. Attackerade av segraz. Krigar annars mot The West empires förra ledare Sneal. 120 städer mot 9...
10 Red Army Fortezza Börjar tappa i rank. små krigar mot megabattallion.
11 megabattallion Stiger snabbt i rank. Massinvite. krigar även mot segraz
12 Auxiliaries Inget krig här. Stiger snabbt i rank


Så på 12-top listan finns det bara 6 allianser...

Ehm, vi krigar varken mot megabattallion eller the musketeers, de låg bara ivägen =)
 

DeletedUser

Guest
När jag säger krigar menar jag att man tar väldigt mycket städer från just en allians.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp