Top 12 Stammar - Med kommentarer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
en sol-klar topp 12. På gamma

1: Capitolium. Vi Är helt enkelt bäst. Starka spelare med grym ledning. Och så har vi GUSTER :D

2: Segraz dom är gammas bästa deff allians men dom kan även spela off. Sen e dom LITE snälla. :p

3: Vatos locos. helt sjukt dåliga men dom kommer ändå topp 3 undrar varför?

4: 5: 6: 7: BoO allianserna. Om plats 3 var skit så vet ni hur jävla dåliga dom här är. säger bara ca 75-15 i erövringar. säger en hel del.

8: GoF I jag måste tydligen ta med dom på denna lista. det finns ju inte så många bra allianser. Men GoF vet inte hur man anfaller och dom kan absolut inte inse vad som är bra för dom i längden. :D

9: Red army Fortezza. Helt sjukt att GoF I ville ha med denna allians. men det förklarar bara hur dåliga dom är. :/

10: megabattallion säger bara Haaha att dom ligger topp tio på gamma e helt sjukt. Men jag skulle kunna tänka mig att vara med dom. då skulle jag vara i topp. :D

11: Fläsk och bacon måste ju ta med denna allians! Måste vara den som är mäktigast i hela GP med alla förbund dom har. Haaha

12: The musketeers dom är trevliga. men helt värdelösa. Är rädda för alla segras tog väl ca 10 städer på 24tim. hur kan detta hända! :p
 

DeletedUser833

Guest
Kids dont do drugs!

1: Capitolium. Vi Är helt enkelt bäst. Starka spelare med grym ledning. Och så har vi GUSTER :D

2: Segraz dom är gammas bästa deff allians men dom kan även spela off. Sen e dom LITE snälla. :p

3: Vatos locos. helt sjukt dåliga men dom kommer ändå topp 3 undrar varför?

4: 5: 6: 7: BoO allianserna. Om plats 3 var skit så vet ni hur jävla dåliga dom här är. säger bara ca 75-15 i erövringar. säger en hel del.

8: GoF I jag måste tydligen ta med dom på denna lista. det finns ju inte så många bra allianser. Men GoF vet inte hur man anfaller och dom kan absolut inte inse vad som är bra för dom i längden. :D

9: Red army Fortezza. Helt sjukt att GoF I ville ha med denna allians. men det förklarar bara hur dåliga dom är. :/

10: megabattallion säger bara Haaha att dom ligger topp tio på gamma e helt sjukt. Men jag skulle kunna tänka mig att vara med dom. då skulle jag vara i topp. :D

11: Fläsk och bacon måste ju ta med denna allians! Måste vara den som är mäktigast i hela GP med alla förbund dom har. Haaha

12: The musketeers dom är trevliga. men helt värdelösa. Är rädda för alla segras tog väl ca 10 städer på 24tim. hur kan detta hända! :p

Första fyllan?
Finns en risk att man gör bort sig då:eek:
 

DeletedUser845

Guest
Om det var första fyllan eller ej, det vet jag inte. Men bra jävla full var han kan jag ju säga iaf! ;)
 

DeletedUser

Guest
1: Capitolium. Vi Är helt enkelt bäst. Starka spelare med grym ledning. Och så har vi GUSTER :D

2: Segraz dom är gammas bästa deff allians men dom kan även spela off. Sen e dom LITE snälla. :p

3: Vatos locos. helt sjukt dåliga men dom kommer ändå topp 3 undrar varför?

4: 5: 6: 7: BoO allianserna. Om plats 3 var skit så vet ni hur jävla dåliga dom här är. säger bara ca 75-15 i erövringar. säger en hel del.

8: GoF I jag måste tydligen ta med dom på denna lista. det finns ju inte så många bra allianser. Men GoF vet inte hur man anfaller och dom kan absolut inte inse vad som är bra för dom i längden. :D

9: Red army Fortezza. Helt sjukt att GoF I ville ha med denna allians. men det förklarar bara hur dåliga dom är. :/

10: megabattallion säger bara Haaha att dom ligger topp tio på gamma e helt sjukt. Men jag skulle kunna tänka mig att vara med dom. då skulle jag vara i topp. :D

11: Fläsk och bacon måste ju ta med denna allians! Måste vara den som är mäktigast i hela GP med alla förbund dom har. Haaha

12: The musketeers dom är trevliga. men helt värdelösa. Är rädda för alla segras tog väl ca 10 städer på 24tim. hur kan detta hända! :p

Försöker utöka vänlistan på facebook? :D
 

DeletedUser

Guest
Va otacksam du låter .. :p -hahahaha


Nejnej. Men tänk dig själv. 18 timmar tills k-skepp kommer, 20 timmar kvar tills biremerna är klara, Inga resurser kvar.. Det kommer sluta med att två trötta krigare sover framför datorn.
 

DeletedUser285

Guest
Nejnej. Men tänk dig själv. 18 timmar tills k-skepp kommer, 20 timmar kvar tills biremerna är klara, Inga resurser kvar.. Det kommer sluta med att två trötta krigare sover framför datorn.

Tss.. jag brukar itne somna om jag måste tajma..;)

Men det kasnek du gör?=P
 

DeletedUser285

Guest
TRötthet.. njea.. snarare oförmåga att orka rätt alla stavfel.. :)
 

DeletedUser

Guest
1: Capi - Ptja, vad ska man säga, dominerar hela servern på anfallsbiten. Nästan format servern lika mycket som jaskomilla. Den enda stora alliansen där de flesta verkar veta vad de gör.

2: GoF 1 - Antagligen den sämsta stora alliansen, kanske bara den sämsta alliansen.

3: Band of Outlaws - Ytterligare ett streck i capitoliums bälte samt ett gäng fegisar som inte kan följa rådande regler på servern. Som desutom får storspö av Capitolium.

4: Vatos Locos - Vet ingenting om dessa spelare. Men namnet bådar inte gott.

5: Segraz - hei jak er snel hest

7: GoF II - Att någon vill spela här ett mysterium. För dålig för att spela i GoF?

9: The Musketeers - Kanske har kul när de spelar? Verkar inte särskilt seriösa men jag hoppas att de kommer nånstans på servern.

10: megabattallion - vet inget om dom, det står att dom är fredliga? glhf med det

11: The League of Wolves - Här kan det vara nåt. Får se hur länge de kör innan de viker ner sig och massinvitear.

12: Auxiliaries - Vet inget. Trams? Döper man sin allians efter civilia volontärer så kanske man missat poängen med grepolis.
 

DeletedUser

Guest
3: Band of Outlaws - Ytterligare ett streck i capitoliums bälte samt ett gäng fegisar som inte kan följa rådande regler på servern. Som desutom får storspö av Capitolium.

Du får gärna utveckla din tes angående det där strecket, vad jag vet är inte kriget över?
Sedan fegisar? vad baserar du det på?

Stora ord från någon med ett nick jag aldrig sett förut....:D:D
 

DeletedUser

Guest
Du får gärna utveckla din tes angående det där strecket, vad jag vet är inte kriget över?
Sedan fegisar? vad baserar du det på?

Stora ord från någon med ett nick jag aldrig sett förut....:D:D
Jag kan absolut hjälpa dig att fylla i dina frågetecken.
Eftersom gällande regler på servern är att man får vara max 70 personer i en allians.
Då skapar ni under allianser och har delade forum så att det ändå blir som en enda stor.
Det är ett sätt att kring-gå den regeln och därför i mångas ögon fusk.
Du/Ni får väl tycka vad ni vill om det, men det ändrar inte på det faktum att det faktiskt är fusk.
Synd bara att inte Grepo crew gör något åt det..
 

DeletedUser

Guest
Jag kan absolut hjälpa dig att fylla i dina frågetecken.
Eftersom gällande regler på servern är att man får vara max 70 personer i en allians.
Då skapar ni under allianser och har delade forum så att det ändå blir som en enda stor.
Det är ett sätt att kring-gå den regeln och därför i mångas ögon fusk.
Du/Ni får väl tycka vad ni vill om det, men det ändrar inte på det faktum att det faktiskt är fusk.
Synd bara att inte Grepo crew gör något åt det..


Så om de andra delarna hade hetat en annan sak och vi hade sagt förbund så hade du tyckt det var helt ok?
Vad är skillnaden mer än ett namn?

Bara för att andra gör akademier med mindre att säga till om och att vi istället ger alla delar av en grupp samma värde så fuskar vi?

Dina argument håller lika bra som isen i april....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp