Milstolpar

DeletedUser339

Guest
Borde inte Kladdig Hest få som första allians att erövra 10 städer? Känns ju som att dom tagit många fler än så nu.:mad:
 

DeletedUser378

Guest
Kommer lägga till Kladdig Hest som första allians att ta 10 städer. Då de numera har 20 tagna städer medans CN har 10.
Anser det som en bekräftar att Hestarna var först.

Kommer även lägga till BiP-O-B3 som först till 10 awards.


----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
Borde finnas en milstolpe för första alliansen att äga en ö, vi spelar ju 2.0 trots allt ;)
 

DeletedUser378

Guest
Anser nog att det får räcka med att ha byggt det första underverket faktiskt.
 

DeletedUser378

Guest
Kalliok kommer föras in som första spelare över 25k

icDLF.jpg


Kladdig Hest kommer föras in som första allians över 250k

r7GiC.jpg



----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
Vad menas med Superbyggnad egentligen? 21 eller 24 nivå byggnaderna eller?
 

DeletedUser

Guest
Segt

Verkar gå lite segt med denna tråden. Ingen har claimat superbyggnad. har själv men har tom spionrapporter på andra som hade före mig och jag vet det är många som har.

Tom tycker det skulle vara lite ofint att claima nu. haha
 

DeletedUser378

Guest
Slänger upp Kladdig Hest som första allians med över 50k utlsagna motståndare i anfall.

XS6l8.jpg



----Uppdaterad----
 

DeletedUser1738

Guest
Lothoria? var det inte du som sa i början att du inte körde med guld ^^
 

DeletedUser378

Guest
Så jag måste köra med guld för att jag väljer att inte visa rutan med guldtjänster?
Kanske väljer att inte visa att jag spelar utan guldtjänster?
 

DeletedUser678

Guest
Lothoria? var det inte du som sa i början att du inte körde med guld ^^

Told you, Myttoman!

Så jag måste köra med guld för att jag väljer att inte visa rutan med guldtjänster?
Kanske väljer att inte visa att jag spelar utan guldtjänster?

Det är därför det syns att du har en här extra saken i mitten som man har när man har förvaltare?

(Där det finns snabblänkar till allt annat)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte... vad fan spelar det för roll om man spelar med guld eller inte? ^^ Visar ju bara att man är seriös. Men tycker det är lika löjligt att försöka ljuga om saken för den delen :p
 

DeletedUser378

Guest
Men jag ljög aldrig om det. Jag sa att jag inte betalade för att spela grepolis, vilket jag aldrig har gjort så här långt.
Och när du och jag pratade hade jag inget guld utan det var först 3 veckor in i spelet som jag fick min första utbetalning från teamet.
Vilket var samtidigt som premiumfunktionerna gick igång. Vad det nu spelar för roll om jag har guld eller inte.

Och Benny lägg ner med skrikandet om mytoman om du inte vet något om det.
Men iaf trevligt att du vågade använda ditt eget konto den här gången ;)
Svårt att få det att gå ihop med flera forumskonton?
 

DeletedUser678

Guest
Och Benny lägg ner med skrikandet om mytoman om du inte vet något om det.
Men iaf trevligt att du vågade använda ditt eget konto den här gången ;)
Svårt att få det att gå ihop med flera forumskonton?

Nej då, bara problem att få detta att funka, då jag hade ett 6 månaders gammalt lösen som jag hade glömt bort... :)
 

DeletedUser

Guest
tss

Det kunde ju också varit trevligt om Lothoria uppdaterade de här fasta trådarna och skötte det snarare än prata roliga rykten och skapa trådar om sin egen allians. Men kanske bara jag som är lite kinkig.
 

DeletedUser378

Guest
Du får ursäkta BiP jag är mänsklig som alla andra här och ska jag vara helt ärlig så missade jag ditt inlägg om superbyggnaden. Fixar direkt!

----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
NP

Ingen fara. Var på lite smådåligt humör den dagen bara. haha :)
 
Topp