Milstolpar

DeletedUser

Guest
Vad krävs.

Ska jag ha forskat fram, börjat bygga eller färdigställt för att få milstolpen?
 

DeletedUser378

Guest
Om du skriver in igen med en bild på rapporten som visar att din stad är grundad så slänger jag in dig på den med.


----Uppdaterad----
 

DeletedUser378

Guest
2 städer är inte klara ännu ;)
24 h kvar enligt rapporten.
 

DeletedUser

Guest
mmm

Ja men att jag byggt ett koloniskepp kan du gott skriva in för tycker jag att jag bevisat nu sen får vi väl se om någon erövrar en stad innan ikväll.
 

DeletedUser378

Guest
Det kan jag absolut men det var inte den du bad om på listan ;)


----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
Hårklyverier

Bad inte om någonting egentligen. Skrev bara mitt skepp var på väg ut på äventyr. Två städer är jag inte först med. :)
 

DeletedUser378

Guest
Uppdaterat listan med krigspoäng milstoplar.

Kommer även lägga till BiP-O-B3 som första grundaren samt Ufferix som första erövraren.
Detta eftersom det var de som tog dem ingame och ingen har gjort anspråk på dem.

----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
....

Kan väl lika gärna claima brandskepp nu då eftersom ingen verkar gjort det än. Tror det finns mer aktiva spelare ingame som helt enkelt inte bryr sig. Men mer oförtjänt cred till mig :) haha

http://img641.imageshack.us/i/namnlseu.png/

Kan poängtera att i tabellen under rubriken milstolpar spelare så finns underrubriken 2 städer som antingen kan tas bort eller uppdateras nu när du smakfullt valde att skilja på erövrad och grundad.
 

DeletedUser378

Guest
Det har du helt rätt i. Slänger in dig på brandskepp också eftersom ingen annan suktade efter den.


----Uppdaterad----
 

DeletedUser378

Guest
Kommer slänga in kalliok som första spelare över 10k poäng

nii4H.jpg




----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
jag såg att det inte var någon på första erövrade spelaren, jag har ju blivit erövrad :D
 
Topp